Hodnocení účastníků

Voznikova Andrea, CMI Manager, Unilever CR
Na konferenci se mi moc líbilo a bylo to hodně inspirativní. Spotřebitelské trendy od Ipsosu byly zajímavé, pak se mi moc líbila prezentace DarkSide. Vystoupení MasterCards bylo taky velmi užitečné. Simona Kijonková byla super jako vždycky. Pan JUDr. Ctibor hezky shrnul klíčové věci z právního pohledu. Honza Hanuš byl jako vždy perfektní a přesvědčil mě, že jeho den musí mít 36 hodin, aby všechno stihnul.  Dynamo design a Michal Richtr nám ukázal, že je třeba o designu přemýšlet jinak, ne jako o akademické záležitosti. Filozofické zastavení pana Šimsy mě přimělo se zamyslet, ve kterém stádiu vlastně jsem a kam bych se chtěla posunout. … Prezentaci pana Spousty hned ukážu u nás na HR, zejména to, čemu by se měli vyhýbat při náboru lidí. Byla bych dala ještě větší prostor pro spotřebitelské trendy, třebas od Ipsosu nebo jiné agentury a jejich dopad na franšízu. S čím by franšízanti v různých odvětvích měli do budoucna počítat a čemu přizpůsobit svoje služby, nebo výrobky.

Jiří Šimsa, ředitel a zakladatel, Dobrá čajovna
Jednoznačně mne zaujala kultivovanost projevů a vůbec chování hostů, což je jistě hlavně tvoje zásluha. Organizace perfektní. Užitečné je pro mne zjištění, že v byznysu se nepohybují pouze gauneři, u kterých je chtivost zisku na prvním místě, za jakoukoliv cenu.

Tomáš Mikšovský, konzultant v oboru čepacích stanic, Tomas Consulting
Komplexní obsah, velmi inspirativní příklady z některých přednášek pro mojí praxi, možnost následné výměny zkušeností z příbuzných oborů retailu.Možná příliš dlouhý program.

Tomáš Jindříšek, ředitel, DARK SIDE
Networking, zajímavá témata, celé to je prima, škoda, že jsem nemohl být celý den.


Jan Hanuš, CEO a spoluzakladatel,  Vegg go
Ininspirace napříč vystoupeními, většina příspěvků byla zajímavá a v každém jsem našel jiskru pro další nápad.

Alice Habartová, marketingová ředitelka, MORIS design
Co se týká obsahu, bylo to letos vhodně vybrané, osobně mi inspirativní mix témat pro všechny oblasti podnikání přišel zajímavý, trendy hodně inspirativní a téma náboru, motivace a udržitelnosti zaměstnanců velmi ožehavé. Neformální atmosféra je příjemná, pro nás dnes již téměř domácká, setkala jsem se tam s mnoha členy Franchise Clubu.  Navrhovala bych delší čas na přednášku a o něco méně řečníků, případně to tematicky rozdělit například do dvou místností, aby bylo dost prostoru a lidé si mohli vybírat.

Martin Janata,  jednatel, P&Q Services
Pro nás perfektní zviditelnění, navázání nových kontaktů. Líbil se mi "drive" paní Kijonkové a její podnikatelský příběh. Pánové z Adidasu byli super. Bohužel jsme zmeškali pana Spoustu, který byl prý fajn.

Tereza Horáková,  manažer distribučních kanálů a rozvoje obchodních vztahů, České dráhy
Tematicky vyvážené, pestré, inspirativní. Prezentace Liftago, Adidas, Dark Side, Vegg, každá z nich byla přínosná a z každé jsem si vzala něco. Líbila se mi možnost potkat zajímavé a inspirativní lidi, ale i možnost dovědět se zajímavé informace o aktuálních trendech apod.

Radomír Klofáč,  jednatel, MORIS design
Přátelská atmosféra, která se jinde nevidí. Lidé se opravdu oslovují a mluví spolu bez potřeby se předvádět kdo má větší funkci nebo vliv.

