Konferenční příspěvky

Retail Vision 2020 – jaké budou příští čtyři roky vývoje českého obchodu?

Tomáš DRTINA
generální ředitel
GfK Czech a Slovakia

Výzkumná agentura GfK zpracovala podrobnou expertní předpověď na příští čtyři roky vývoje českého obchodu, popisuje očekávané změny v tržním prostředí, na straně zákazníků i ve strategiích hráčů na trhu.

Studie přiblíží, jak vysocí manažeři a další experti vidí vývoj v následujících oblastech:
Očekávané změny v obchodě, Externí vlivy, Dynamika obchodních segmentů, Investiční priority, Vývoj cen, Integrace online / offline, Obchodní centra, Strategie vůči zákazníkům, Prodejna budoucnosti, Média pro komunikaci, Zákazník 2020, Bariéry a příležitosti.

O studii a možnosti jejího získání zde http://www.gfk.com/cz/insights/report/gfk-retail-vision-2020/

„Digitální transformace“, co to vlastně je?

Patrick ZANDL
internetový podnikatel, novinář a blogger
CZ.NIC

Známý internetový novinář a blogger a také úspěšný internetový podnikatel, který se dvě desítky let zabývá moderními digitálními technologiemi, se pokusí přiblížit přelomový vliv nových technologií na naše životy, objasnit z více úhlů pohledu fenomén zvaný „digitální transformace“ a naznačit, na jaké změny bychom se měli v budoucnu připravit, a to nejen v byznysu.

Nabídne užitečné projekty jako příklady a inspiraci, poradí, jak postupovat, jak získat náskok před konkurencí a zároveň se vyvarovat rizikům.

Trendy a inovace KFC v ČR

Libor HUBÍK
KFC President Czech & Austria, Managing Director
KFC

Americký fastfoodový řetězec KFC, provozovaný v ČR polskou společností AmRest, provedl v posledních letech velkou sérii inovací svého tradičního konceptu a další se ještě chystají a testují.

KFC President Czech & Austria a Managing Director Libor HUBÍK představí některé z mnoha inovací - osobnější a více individuální přístup a nový zákaznický zážitek, nové pojetí designu interiéru restaurací s otevřenou kuchyní a se jmény kuchařů, s využitím přírodních materiálů, jako jsou dřevo, cihly a živé rostliny, nové uniformy, menuboardy, display se jmény kuchařů, nový systém odděleného objednávání a výdeje produktů Order/Pick up, vlastní dovážkovou službu KFC Rozvoz a s ní flotilu obrandovaných vozů Škoda CityGo, novou mobilní aplikaci, kioskové formáty provozoven, atd.

Jak se podniká s inovativní franšízou Bageterie Boulevard

Václav BEČVÁŘ
Majitel a jednatel BB WEST CZ s.r.o. (zal. 2010)
a provozovatel šesti franšízových restaurací Bageterie Boulevard

Plzeňský podnikatel Václav BEČVÁŘ dnes provozuje jako franšízant současně šest (!)  restaurací Bageterie Boulevard.

Jaké se dá zvládat provozování více restaurací najednou?  
Jaké hodnoty mu přináší spolupráce se značkou BB? V čem získává podporu?
Jak se jako franšízant dívá na koncept Bageterie Boulevard, který je mezi českými franšízami inovační štikou a stále přichází z nějakými vylepšeními a změnami?

BAGETERIE BOULEVARD (BB) je značkový dynamicky se rozvíjející koncept designových restaurací rychlého občerstvení exprès gourmet. Hlavní sortiment tvoří čerstvé bagety připravované na objednávku zákazníka.

První Bageterie Boulevard vznikla v roce 2003 v pražských Dejvicích a dva roky sloužila jako pilotní a vývojový provoz pro další budoucí prodejny konceptu. Druhá pobočka byla otevřena v Praze, ve Vodičkově ulici v roce 2005. Expandovat započala v roce 2008, kdy obsadila dvě nová pražská nákupní centra Arkády Pankrác a Atrium Flora, otevřela pobočku v pražské ulici Na Poříčí a první mimopražskou restauraci v Liberci.

Značka BB dnes symbolizuje rychlý moderní evropský styl života s důrazem na kvalitu, výjimečný chuťový zážitek, čerstvost a autenticitu surovin. Bageterie Boulevard je vyhledávána atraktivní zákaznickou klientelou, která se nespokojí s nabídkou tradičních fastfoodových řetězců, a hledá kvalitnější a zdravější variantu stravování a nechává se rozmazlovat gurmánskými specialitami, které pomáhají tvořit kuchaři ocenění michelinskými hvězdami – a to za ceny, které jsou dostupné široké veřejnosti.

