Stánky

Algida - ledové osvěžení

Naše všední dny, i sváteční dny konferenční,  bývají někdy hektické, plné náročných úkolů a někdy také stresu.
Zpomalte a dopřejte si chvilku na intenzivní zážitek. Potěšte se zmrzlinou Algida a nechte se unést pocitem blížícího se léta a zábavy.

Na stánku Algida / Unilever si z mrazicího boxu určitě vyberte:

Magnum Almond 
Magnum White Cornetto Vanilka
Solero Exotic 
Nogger Karamel 
Ruská Zmrzlina
Twister Černý rybíz 
Míša Termix 
Calippo Cola

 

Aviko - chlazené předsmažené hranolky

Aviko je největší světový dodavatel chlazených předsmažených hranolků a výrobků z brambor s pobočkou v ČR.

Na stánku budete moci ochutnat, jaké dobroty se dají z brambor vyrobit.

 

Rodinný pivovar Bernard

Na stánku Rodinného pivovaru Bernard budete moci ochutnat  India Pale Ale (IPA), svrchně kvašené pivo anglického typu.
A prohlédnout si limitovanou edici Limited Art Edition „Karel Gott“. Bylo jich vyrobeno pouze 1000ks a nelze je koupit. Jedná se o Bernard Bohemian Ale plněný v sektových lahvích, etiketu pro pivovar maloval sám Karel Gott. Ve spolupráci se bude pokračovat. Na stánku budou obě piva k dispozici, z limitované edice Karla Gotta jen tři sektové lahve 1,5 litru.

Bernard je pivo, které ozdobí Vaši osobnost. A čím jste odlišnější, tím více se k Vám bude hodit. Bernard je totiž jako Vy. Neohlíží se po ostatních a vaří pivo po svém - bez pasterizace, z nejčistší vody, z vlastního sladu a kvasnic uprostřed lesem provoněné Vysočiny. Díky tomu vytváří harmonii vyvážené hořkosti, lahodné plnosti a chmelové vůně.

Bernard je oblíbeným pivem lidí, kteří si chtějí opravdu pochutnat a jdou stejně jako Bernard svou vlastní cestou. Je životním stylem, kultem...

Přijďte jej ochutnat na náš stánek nebo do některého z originálních Bernard Pubů v Praze ...http://bernardpub.cz/pub/ 

BURRITO LOCO - nachos a franšíza v Plzni

Na stánku Burrito Loco můžete ochutnat malou ukázku toho, co nabízí fastfoodový koncept mexického občerstvení, který v ČR v roce 2012 založil americký podnikatel Glenn Spicker: tortilly, burritos či nachos. 

Řetězec Burrito Loco hledá v Plzni franšízového partnera  a nabízí mimořádnou příležitost, jak provozovat naší již zaběhnutou restauraci Burrito loco v Plzni formou franšízy ve dvou variantách.


 
Varianta 1 Majitel restaurace
Nabízíme odkoupit restauraci rychlého občerstvení Burrito Loco za 90 % startovních nákladů a získat tak licenci na její další provozování pod značkou Burrito Loco na 3 roky bez poplatků.

Varianta 2 Provozovatel restaurace
Nabízíme se stát na dobu 1 roku provozovatelem naší restaurace rychlého občerstvení Burrito Loco v Plzni za nízký nájemní poplatek 1 mil korun v rámci zkušební fáze.
Po tuto dobu nebudete muset platit poplatek za licenci na provoz Burrito Loco, ani za nájem. Po uplynutí zkušební doby můžeme jednat o odprodeji, nebo pokračovat ve stejném modelu s poplatky 4% + 1% ročně.

Pro obě možnosti platí nutnost mít předchozí, prokazatelné zkušenosti s provozováním fastfoodu a mít povědomí o trhu v oblasti Plzně.