Pavla Bezděková,  Category manager CZ, SK, Shell CR
Inspirativní vystoupení, kontakty, trendy – nově získané informace

Zdeněk Zádrapa,  Senior Consultant, Cushman & Wakefield
Líbila se mně různorodost prezentujících, dalo mi to příležitost prezentovat svůj pohled na trh.

Petr Zelenka, ředitel developerského oddělení, NEXT REALITY GROUP
Rozmanitost hostů pestrá, profesionálové…Přednáška DARK-SIDE – p. Jindřišek, LIFTAGO, a celkově, že koncepty se začínají prolínat a dokážou si vyhovět pro společný cíl, což je i cíl těchto konferencí a Franchise Clubu – propojovat….Témat a vystoupení bylo dle mého názoru příliš.

Václav Liška, vysokoškolský profesor, ČVUT
Nové kontakty, setkáni s lidmi. Možná méně příspěvků, aby bylo více prostoru pro diskuzi.

Adam Musil,  Business Development Manager, Manpower
Nejlepší prezentace byly: Adidas, Fruitisimo, Dynamo, MasterCard, ale nelíbil se mi časový posun - buď bych dal prezentujícím více prostoru nebo bych byl důslednější v dodržování harmonogramu.

Jiří Hollan,  Business Development Consultant
Chci moc poděkovat za možnost účasti na Vaší konferenci! Gratuluji - myslím, že se Vám a Vašemu týmu opravdu povedla.

Martin Macek,  Consultant, Cushman&Wakefield
Líbila se mi možnost potkat zajímavé a inspirativní lidi, ale i možnost dovědět se zajímavé informace o aktuálních trendech apod.

Miroslav Procházka,  Own Concept executive, HEINEKEN
Inspirativní příběhy úspěšných podnikatelů a ověření, že strategie win-win funguje. Je skvělé, že mladé firmy se vydaly tímto směrem.
 
Jiří Ctibor, advokát a partner, ZCH Legal
Výborné přednášky i přednášející, inspirace do dalšího, nejen profesního života. …  Ke zvážení i změna názvu např. na „franchisový a podnikatelský inspiromat“.

Eva Loubalová, IPSOS ČR
Velmi se mi líbila prezentace Tomáše Jindříška, Simony Kijonkové a Michala Richtra; všechny  byly velice inspirativní. Tomáš Jindříšek ukázal, že to, co nyní bereme za trendy, už dávno trendy není. Simona Kijonková rozšířila v sálu svůj drive a vysvětlila, že každý problém se dá překonat a není potřeba panikařit. Michal Richtr měl zajímavé téma designu, který je brán jen jako něco hezkého, co je navíc, ale vysvětlil nám, že i on může prodávat a zvyšovat zisk.

Karel Bárta, jednatel, Select Automotive
Líbil se mi program, kvalitní řečníci, příjemné prostředí i dobré parkování.
 
Václav Hejátko,  regionální ředitel, P&Q Services
Získal jsem inspiraci pro nové projekty a  nový směr .

Jan Richter,  Operations manager, Burrito Loco Master Franchise
Prezentace People Gate o získávání a udržení zaměstnanců. Momentálně velice palčivé téma.

Dušan Mlynarčík,  ředitel, JK Jitka Kudláčková Jewels
Zajímavá témata, hodně aktuální v současné době.

Adam Svejkovský,  Account Director, Dark side
Široká paleta prezentujících (což ale vedlo i k prodloužení času), líbil se mi vhled do byznysů dílčích firem i jejich řešení - MasterCard, Vegg GO, Simona Kijonková, ale i Jiří Šimsa a jeho práce s egem byla velmi inspirativní! Stejně tak Mirek Spousta, ale i AirBnB insights, Liftago insights, ...

Robert Hanzl,  generální ředitel, NEXT REALITY GROUP
Líbil se mi rozsah témat, zaměřeno na moderní trendy a aktuální problémy v podnikání (nábory lidí). Možná bych udělal konferenci kratší.