Značku Bageterie Boulevard v roce 2003 založila firma Crocodille, úspěšný evropský producent balených baget a sendvičů, která se rozhodla reagovat na sílící příklon lidí k trendu „fresh“. Dnes má 32 provozoven, devět jich provozuje přímo, 23 tvoří franšízy. Firmu Crocodille ČR, spol. s.r.o. a CROCODILLE SANDWICHES B.V., která řetězec provozuje, vlastní Petr Cichoň. Ten je stálým zdrojem silně inovačního charakteru konceptu BB  - jeho podnikavý duch nikdy není spokojen a dopředu jej stále žene touha zlepšovat se a růst.

Více https://www.bb.cz/fransiza

Pivovar BERNARD spouští nový koncept pivního baru Bernard Pub

Zdeněk ŠÍPEK
obchodní ředitel
Rodinný pivovar BERNARD

Nejviditelnější tuzemský pivovarník Stanislav Bernard svou poslední restauraci Bernard Pub postavil v inovovaném designu. Franšíza Bernard Pub  už pár let přesvědčuje české pivaře i příležitostné pijany, že právě v ní mají utratit své peníze za několik kousků a něco jídla navrch.

Nyní pivovar Bernard spouští nový a úspornější koncept pivního baru „Bernard Bar“. "Pražský trh se mění směrem od restaurací zaměřených čistě na jídlo k prostorům, kde je možné více se bavit. A kde to není formální a nenít to příliš drahé.“, říká obchodní ředitel pivovaru Zdeněk ŠIPEK, jenž je spolu s Alešem PAVLÍKEM ze spolupracující firmy GastroCompany Praha duchovním otcem nového pivního konceptu.

Zdeněk ŠÍPEK, obchodní ředitel Rodinného pivovaru BERNARD představí oba pivní koncepty - osvědčený Bernard PUB i horkou novinku (a start-up) Bernard BAR a plány, které s nimi Rodinný pivovar BERNARD má v příštích letech. 

Mr. Kebab – mezinárodní fastfoodová novinka pro český trh přichází ze Slovenska

Ľubor LELOVITS
zakladatel a autor konceptu Mr.Kebab

Petr KUTÍK a Ondřej ŠLECHTA, Czech Retail Company
držitelé masterfranšízy pro ČR

 
Slovenský původní koncept rychlého občerstvení Mr. KEBAB chce vstoupit na český trh prostřednictvím masterfranšízy držené českou holdingovou skupinou – Czech Retail Group.
Zakladatel a autor konceptu Ľubor LELOVITS představí "svůj" mezinárodní franšízingový projekt. Za budoucí držitele masterfranšízy Mr.KEBAB pro ČR představí své plány Petr KUTÍK z Czech Retail Group.

Mr. KEBAB je moderní koncept rychlého občerstvení vyvinutý na Slovensku pro středoevropské zákazníky. Jeho základem je kvalitní grilovaný kuřecí kebab a jeho variace, další vlastní speciality z kuřecího masa, bramborové, sýrové a zeleninové speciality a přírodní šťávy mnoha chutí. Široká nabídka kebabových specialit, rozšířená o další fast foodová jídla a zdravé nápoje, odlišuje značku Mr. KEBAB od ostatních restaurací nabízejících kebab.

Proměny franšízingu v době digitální

Jaroslav Tamchyna

zakladatel a ředitel
Český institut pro franchising

prezident
Franchise Club Praha


Konzultant specializující se na franchising a ambasador tohoto druhu podnikání v Česku se pokusí přiblížit, kam směřuje franšízing v současné době, poznamenané digitální transformací.

S nástupem digitálních technologií se změnilo vše -  životy lidí, společnost i ekonomika. Mění se logika a etika světa, jak ho známe. Mění se i zákazníci, výrobci a poskytovatelé služeb, mění se dodavatelské modely, mění se dodavatelské podmínky.  Rodí se nová generace a nové typy vizionářů, zakladatelů, budovatelů a organizátorů obchodních sítí.

Digitalizace a nové technologie zamíchaly karty konkurenceschopnosti a občas rozdají trumfy i zdánlivě "zelenáčům". Noví konkurenti se ale objevují rychle a z nečekaných míst. Vznikají nové formy podnikání, nové byznys modely a vztahy, nové formy konkurence. 

