Přehled prezentujících osob

Mark ABELL, advokát, odborník na franchising, advokátní kancelář Bird & Bird, Londýn

Mark Abell je považován za odborníka mezinárodního formátu, skutečného guru franchisingu. Ve franšízingu se pohybuje již od počátku 80. let. V oblasti mezinárodní regulace franšízingu získal akademický titul PhD.

Je partnerem mezinárodní advokátní kanceláře Bird & Bird. franšízingu se Téměř 35 let věnuje se svým týmem, která čítá pět desítek členů ve 28 členských kanceláří Bird&Bird od Australie přes Asii, Střední Východ a Evropu až do Londýna. Je zde vedoucím mezinárodní skupiny Franchisingu, licencování a multikanálové strategie a skupiny Retail & Consumer.

Více než 35 let se věnuje poskytování poradenství předním firmám z oblasti retailu, potravinářství, výrobcům nápojů, vzdělávání a zdravotnictví v otázkách formování a implementaci jejich mezinárodní strategie a vývoje jejich podnikání. Má působivý seznam klientů jako jsou Ferrari, Ikea, H&M, Hamleys, Gap, The Body Shop, …

Mark je autorem více než 500 odborných článků uveřejněných v široké škále odborných časopisů. Je autorem 13 knih, mj. "Evropské franchisingové právo a praxe v Evropském společenství", "Mezinárodní franšíza", "Franšíza jako volba - právní průvodce" a "Právo a regulace franchisingu v EU".

Mark získal odborné ocenění Who’s Who Legal Awards jako Thought Leader: Franchise 2017. Je členem franšízového výboru IBA a ABA Franchise Forum. Mark působil jako expert ve Světové organizace duševního vlastnictví (WIPO) a ve Světové obchodní organizaci (WTO) v oblasti franchisingu a je spoluautorem renomovaného právního časopisu "The International Journal of Franchising Law". Je vyhledávaným řečníkem na právních a obchodních konferencích o franchisingových a multikanálových strategiích po celém světě. Mark poskytuje právní poradenství Evropskému parlamentu v otázkách změn regulace franšízy v rámci EU.  

Před tím, než se stal Mark právníkem, pohyboval se v oblasti charity a staral se o lidi bez domova, což bylo úžasná škola života. Abell má také černý pásek v korejském bojovém umění Tae Kwon Do.

Juraj ATLAS, výkonný ředitel Liftago

Juraj Atlas je výkonný ředitel a patří ke spoluzakladatelům platformy pro organizování „férové“ taxislužby Liftago.

JUDr. Jiří CTIBOR, LL.M., PhD.

specialista na franchising a právo nemovitostí
advokát a zakládající partner pražské advokátní kanceláře Z/C/H Legal. 

Jiří Ctibor své odborné právní znalosti získával studiem na právnických fakultách Karlovy univerzity v Praze a Univerzity v Hamburku a také na australské Central College v Sydney. Členem České advokátní komory je od roku 1999. Praktické mezinárodní zkušenosti získal v několika zahraničních advokátních kancelářích a jako seniorní advokát v mezinárodní advokátní kanceláři v Praze.

V roce 2005 se Jiří Ctibor stal zakládajícím společníkem advokátní kanceláře Z/C/H Legal. Tato advokátní kancelář poskytuje právní služby ve všech oblastech souvisejících s podnikáním v České republice, přičemž jednou z jejích specializací je právní poradenství v oblasti franchisingu.

JUDr. Jiří CTIBOR, LL.M., PhD., vede expertní skupinu Českého institutu pro franchising, která se věnuje právní úpravě franchisingu v České republice.

Jiří Ctibor je členem a patronem Franchise Clubu - klubu pro dialog a spolupráci ve franchisingu.

JUDr. Jan DIBLÍK, advokát, partner Havel, Holásek & Partners

Jan Diblík, je partner a advokát kanceláře Havel, Holásek & Partners se specializací na právo duševního vlastnictví a technologií. Téma regulace užívání osobních údajů považuje za velmi důležité, protože platí „data is the new oil of economy“:

Jan HANUŠ, CEO a Father Falafel (zakladatel), Vegg-Go; generální ředitel EMCO


Současný generální manažer Emco a bývalý ředitel značky Kostelecké uzeniny má bohaté zkušenosti z FMCG společností a korporátního prostředí.
V minulosti vedl marketing Douwe Egberts, vedl prodej Vitany a šéfoval značce Yoplait.