Prosím, vyplňte dotazník (https://goo.gl/forms/VJ7L4IE1ASqgE49w1)a my se ozveme a sjednáme si s vámi schůzku Formulář Link

Burrito Loco Master Franchise s.r.o.
Glenn Spicker – majitel
Email: info@burritoloco.cz
Tel: +420 724 604 241

CAFÉ DOCK Dallmayr

Na stánku ve foyer budete moci celý den ochutnávat vynikající špičkovou kávu značky Dallmayr.
Uvnitř sálu pak můžete obdivovat dokonalost řešení, které má jméno CAFÉ DOCK. 

hlavní benefity CAFÉ DOCK

• multifunkční řešení pro každodenní provoz kanceláře, showroomů, autosalonů a meeting pointů
• unikátní design a perfektní řemeslné provedení
• mobilní, přitažlivé centrum setkání a pracovních pauz
• plně ergonomické pro náročný kancelářský provoz
• reprezentativní a funkční prvek interiéru s vysokou přidanou hodnotou
• připravené pro individuální firemní branding

Café Dock je spojením unikátního autorského designu, řemeslné kvality a funkčního provedení.
Je určený především pro kancelářské a obchodní projekty a reflektuje požadavky na multifunkční, mobilní řešení i designovou výjimečnost.

CAFÉ DOCK.
KVALITNÍ KÁVA. MODERNÍ DESIGN. ERGONOMIE A MOBILITA. VODA, JUICE A ZDRAVÁ VÝŽIVA V JEDNOM.

Cafédock navrhl designér Roman Kvita z ateliéru produktového designu Michala Froňka a Jana Němečka na pražské UMPRUM. Roman Kvita patří k výrazným tvářím nastupující generace designérů. Poprvé na sebe upozornil v roce 2014, kdy jeho kolekce nápojového skla Sphere pro německou sklárnu Nachtmann vyhrála Bavorskou státní cenu za design (Bayerischer staatspreis 2014).

KONTAKT

DALLMAYR VENDING & OFFICE k. s.
V areálu 1183
252 42 Jesenice – Praha západ
Infolinka: 848 307 307
E-mail: info@Dallmayr.cz

http://www.kava-servis.cz/cafedock/

Projekty agentury CzechInvest

Na stánku agentury CzechInvest se dozvíte více o projektech pomáhající s rozvojem podnikání v různých fázích vývoje společnosti CzechStarter, CzechAccelerator, CzechDemo a CzechMatch nebo o projektu ESA BIC Prague.


Projekty agentury CzechInvest jsou určeny pro začínající podnikatelé jsou určené pro české právnické osoby s provozovnou mimo region hlavního města Praha, s maximálně 50 zaměstnanci, inovativním produktem a stářím 0 – 7 let.  Podnikatelé se mohou zapojit do jednotlivých projektů podle fáze vývoje jejich podnikání.


CzechStarter podporuje české start-upy při rozjezdu jejich podnikání. Začínající podnikatelé absolvují 7měsíční Basic fázi plnou mentoringu od zkušených podnikatelů a služeb poradenských společností. Nejlepší start-upy čeká možnost vyjet na 2týdenní Silicon Valley Camp nabitý mentoringem, workshopy a networkingovými akcemi.


Díky projektu CzechAccelerator se vybraní účastníci zúčastní tříměsíčního akceleračního programu v zahraničním inkubátoru v destinaci Silicon Valley, New York, Singapur nebo Londýn s bohatým programem plného mentoringu, poradenství a workshopů, networkingových akcí a dalších služeb na podporu podnikání.

 

CzechDemo pomáhá s účastí na velkých mezinárodních start-upových akcích prezentovat inovativní produkty. České start-upy získají možnost ucházet se o zájem investora a navazovat důležité kontakty na nejznámějších veletrzích jako CES, TechCrunch Disrupt nebo Slush.