Starý franchising, jak jsme jej léta znali, se s nástupem digitálních technologií, mění. Můžeme  očekávat ještě výraznější propojování obchodních sítí a samostatných podnikatelů založené na jednodušší smluvní spolupráci a na různých formách aliancí založených na sdílení značky, strategie,  technologie, informací a know-how, vztahů.



Vegg-Go: blesková expanze s inovacemi za pochodu

Vegg Go
Jan HANUŠ
CEO a Father Falafel (zakladatel)
Vegg-Go

Nový koncept bister rychlého občerstvení VEGG-GO se veze na vlně stále sílícího zájmu o zdravé stravování. Zakladatel značky Vegg-Go Jan HANUŠ koncept Vegg-Go představuje jako „vegetariánská a veganská bistra určená i pro masožrouty“.

Řetězec poměrně rychle a úspěšně expanduje a obsazuje velmi zajímavé lokality. V prvních dvou letech existence tohoto řetězce se podařilo otevřít 14(!) poboček, vesměs v obchodních centrech Prahy a krajských měst, ale také vstoupit do metropole zahraničního souseda. 

Během exopanze Vegg-Go průběžně inovuje svou nabídku jídel i služeb a také vyvíjí svůj designový koncept. V Praze zkouší nabízet rozvoz.

Kde bere Jan HANUŠ energii k bleskové expanzi a průběžným inovacím?



Slibuje nabídku „plnohodnotného jídla“, se kterým zákazníci nemusejí dělat kompromis mezi chutí, kvalitou a zdravím a svůj slib stvrzuje slovy „Mrkev na to!“

Udrží právo krok s měnícím se a stále rychlejším světem?

Z/C/H Legal, advokátní kancelář 
JUDr. Jiří CTIBOR, LL.M., PhD.
advokát, specialista na franchising a právo nemovitostí
zakládající partner

Advokát a specialista na obchodní právo a franšízing se zamýšlí nad schopností práva v blízké budoucnosti adekvátně reagovat na vpád nových technologií do našich životů a vztahů.

Restaurace Pizza Coloseum mají mladšího bratříčka – maloobchod italských potravin a vín Colonial Coloseum

Petr OLBRICH
provozní ředitel
COLOSEUM RESTAURANTS

Řetězec italských restaurací otevírá v prostorách renovované PIZZA Coloseum v centru Prahy svou první maloobchodní prodejnu s originálními italskými potravinami a víny Colonial Coloseum. 

Colonial Coloseum je nový koncept maloobchodních prodejen s italskými specialitami společnosti Coloseum Restaurants. 
Základem nabídky tvoří suroviny, polotovary i hotová jídla známá z jídelních lístků Pizza Coloseum, doplněné o řadu jedinečných produktů od italských výrobců a vinařů.
V unikátně řešeném interiéru si zákazník vybírá z více jak 450 položek, od čerstvě upečeného pečiva, přes krájené a balené sýry a uzeniny až po široký sortiment vín reprezentující výběr ze všech regionů Itálie.

Pizza Coloseum je franšízingový řetězec 12 „italských“ restaurací, které si od roku 1995 stále drží charakteristický „rukopis“ kuchyně apeninského poloostrova; nabízejí klasické pokrmy italských regionů podle originálních receptur a výhradně z originálních italských surovin, doplněné o trendy současné gastronomické scény v Itálii.

 

Fruitisimo - inovuje, kombinuje, kooperuje a expanduje


Jan HUMMEL
spoluzakladatel a CEO
Fruitisimo Group

Šéf a spoluzakladatel sítě více než šesti desítek moderních ovocných freshbarů Fruitisimo a bister Home Office Bistro & Coffee v Česku, na Slovensku a v Maďarsku bude mluvit o inovacích, které značka zavedla a zavádí v mnoha oblastech ... počínaje strategií, firemní kulturou, marketingovou komunikací, produkty, obaly, službami, zákaznickým zážitkem, přístupem k zaměstnancům, přístupem k franšízantům, kooperací, …

Česká firma Fruitisimo Group dnes provozuje síť šesti desítek moderních ovocných freshbarů Fruitisimo a bister Home Office Bistro & Coffee v Česku, na Slovensku a v Maďarsku. Dále se rozšiřuje blíže zákazníkům na nejrůznější místa v ČR, třeba do nemocnic. Po Slovensku vstoupila značka Fruitisimo v roce 2016 také do Maďarska a nyní se rozhlíží, kam s konceptem fresh barů vstoupit dále.