Jako krizový manažer vyvedl společnost Kostelecké uzeniny z hluboké ztráty do zisku. Restrukturalizací a optimalizací společnosti se mu podařilo zachránit jednu z předních českých značek uzenin a vybudovat pro ni úspěšnou síť rychlého občerstvení s hot dogy Parky's.

Po odchodu z Kosteleckých uzenin si založil vlastní síť fast-foodů Vegg-Go a po jejím úspěšném rozjetí přijal výzvu posunout společnost Emco do pozice světového hráče v segmentu cereálií.

Jan Hanuš je členem Franchise Clubu - klubu pro dialog a spolupráci ve franchisingu.       

Martin HAUSENBLAS, vizionář, politik, podnikatel, filantrop, spoluzakladatel a většinový akcionář Liftago a Adler International

Martin HAUSENBLAS studoval a žije v Ústí nad Labem. V 19 letech po prvotních podnikatelských nezdarech v roce 2000 spoluzaložil úspěšnou firmu ADLER Czech zaměřenou na dovoz a vývoz reklamního textilu, dopravu a moderní technologie s důrazem na využívání internetu a mobilních aplikací. Ta se časem stala jedničkou na českém trhu a jako Adler International je dnes mezinárodní holding se stamilionovými obraty. Při pobytu v zahraničí ústecký selfmademan vystudoval informační systémy a absolvoval MBA. Je také mecenášem a věnuje se přímo i nepřímo podpoře a zkvalitňování života v Ústí nad Labem.

Svůj čas a energii věnuje inovativním projektům se širokým společenským dopadem, které přímo či nepřímo napomáhají udržitelnosti. Jeho dlouhodobý zájem o sdílenou ekonomiku, moderní dopravní řešení a exponenciální technologie ho přivedl v roce 2014 ke spuštění taxislužby Liftago. Na rozdíl od predátorského Uberu tato aplikace čistě českého původu pracuje v mezích současné české legislativy. Přispěla ke kultivaci této služby a zákazníci i řidiči taxi si ji stále pochvalují.

Jan HUMMEL, spoluzakladatel, spolumajitel a výkonný šéf sítí Fruitisimo a Home Office Bistro & Coffee

Jan Hummel, vystudoval VŠE, vedlejší specializaci obchodní podnikání. V roce 2001 odjel pracovat do USA, kde působil v gastronomii. Tam také vznikl nápad na koncept Fruitisimo, který se od založení roku 2003 rozrostl na dnešní velikost. Aktuálné Fruitisimo dělá radost lidem ve 3 zemích a provozuje 70 prodejen.

V roce 2015 založil a spustil nový kavárenský provoz HOME OFFICE Bistro & Coffee.

Volný čas věnuje Jan Hummel, vedle objevování nových směrů v gastronomii, svým třem dcerám a sportovním aktivitám, jako jsou squash, windsurfing a běh.

Jan Hummel je členem Franchise Clubu – klubu pro dialog a spolupráci ve franchisingu.       





Tomáš JINDŘÍŠEK, ředitel Dark Side

Tomáš Jindříšek, je specialista na on-line marketing a retail a zakladatel a ředitel společnosti Dark Side.

RNDr. Tomáš KRÁSNÝ, expert a partner Blue Strategy

Tomáš Krásný, expert a konzultant ‎a partner poradenské agentury Blue Strategy.

Tomáš Krásný má za sebou docela divoký pracovní život (HR konzultanti by to nazvali daleko vznešeněji: zick-zack kariéra…). 5 let byl zaměstnán v akademické instituci (jako analytik ve Výzkumném ústavu obchodu) a dalších 25 let se pohyboval v byznysu. Polovinu času podnikáním ve vlastní firmě (založil firmu INCOMA Research, kterou prodal GfK), polovinu ve velké globální korporaci (GfK) v různých manažerských pozicích v Praze, Vídni a New Yorku. Řídil projekty a týmy v oblasti výzkumu trhu, obchodu a médií na 4 kontinentech. Od roku 2015 pracuje opět ve vlastní firmě – jako poradce v Blue Strategy a content manager v Blue Events. Publikuje často v médiích a má s 2 dalšími „mezinárodním“ Čechy má vlastní blog www.TriStiri.cz . detaily – viz profil na LinkedIn.