CzechMatch připravuje nejvyspělejší start-upy na úspěšnou prezentaci před investory a partnery, co pomůže zvýšit šanci internacionalizovat podnikatelský projekt. Během týdenního semináře v Silicon Valley, New Yorku, Singapuru nebo Londýně mohou čeští podnikatelé zlepšit své prezentační dovednosti, získat nové kontakty a zaujat přítomné investory.
Projekt ESA BIC Prague  má za cíl podpořit rozšíření a využití původně „kosmických“ technologií v běžném životě.  (Marek Aldorf, vedoucí oddělení, tel. : +420 296 342 404, mobil: 721 375 143 e-mail: marek.aldorf@czechinvest.org)

CzechStartups.org je první oficiální webový portál o české start-upové scéně, který poskytuje ucelený přehled o vládních i privátních programech na podporu start-upů a MSP, kalendář start-upových akcí či informace o poskytovatelích podpory zaměřených na rozjezd podnikání.

 

 

ČSOB Leasing

Na stánku ČSOB se dozvíte, jak můžete financovat svůj vozový park nebo technologické vybavení prodejny nebo restaurace..

ČSOB Leasing poskytuje úplnou nabídku finančních produktů pro pořízení dopravní techniky, strojů a zařízení, informačních technologií a kompletních technologických celků  – finanční leasing, úvěr, operativní leasing, full service leasing a fleet management.

Své produkty a služby ČSOB Leasing poskytuje všem typům zákazníků, kterými jsou podnikatelé, právnické osoby i spotřebitelé.

Je nejvyhledávanějším poskytovatelem financování mezi podnikateli a nejžádanější leasingovou společností ve financování strojů, zařízení a dopravní techniky.

Tradičně se umísťuje na předních místech v soutěžích o nejlepší finanční produkty a společnosti na trhu: Zlatá koruna, Zlatý měšec, Fleet award, CZECH TOP 100 či Flotila.

 

ČSOB Leasing je 100% dceřinou společností Československé obchodní banky, a.s., členem skupiny ČSOB a významné nadnárodní skupiny KBC.Patříme mezi největší leasingové společnosti v České republice.ČSOB Leasing je držitel mezinárodně uznávaného certifikátu jakosti dle normy ISO 9001:2008.

 

DONUTER DONATS

Na stánku ve foyer budete moci celý den ochutnávat čerstvé a opravdu lahodné donuty podle originální americké receptury.


Donuter Donuts je mladý koncept. Založil jej internetový fanda Jan Harvilla kvůli tomu, aby do ČR přivedl pravé americké donuty.

 

Kontakt:
Jan Harvilla, zakladatel a jednatel Donut Donuter s.r.o. Honza@donuter.cz

 

Fruitisimo

Příznivci ovocných štáv, dortů a zmrzlin, které znáte ze stánků Fruitisimo po celé republice, je budou moci ochutnávat a konzumovat ve stánku umístěném v předsálí konferenčního sálu po celý den!Fruitisimo

Fruitisimo je hravá značka, která sází na pozitivní emoce a na své mladé zaměstnance.   
Soustřeďuje se na emoce a zdravý a aktivní životní styl, zábavu a vášeň pro to, co značka ve "světě Fruitismo" dělá.

Důraz klade na zákaznický zážitek, týkající se nejen chuti, ale i mysli. Nabízí proto ke svým produktům také automaticky úsměv svých oranžových barmanů.  Vyzkoušejte si je.
Na zdraví!

MAPIC – mezinárodní veletrh maloobchodních nemovitostí a investičních příležitostí

MAPIC – mezinárodní veletrh maloobchodních nemovitostí a investičních příležitostí
15.–17. 11. 2017 / 23. ročník / Oficiální zastoupení pro Českou a Slovenskou republiku  
Festivalový palác Cannes, Francie
MAPIC je svou specializací na maloobchodní nemovitosti největším veletrhem na světě.