Fruitismio zavádí nové výrobky, moderní ekologické obaly a e-shop a rozvoz po Praze. Soustřeďuje se na emoce a zdravý a aktivní životní styl, zábavu a vášeň pro vše, co značka dělá. Důraz klade na zákaznický zážitek, týkající se nejen chuti, ale i mysli.  

Jaké jsou, ty britské franšízy?

Jakub LELEK
Senior Trade & Investment Adviser
Department for International Trade
British Embassy Prague

Specialista DIT z obchodního oddělení Velvyslanectví Spojeného království Jakub LELEK nám pomůže nahlédnout do světa britských maloobchodních značek.

Čím jsou zajímavé a jakými pravidly se řídí?
V čem mohou být právě britské franšízy zajímavou příležitostí pro český trh po brexitu?
Jaké značky míří na náš trh? 
Co mohou britské franšízové značky přinést českému trhu a českým franšízantům?

Jak mezinárodní franšízy Costa Coffee (UK) a Paul (Francie) reagují na vývoj a inovace trhu

Richard PROCHÁZKA
výkonný ředitel (Chief Operating Officer, COO)
Lagardere Travel Retail, a.s.

Richard PROCHÁZKA, provozní ředitel společnosti Lagardere Travel Retail, a.s., představí a porovná dvě tradiční a úspěšné franšízové značky britské kavárny Costa Coffee a francouzská pekařství PAUL z hlediska přístupu k vývoji poptávky a podpory národních držitelů franšízové licence. Pro obě značky získala Lagardere Travel Retail exkluzivní franšízu pro území ČR v roce 2008.

Francouzká firma Lagardere Travel Retail má za sebou 160 let zkušeností, operuje na trhu maloobchodního prodeje v cestovním ruchu ve více jak 30 zemích, na 150 letištích a 700 nádražích. V České republice působí od roku 1999 její dceřiná firma Lagardere Travel Retail, a.s., která kde je hlavním hráčem maloobchodního prodeje v důležitých dopravních uzlech. V současnosti provozuje na českém trhu celkem 38 kaváren Costa Coffee a 17 pekařství PAUL v Praze. 

Costa Coffee je kavárenský řetězec se sídlem ve Spojeném království založený v roce 1971 a nesoucí jméno svých zakladatelů – bratrů Sergia a Bruna Costů. Kromě originální kávy nabízejí kavárny Costa Coffee také studené nápoje, dezerty, sladké pečivo, sendviče a panini nebo čerstvé jogurty a ovocné a zeleninové saláty. A nesmíme zapomenout také na příjemné místo pro posezení s přáteli nebo pracovní schůzku.
V současnosti Lagardere Travel Retail na českém trhu úspěšně provozuje celkem 38 kaváren Costa Coffee.  www.costa-coffee.cz

PAUL je řetězec stylových francouzských pekařství se sídlem ve Francii založený v roce 1889 a dodnes provozovaný jako rodinná firma. 
V Praze dnes najdeme pekařství PAUL na 17 místech a síť se neustále rozšiřuje. http://www.paul-cz.com/

Britská hračkářská franšíza Hamleys v Praze – rok první

Pavel ČMELÍK
český provozovatel a držitel
britských franšízových master licencí Hamleys, T.M.Lewin a Bakers Shoes
ředitel společnosti INEXAD

Pavel ČMELÍK je odvážný podnikatel, který má chuť  i kuráž pořádně zatřást stagnujícím domácím maloobchodem a českým zákazníkům chce poskytovat to samé, co na západních trzích nabízejí tamním kupujícím přední značky: špičkový servis a skutečně nové produkty.

Proto dnes provozuje v Česku na základě franšízové licence už celekm tři britské maloobchodní značky. Mužům, co si potrpí na kvalitní košile a boty, už pár let přinášejí značky T. M. Lewin a Barker Shoes potěšení nejen z kvalitního zboží, ale také ze samotného pocitu při nakupování, v Česku nostalgicky připomínajícího nakupování v Anglii.

Poslední k nim před rokem, 5. května 2016, přibyla značka Hamleys, kdysi nejstarší hračkářství na světě, dnes stejnojmenný britský hračkářský řetězec, značka která dělá radost dětem i dospělým. V Praze Hamleys otevřel svou největší třípatrovou megaprodejnu v kontinentální Evropě na exkluzivním místě hlavního pražského obchodního bulváru. Ta se stala celoroční atrakcí návštěvníků Prahy, kde se  originálně prolíná a doplňuje obchod s hračkami se zábavním parkem.