Simona KIJONKOVÁ, zakladatelka společnosti Zásilkovna.cz

Simona Kijonková je nejúspěšnější česká startupistka, která svoji Zásilkovnu vybudovala trochu natruc, dnes živí 300 lidí a každý rok je dvakrát větší než dřív. Cíl? Porazit Českou poštu a PPL.

Za svou úspěšnou podnikatelskou a inovativní činnost byla v roce 2015 zařazena do prestižního žebříčku TOP 25 žen Česka v byznysu 2015.
Forbes z listopadu 2016 zařadil Simonu Kijonkovou mezi 75 NEJVLIVNĚJŠÍCH ŽEN ČESKA, které mají na život v Česku a na životy nás všech největší vliv. Tím, že jsou šikovné, schopné, skvělé a krásné, mimořádně úspěšné v tom, co dělají. A dal její foto na obálku.


Simona Kijonková je vizionářka a podnikatelka se silným tahem na branku, která se nebojí bořit zažitá pravidla. Podniká od roku 2008, nejprve v rámci IT firmy, kde se podílela na vývoji stovky design webů a e-shopů.

Zásilkovna.cz je sice jejím nejúspěšnějším projektem, ale věnuje se také své firmě MYPS s.r.o, která vyvíjí webové aplikace na míru a zajímá se o řadu nových, především technologických start-upů.

Simona Kijonková  je jednou z mála žen, které aktivně působí v české e-commerce a ve vedení franšízových sítí. Právě její „ženský“ styl řízení a ovlivňování chodu firmy dokáže lidi ve firmě stmelovat a motivovat. Sama má na vizitce skromně napsáno „zakladatelka“ a říká, že se věnuje strategickému rozvoji firmy. Snaží se ostatní činnosti delegovat a opírat se o schopnosti svých spolupracovníků.

Simona vystudovala Vysokou školu ekonomickou v Praze. Před skokem do e-commerce působila na manažerských postech v obchodě a marketingu nadnárodních korporací RSM Tacoma nebo Oriflame. V roce 2015 majetkově vstoupila do IT firmy MYPS, která se zabývá vývojem webových projektů na míru.

Je členkou představenstva ADMEZ (Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu).

Ve volných chvílích se věnuje svým třem dětem, sportu a cestování.

Simona Kijonková je členkou Franchise Clubu - klubu pro dialog a spolupráci ve franchisingu.

Aleš KOTĚRA, obchodní ředitel Náš grunt

Aleš Kotěra byl v roce 2010 spoluzakladatelem sítě Náš grunt a od roku 2016 je managing partnerem Sklizeno Foods, která provozuje síť prodejen MyFood, Sklizeno a Náš grunt.

Aleš Kotěra vystudoval Dopravní fakultu ČVUT v Praze. Již při studiu vysoké školy začal podnikat ve stavebnictví a po studiích a úspěšné integraci vlastní firmy s leaderem trhu působil ve vedoucí obchodní pozici ve stavebnictví.

Od roku 2010 pracuje na rekonstrukci vlastní farmy a pustil se obchodu s poctivými potravinami přímo s farmáři a malými výrobci, kdy založil společnost Náš grunt.

Jan LANGER Obchodní ředitel Sklizeno Foods

Od května 2014 pracuje jako konzultant pro společnost BIG Ideas (Brno Investment Group, založenou a vedenou Petrem Borkovcem a zaměřenou na finance, nemovitosti, IT, marketing a obchod), na přípravě projektu Sklizeno Foods. Zde se v letech 2014-2015 staral o portfolio startupových firem  Travelove, NapoleonGames, PanConnect atd a pro Sklizeno hledal vhodné prostory. Od roku 2015 přešel na pozici obchodního ředitele ve Sklizeno.  

Jan Langer je absolventem pražské ČVUT. V předchozích letech 2012–2014 pracoval v inovativní poradenské společnosti Creative Dock, která se zabývá vývojem a realizací start-upů; zde pracoval na projektech pro Home Credit, xPaper.cz, Software 602, Raiffeisenbank nebo EON. Ještě dříve v letech 2002 až 2011 prošel ve společnosti Vodafone řadou obchodních a marketingových manažerských a odborných pozic.