MAPIC
■  spojuje maloobchodní řetězce, frančízy, developery
■  zástupce měst a místní a regionální správy
■  obchodní centra, realitní agentury, investory
■  banky a finanční instituce, individuální koncové uživatele
■  hotelové řetězce, restaurace, multikina, zábavní střediska
■  aqua-parky, letiště a velká nádraží

 

Pod jednou střechou ve stejný čas poskytuje účastníkům
 využití komerčních možností v globálním měřítku.

 OFICIÁLNÍ STRÁNKY VELETRHU: www.mapic.com

MEZI NESPORNÉ VÝHODY VČASNÉ REGISTRACE PATŘÍ:
■ čas ke kvalitnímu naplánování schůzek a včasné oslovení vašich partnerů
■  řádná příprava s využitím komunikačních nástrojů veletrhu MAPIC maximalizuje efektivitu vaší účasti

ÚČAST NA VELETRHU MAPIC PŘINÁŠÍ:
■  příležitost setkat se s top-decisionmakery z výše uvedených oblastí
■  možnost poznání nových partnerů a upevnění vztahu s partnery stávajícími
■  výměnu zkušeností a seznámení se s nejnovějšími trendy v oblasti
■  zviditelnění se v domácím i mezinárodním prostředí.

Společnost Business Network je od roku 2002 oficiálním
 a exkluzivním zástupcem společnosti veletrhu MAPIC pro Českou a Slovenskou republiku.
Spojte se s námi pro projednání a případné objednání vaší účasti.

http://www.businessnt.cz/cz/mapic-mezinarodni-veletrh-maloobchodnich-nemovitosti-a-investicnich-prilezitosti-515/

Kontakt:
Milan STŘÍTESKÝ / CEO
Business Network CZ s.r.o.

Rohožnická 869
190 16 Praha 9
The Czech Republic

Tel.: +420 246 024 334
Fax: +420 246 024 335
Mobile: +420 724 002 207

Mr.KEBAB

Mr. KEBAB je moderní koncept rychlého občerstvení vyvinutý na Slovensku pro středoevropské zákazníky. Jeho základem je kvalitní grilovaný kuřecí kebab a jeho variace, další vlastní speciality z kuřecího masa, bramborové, sýrové a zeleninové speciality a přírodní šťávy mnoha chutí. Široká nabídka kebabových specialit, rozšířená o další fast foodová jídla a zdravé nápoje, odlišuje značku Mr. KEBAB od ostatních restaurací nabízejících kebab.

Značka Mr. KEBAB má ambici se v nejbližších 10 letech stát uznávanou a mezinárodně rozšířenou franšízovou sítí fastfoodů s kvalitní produktovou nabídkou, specifickou image a příjemnou obsluhou.

Rozvoj letiště - příležitost pro Váš růst



O změnách na pražském Letišti Václava Havla, nejen v oblasti retailu, promluví člen představenstva Letiště Praha, a. s.
Jiří Petržilka zodpovídá za oblast neleteckého obchodu a komerčních aktivit; do jeho působnosti spadá pronájem všech komerčních ploch a rozvoj produktů a služeb, které provozuje letiště jako jsou parkování, letištní salónky, VIP Servis či letištní restaurace.

Letiště Praha, a. s., je 100% dceřinou společností Českého Aeroholdingu, a.s., který sdružuje společnosti působící v oblasti letecké přepravy a souvisejících pozemních službách v prostoru mezinárodního letiště Praha/Ruzyně, a jehož jediným akcionářem je stát zastoupený Ministerstvem financí ČR. Více informací naleznete na www.cah.cz.