Pavel ČMELÍK nám pomůže nahlédnout do světa britských maloobchodních značek.
Jaké jsou zkušensti po prvním roce provozování britského hračkářského konceptu Hamleys?
Jaké jsou zkušenosti s britskými franšízami vůbec, čím jsou zajímavé a jakými pravidly se řídí?  

Zásilkovna otevřela už 1000. franšízu pobočku a stále roste – dovnitř i ven

Simona Kijonková
Zakladatelka, inspirátorka a majitelka společnosti
Zásilkovna.cz

 
Úspěšná franšízingová síť výdejních míst pro e-commerce je stále trendy. Roste závratným tempem, proniká na další zahraniční trhy, průběžně svůj koncept inovuje … a ještě nemá dost!

Zakladatelka společnosti Zásilkovna představí svůj originální koncept výdejních míst jako: úspěšného průkopníka franchisingu v logistice, univerzální franšízu se zajímavou přidanou hodnotou a zároveň nejpočetnější a nejrychleji rostoucí síť u nás.

Služba Zásilkovna vznikla jako odpověď na raketový nárůst elektronických obchodů a rostoucí potřebu výdejních míst pro e-shopy. Je to první franšíza v oblasti logistických služeb a je dnes také patrně nejpočetnější franšízovou sítí u nás (více než 1000 poboček).  Dnes je Zásilkovna počtem vydaných zásilek jedničkou českého trhu.

Simona Kijonková je vizionářka a podnikatelka se silným tahem na branku, která se nebojí bořit zažitá pravidla. Podniká od roku 2008, nejprve v rámci IT firmy, kde se podílela na vývoji stovky design webů a e-shopů.  Zásilkovna.cz je sice jejím nejúspěšnějším projektem, ale věnuje se také vývoji dalších technologických start-upů. Posledním z nich je robeeto.com, nová digitální platforma a dispečink pro jednoduché vyhledávání a propojování nejdostupnějších poskytovatelů krátkodobých a jednorázových drobných služeb všeho druhu s těmi, kteří je právě hledají.

Simona Kijonková je jednou z mála žen, které aktivně působí v české e-commerce a ve vedení franšízových sítí. Právě její „ženský“ styl řízení  a ovlivňování chodu firmy dokáže lidi ve firmě stmelovat a motivovat. Sama má na vizitce skromně napsáno „zakladatelka“ a říká, že se věnuje strategickému rozvoji firmy.  Snaží se ostatní činnosti delegovat a opírat se o schopnosti svých spolupracovníků.


 

 

Robeeto.com – nová digitální služba s ambicí změnit celé odvětví služeb

Stanislav KOUKAL
spoluzakladatel a CEO
Robeeto.com


Robeeto je nová digitální platforma – dispečink pro jednoduché vyhledávání a propojování nejdostupnějších poskytovatelů krátkodobých a jednorázových drobných služeb všeho druhu s těmi, kteří je právě hledají.

Řízení projektu má na starosti Stanislav Koukal, někdejší stratég přední digitální agentury H1.
Ten představí novou ambiciózní službu a její plány.

Salaterie UGO a budoucnost

Radim TAUCHEN
franchise manager
UGO trade

Zájem o stoprocentně čerstvá jídla a nápoje stále roste, především ve velkých městech.

Firma UGO Trade, provozující pod křídly Kofoly moderně pojaté koncepty freshbarů a salaterií, si toho je vědoma. Expanduje a inovuje. Intenzivně pracuje na své blízké i vzdálené budoucnosti.

Kdo je pan UGO, a jak hodně jsou rozdílné dva světy freshbarů a salaterií, které koexistují pod jednou značkou?

Jaké inovace využívají UGO freshbary a UGO salaterie?

Co nového nabízí UGO svým franšízantům?
Kdy nabídne UGO Freshbar svou čerstvou nebo paskalizovanou šťávu v lahvičkách motoristům a na jakých čerpacích stanicích?

 

Udrží česká shopping centra krok s vývojem ve světě nebo zaspala dobu?