Adam MUSIL, Business Development Manager, ManpowerGroup

Adam MUSIL na současné pozici Business Development Manager ve společnosti ManpowerGroup řeší především mezinárodní zakázky a hledá nové způsoby rozvoje spolupráce s klienty. Vystudoval VŠE, kde v rámci studií strávil 4 měsíce v USA v programu Work & Travel. Kariéru začal jako obchodník v kurýrní službě Globus Car, kde po 4 letech zakládal slovenskou pobočku. Tři roky působil v LMC (jobs.cz a prace.cz) na pozici Key Account Managera pro největší bankovní a pojišťovací firmy. Před nástupem do ManpowerGroup zastával funkci Business Development Directora ve startupu Twisto. Hovoří anglicky, španělsky a částečně rusky. Miluje cestování do netradičních destinací a adrenalinové zážitky na horách, na vodě i pod vodou. Adam Musil je členem Franchise Clubu.

Marta NOVÁKOVÁ, prezidentka Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR

Marta Nováková je prezidentka Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR, sdružení družstev a firem, asociací a aliancí, podnikajících v maloobchodě a ve velkoobchodě, v gastronomických, ubytovacích a dalších službách.

Marta Nováková vystudovala Vysokou školu báňskou v Ostravě, Fakultu ekonomickou, obor Systémové inženýrství a získala titul inženýr.  Její specializace je řízení a firemní strategie SME; management změn; informační technologie a procesy pro tržní segment Retail/Distribution, podporu start-up firem; finanční investování v oblasti informačních technologií, vzdělávání a zemědělství.Absolvovala Marketing a management na Scheffield Hallam University. Mluví anglicky a rusky.

Po absolvování VŠ až do roku 1991 pracovala v řetězci obchodních domů PRIOR.

Je předsedkyní představenstva a majitelkou společnosti U&Sluno a.s., která se specializuje na vývoj a implementaci informačních systému podporujících podnikové procesy v maloobchodních, velkoobchodních a distribučních společnostech. Je také ředitelkou a spolumajitelkou společnosti Language Planet s.r.o. provozující mezinárodní mateřskou školu Villa Luna. Zároveň je spoluinvestorkou start up projektu Break2Win, který vytvořil světově unikátní SW na vyhodnocování tenisových zápasů.

V roce 2014 byla zvolena prezidentkou Svazu obchodu a cestovního ruchu České republiky a za Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR byla kooptována v roce 2015 do představenstva HK ČR. Na letošním Sněmu HK ČR byla zvolena vice-prezidentkou HK ČR a má na starosti podnikání v obchodě, službách a problematiku vzdělávání.

V roce 2016 vyhrála Ocenění česká podnikatelka v kategorii Velká firma. V roce 2017 byla oceněna prestižním titulem Manažerka roku 2016.

Martin PROCHÁZKA, zakladatel a předseda představenstva OKsystem

Martin Procházka, zakladatel a předseda představenstva velké softwarové společnosti OKsystem nás nasměruje na softwareová řešení, která umožňují se ve firmách vyrovnat s požadavky dvou důležitých nařízení EU  a přitom se chovat korektně a transparentně vůči zaměstnancům, obchodním partnerům a klientům, (Nařízení EU "GDPR" a "ePrivacy" nařizují, jak musí firmy a úřady pracovat s citlivými daty.).

Jakub STRÝČEK, ředitel marketingu, ZONKY

Jakub STRÝČEK působil od roku 2008 jako online marketing manažer ve zpravodajské agentuře Mediafax. Do skupiny Nova nastoupil v roce 2010 jako brand manager nových médií, kde ze své pozice řídil a pomáhal naplňovat marketingovou strategii online portfolia skupiny Nova. Od roku 2011 vedl strategii hlavních televizních stanic mediální skupiny Nova i všech dalších klíčových produktů. Od druhé poloviny roku 2014 nastoupil na post ředitele marketingu v mediální skupině Mafra. Od července 2017 řídí marketing Zonky.cz.