Letiště Praha je provozovatelem nejvýznamnějšího mezinárodního letiště v České republice a největšího mezi novými členskými státy EU. Za rok 2011 získalo ocenění Eagle Award od asociace IATA za nejvíce se rozvíjející letiště světa. Ročně tento mezinárodní vzdušný přístav odbaví přes 13 miliónů cestujících. Ti mají v průběhu roku k dispozici nabídku okolo 60 leteckých společností spojujících Prahu přímou linkou s více než 140 destinacemi po celém světě. Operuje zde i 5 pravidelných cargo dopravců a další desítky společností pak zajišťují charterovou přepravu. Letiště Praha zaměstnává přes 1 700 zaměstnanců, dalších odhadovaných více než 14 000 lidí zaměstnávají firmy působící na letišti či navázané na jeho provoz.

 

TELIUM TETRA – chytré terminály nejen pro platby

Využití platebních karet nabralo v posledních letech na obrátkách, a to zejména díky dynamickému rozmachu plateb bezkontaktních. Lidé si u nás na „pípání“ zvykají velice rychle zejména kvůli pohodlí, které jim přináší. Z klasického maloobchodu pak přeskočily bezkontaktní platby i do dalších odvětví, jako jsou automaty s občerstvením, parkovací automaty, výdejní kiosky, ale i do veřejné sféry, a to především hromadné dopravy a státní správy.
Na takový „boom“ reaguje Ingenico Group neustálou modernizací akceptační infrastruktury českých a slovenských obchodů. Jako globální lídr v oblasti platebních inovací zajišťuje, aby všechna stávající obchodní místa poskytovala komfort bezkontaktních plateb, což je v současné době považováno za naprostou samozřejmost. Navíc se Ingenico Group snaží pronikat téměř do všech sfér hospodářské aktivity a vybavovat (nejen) obchodníky svými technologiemi tak, aby byla akceptační síť co nejhustší, náklady na zpracování hotovosti minimální a obsluha zákazníka co nejefektivnější.



TELIUM TETRA přináší nejen moderní řadu chytrých terminálů s atraktivnějším vzhledem, vyšším výkonem a vylepšeným uživatelským rozhraním, ale především spoustu převratných změn ve využití softwarové kapacity, a to nejen pro bezhotovostní platby. Platební část nové platformy zůstává uzavřena a splňuje veškeré bezpečnostní požadavky asociací.

Druhá část se však otevírá vývoji webových aplikací tak, jako je v současné době běžné u chytrých mobilních telefonů. Laicky řečeno, přichází doba, kdy si zákazník na terminálu bez problémů objedná a zaplatí taxi, ohodnotí obsluhu, přispěje na charitu, zaplatí složenku, uplatní body z věrnostního programu nebo rozdělí částku na účtu v restauraci mezi přátele tak, jak právě potřebují.

Naprostou novinkou je otevřenost systému všem poskytovatelům služeb, kteří mají dobré nápady, jak zkvalitnit služby zákazníkům a generovat obchodníkům další příjmy nad rámec jejich běžných prodejů.

V současné době jsou k dispozici čtyři produktové typy TELIUM TETRA, a to DESK (pultový terminál), MOVE (bezdrátový), LANE (retailový) a LINK (stále více populárnější mobilní POS). Každá řada čítá několik typů v závislosti na požadované konektivitě, dispozičních potřebách obchodního místa či případném využití webových aplikací.


Více informací naleznete na www.ingenico.com

Ministerstvo průmyslu a obchodu („seed“ a „start up“ financování)

Na stánku Ministerstva průmyslu a obchodu ČR se dozvíte jak  získat na začátku podnikání peníze 

Ministerstvo průmyslu a obchodu je jedním ze subjektů, které pomáhají přerozdělovat celou řadu užitečných a zajímavých evropských a dalších fondů. Některý z těchto akceleračních finančních nástrojů může pro začínající podnikatele představovat spásnou kapitálovou injekci, která jejich podnikání pomůže dostatečně nastartovat.