Pavlína TROJOVSKÁ
ředitelka
poradenská kancelář Centers Data
nakladatelství Centers Publishing

Trend inovací se netýká jen jednotlivých maloobchodních konceptů a značek, ale také konceptů komerčních prostor, včetně shopping center.
Jaké příležitosti a hrozby může přinést blízká, střední i vzdálená budoucnost? Jak se mohou měnit česká shopping centra?  
Uznávaná expertka   Pavlína TROJOVSKÁ přinese predikci vývoje shopping center a obdobných komerčních prostor v evropském kontextu.

Mnohem více o vývoji ve světě shopping center se dozvíte 30. května 2017 v Praze, na 14. ročníku konference RetailCon, největším setkání zástupců shopping center a maloobchodních nájemců v ČR a SR. Pořádá Centers Data a moderuje Pavlína Trojovská.
http://www.centers.cz/

Rozvoj pražského letiště – příležitost pro růst značek

Jiří PETRŽILKA
člen představenstva
Letiště Praha, a. s.

Letiště Praha je provozovatelem nejvýznamnějšího mezinárodního letiště v České republice a také prestižního komerčního prostoru. Ročně tento mezinárodní vzdušný přístav odbaví přes 13 miliónů cestujících. 

O změnách na pražském Letišti Václava Havla, nejen v oblasti retailu, promluví Jiří Petržilka, člen představenstva Letiště Praha, a. s., který zodpovídá za oblast neleteckého obchodu a komerčních aktivit; do jeho působnosti spadá pronájem všech komerčních ploch a rozvoj produktů a služeb, které provozuje letiště jako jsou parkování, letištní salónky, VIP Servis či letištní restaurace.

 

MASTERCARD: INOVACE A BUDOUCNOST V PLACENÍ MOBILNÍM TELEFONEM

Mastercard Europe
Richard WALITZA
Vice President, Mobile Payments and Innovations, MasterCard ČR, SR a Rakousko

Richard Walitza má ve společnosti MasterCard na starost rozvoj mobilních plateb a vývoj nových digitálních platforem.

Představí inovace a moderní trendy placení kartou a mobilním telefonem, a naznačí přínosy z pohledu obchodníka i z pohledu držitele karty.
 

Představí také globální platební službu Masterpass, která umožňuje bezpečně a v pohodlí nakupovat prostřednictvím mobilních digitálních peněženek online i v kamenných prodejnách u vybraných obchodníků. 

MasterCard (MasterCard Worldwide) je nadnárodní společnost sídlící v USA, která zpracovává platby platebními kartami své značky MasterCard mezi obchodníky a vydávajícími bankami.

více zde: https://www.mastercard.cz/cs-cz/zakaznici/sluzby-technologie-benefity/platebni-sluzby/masterpass.html

  • ADMEZ Logo
  • Logo Algida 300
  • Logo Aviko
  • BARKERS Logo
  • Bcc Logo
  • BERNARD BAR Logo
  • Logo Bernardpivo 300
  • Logo Bernardpub 300
  • BURRITO LOCO Logo
  • CAPTAIN CANDY Logo
  • Logo Centers Data
  • COLONIAL COLOSEUM Logo
  • COSTA Logo
  • CZ.NIC Logo
  • Logo CIFRA 300
  • CSOB Leasing Logo
  • Czechinvest Logo
  • Czechstartups Logo
  • Logo Dallmayr Gold 300
  • DARK SIDE Logo
  • DEKOR Logo
  • Logo DeptIntTrade 300
  • Donuter2
  • Logo Franchise Club
  • Logo FranKey
  • Logo Fruitisimo
  • GfK Logo
  • HAMLEYS Logo
  • HARLEY Logo
  • Logo Home Office
  • Logo Hooters
  • Ingenico Logo
  • Logo Jansen Display
  • KFC Logo
  • KFC ROZVOZ Logo
  • KOFOLA Logo
  • Logo Kooperativa
  • Lagardere Logo
  • Airport Prague Logo
  • LITTLE CEASARS Logo
  • Logo Mastercard New 300
  • Logo Minit
  • MPO Logo
  • Mr.KEBAB Logo
  • OKSYSTEM Logo
  • PAUL Logo
  • Logo Pizza Company
  • PIZZA COLOSEUM Logo
  • POPAI Logo
  • Logo Raai
  • ROBEETO Logo
  • SOCR New Logo
  • T.M.LEVIN Logo
  • UGO FRESH Logo
  • UGO SALATERIE Logo
  • Logo Unilever
  • Logo US.CS 300x300 RGB
  • VeggGo Logo 2
  • Logo Zasilkovna.cz 300x300px
  • Logo ZCH