Aleš Mazgaj, investor, NSG Export
Jako vždy prvotřídní organizace:-), výborní byli zvláště: Milci čaje - zábavná prezentace a přitom hluboce pravdivá a pro mnoho jen "dolarových očí" snad i "očisťující" s de facto úvodem do filantropického myšlení. Pěkná ukázka vnitřního a duchovního rozměru firmy a celého podnikání - s lehkostí a příjemným humorem. Dynamo design (mnoho zajímavých informací, velký přehled, inspirativní prakticky pro každého), Vegg go výborné, úderné, má hodně zkušeností a má hodně věcí, co může prezentovat-ze svých minulých i současně probíhajících zkušeností. Velmi dobré prezentace – Moris, Adidas. Už jsem bohužel neviděl Airbnb-mohla být podnětná... Oživil bych to panelem přednášejích.

Mark Sherri,  manager, Captain Candy (Tresher)
Líbila se mi témata, co nejvíce řešila to, co se týká personálu a nejlepšího způsobu motivování. Vždy je dobré si poslechnou nějaký jiný názor, který může pomoci pro řešení jeho problémů.
 
Milan Minčič, OSVČ
Zajímavé a časově živé přednášky, postřehy z podnikání, náměty a rady pro ostatní účastníky konference FDP 2016, doprovodné programy a informace od zástupců u stánků, včetně ochutnávek netradičních i tradičních nápojů i pokrmů. Profesionálně řízené moderování, seznámení se s novými a netradičními trendy franšízingového podnikání.....

Jan Krátký,  channel development manager, Plzeňský Prazdroj
Jednoznačně mě zaujaly případové studie propojení několika hráčů (Shell, Frutisimo, Mastercard), prezentace a velmi inspirativní příběh Simony Kijonkové a její Zásilkovny. Velmi zajímavé příklady z oblasti firemní kultura. Moderace výborná – gratuluji.
 

Lukáš Maytner, student
Pro mě to bylo něco nového, mnoho zajímavých informací, ohodnotil bych známkou 1. Nejvíce se mi líbila prezentace Zásilkovny, Dobré čajovny, Fruitisimo a Liftago. Tyto značky jsou mi blízké a například Dobrou čajovnu i rád často navštěvuji s přáteli. Osvojil jsem si pro mě nové pojmy týkající se franšízingu. Z mého pohledu byla organizace konference (sice s pozdějším koncem) bezproblémová.

  • ADMEZ Logo
  • Logo Algida 300
  • Logo Aviko
  • BARKERS Logo
  • Bcc Logo
  • BERNARD BAR Logo
  • Logo Bernardpivo 300
  • Logo Bernardpub 300
  • BURRITO LOCO Logo
  • CAPTAIN CANDY Logo
  • Logo Centers Data
  • COLONIAL COLOSEUM Logo
  • COSTA Logo
  • CZ.NIC Logo
  • Logo CIFRA 300
  • CSOB Leasing Logo
  • Czechinvest Logo
  • Czechstartups Logo
  • Logo Dallmayr Gold 300
  • DARK SIDE Logo
  • DEKOR Logo
  • Logo DeptIntTrade 300
  • Donuter2
  • Logo Franchise Club
  • Logo FranKey
  • Logo Fruitisimo
  • GfK Logo
  • HAMLEYS Logo
  • HARLEY Logo
  • Logo Home Office
  • Logo Hooters
  • Ingenico Logo
  • Logo Jansen Display
  • KFC Logo
  • KFC ROZVOZ Logo
  • KOFOLA Logo
  • Logo Kooperativa
  • Lagardere Logo
  • Airport Prague Logo
  • LITTLE CEASARS Logo
  • Logo Mastercard New 300
  • Logo Minit
  • MPO Logo
  • Mr.KEBAB Logo
  • OKSYSTEM Logo
  • PAUL Logo
  • Logo Pizza Company
  • PIZZA COLOSEUM Logo
  • POPAI Logo
  • Logo Raai
  • ROBEETO Logo
  • SOCR New Logo
  • T.M.LEVIN Logo
  • UGO FRESH Logo
  • UGO SALATERIE Logo
  • Logo Unilever
  • Logo US.CS 300x300 RGB
  • VeggGo Logo 2
  • Logo Zasilkovna.cz 300x300px
  • Logo ZCH