RNDr. Jaroslav TAMCHYNA, konzultant v oborech franchising a retail zakladatel a ředitel, Český institut pro franchising

RNDr. Jaroslav Tamchyna vystudoval v roce 1984 fyzikální chemii na pražské Universitě Karlově a v tomto oboru pracoval 8 roků jako forenzní expert Kriminalistického ústavu.

Poté v investiční a  bankovní společnosti První Investiční působil jako manažer a konzultant v oblasti marketingu, marketingové komunikace, ICT a corporate governance. Zde ho začal zajímat franchising.

V roce 2000 založil poradenskou firmu FranKey specializující se na franšízing a retail marketing, která vytváří nové franšízové koncepty a pomáhá zavádět franšízing do podnikání firem.

V roce 2005 založil a vedeČeský institut pro franchising (ČIFRA), národní centrum pro vzdělávací, popularizační, poradenskou, publikační a vědeckou činnost ve franchisingu a v oborech s ním souvisejících.

V roce 2006 založil a vede Franchise Club, "klub pro dialog a spolupráci ve franchisingu".
http://www.forbes.cz/guru-ceskeho-fransizingu-jaroslav-tamchyna-slavi-stovku/

 

Eva VEISOVÁ, Executive Director Ipsos UU (Understanding Unlimited)

Eva Veisová pracuje v mezinárodní výzkumné agentuře Ipsos UU jako ředitelka kvalitativního výzkumu UU (Understanding Unlimited)  . Doktorát získala na Karlově Univerzitě v Praze v oboru sociologie se zaměřením na metodiku výzkumu.

Během své 20leté kariéry ve výzkumu trhu supervidovala stovky výzkumných projektů, kvalitativní, kvantitativní a kombinované metodiky.

Eva je v Ipsos klíčovou osobou pro klienty, moderátorkou workshopů a konzultantkou. Její odbornost pokrývá různé oblasti výzkumu (zejména FMCG, Retail, Finance, Telco a Automotive). Současně přednáší na téma průzkum trhu na Univerzitě Karlově v Praze a na Západočeské univerzitě v Plzni.

 



Lenka ZLÁMALOVÁ, Analytička Echo24

Lenka ZLÁMALOVÁ je nekompromisní politická a ekonomická komentátorka s obrovským přehledem i nadhledem, se zajímavými (často běžně nedostupnými) informacemi. Umí se trefně vyjadřovat a vyhmátnout podstatu. Patří mezi ty české novinářské veličiny, jejíž analýzy, názory a závěry už dlouhá léta s respektem sledují mnohé domácí politické a ekonomické špičky.

Lenka se zabývá politikou a ekonomikou. Těmto tématům se věnovala ve všech hlavních denících. Pracovala jako redaktorka a vedoucí ekonomické rubriky MF Dnes. Poté vedla ekonomickou rubriku týdeníku Respekt. Od roku 2003 do roku 2009 byla hlavní analytičkou Hospodářských novin. Stejnou pozici zastávala od roku 2009 do října 2013 v Lidových novinách. Pravidelně komentuje ekonomiku pro Český rozhlas a Českou televizi

  • ADMEZ Logo
  • Logo Aviko
  • Bcc Logo
  • Logo Bernardpivo 300
  • Logo Blue Event
  • Logo Birdbird
  • CAPTAIN CANDY Logo
  • Logo CIFRA 300
  • Czechinvest Logo
  • Czechstartups Logo
  • DARK SIDE Logo
  • Logo DeptIntTrade 300
  • Logo Echo Tdenk
  • Logo Franchise Club
  • Logo FranKey
  • Logo Fruitisimo
  • HARLEY Logo
  • Logo Havel Holsek
  • Logo Home Office
  • Logo Hooters
  • Logo IPSOS
  • Logo Jansen Display
  • JLV Logo
  • Logo Knihavyhod 300
  • KOFOLA Logo
  • Logo Kooperativa
  • Logo Liftago
  • Logo Manpowergroup 300
  • Logo Minit
  • MPO Logo
  • N Grunt Logo
  • Logo Nespresso
  • OKSYSTEM Logo
  • Logo Pizza Company
  • POPAI Logo
  • Logo Raai
  • ROBEETO Logo
  • Sklizeno
  • SOCR New Logo
  • VeggGo Logo 2
  • Logo Vinebar 2
  • Logo Zasilkovna.cz 300x300px
  • Logo Zonky
  • Logo ZCH