Jenže vyznat se v těchto fondech není vůbec jednoduché. Nic snazšího. Na stánku Ministerstva průmyslu a obchodu se můžete během konference poradit s odborníkem nejpovolanějším -  Ing. Marcelou Příhodovou, vrchním ministerským radou z Odboru podpory finančních nástrojů a řízení projektů Ministerstva průmyslu a obchodu.
Víte, co je „seed“ a „start up“ financování?
Je známo, že nejvíce kapitálu je zapotřebí právě v počáteční fázi, kdy ještě firma není nastartovaná a kdy prakticky negeneruje žádný zisk. Právě v této fázi je třeba kapitál i na to, aby se vůbec prokázalo, že podnikání ve vybrané oblasti má smysl a že bude dostatečně výnosné. Financovat je třeba např. průzkum trhu, nebo vývoj produktu, aby bylo vůbec možné ho na trhu nabízet, na inzerci, vytvoření prodejních kanálů a mnoho dalšího.
V této fázi se mluví o tzv. seed financování, tedy financování zcela počáteční fáze, kdy ještě není ani firma založena, nebo o tzv. start up financování  ve fázi, kdy je firma již založena, ale stále ještě nerealizuje příjmy.

 

PRAGUE HARLEY DAYS 2017

1.-2.9.2017


Harley-Davidson již 114 let spojuje lidi po celém světě a přináší jim neopakovatelné zážitky z jízdy. 

Tato americká legenda však není pouze výrobcem motocyklů, ale především představitelem životního stylu. Chceme vám nabídnout alespoň malou ochutnávku toho, čemu říkáme žít ve stylu Harley-Davidson® a oslavit společně konec letošního léta. 

Přijďte si s námi užít dva dny plné motorek, hudební vystoupení předních českých kapel, gala večer thajského boxu, bohatý program nejen pro dospělé, ale i děti, nebo skvělé jídlo a pití - prostě mejdan ve stylu bezstarostné jízdy. 

Ať máte jakékoli představy o Harley-Davidson, jezdíte na jakékoli jiné značce nebo se vám motocykly jen líbí, jste vítáni! Přijďte si s námi užít Prague Harley Days 2017.

Více informací o akci naleznete zde: http://www.pragueharleydays.cz

Máte zájem o partnerství a spojení s legendární značkou Harley-Davidson®? Kontaktujte Martina Cieslara, mail: cieslar@pragueharleydays.cz, tel.: +420 601 391 940

PIZZA COMPANY - pravá italská pizza a gnocchi

Na stánku PIZZA COMPANY ochutnejte čerstvě upečenou pravou italskou pizzu a gnocchi vyráběné tradiční metodou za výhradního použití vysoce kvalitních a originálních italských surovin.

Pizza Company s.r.o. je ryze českou společností s jediným majitelem - Lukášem Svobodou, který je členem Franchise Clubu.

První pobočka PIZZA COMPANY byla otevřena v roce 2009 na Praze 4 v pasáži stanice metra C – Budějovická. Od té doby byl počet poboček rozšířen na více než 20 provozoven umístěných vždy na velmi frekventovaných stanicích metra a pražské MHD. V současné době společnost expanduje na další lukrativní místa mimo území hlavního města Prahy a také do jiných měst.

Více informací naleznete na www.pizzacompany.cz

OKbase, personální a mzdový systém


Navštivte nás na našem stánku v konferenčním sále. Naši konzultanti Vám představí komplexní systém pro řízení lidských zdrojů OKbase a zodpoví všechny dotazy týkající se jeho parametrů a specifikace dle potřeb konkrétní společnosti či organizace. 

Uživatelé systému OKbase si mohou vybírat z komplexní nabídky modulů. Jednotlivé moduly řeší vše potřebné – personalistiku, nábor, vzdělávání, hodnocení, plánování směn, docházku, mzdy, výplatní lístky, stravování nebo organizační změny.

Personální systém OKbase se přizpůsobí postupnému růstu firmy od menší s několika pobočkami až po velkou firmu s několika tisíci zaměstnanci v holdingovém uspořádání. Uživateli OKbase jsou například Allianz, Billa, BNP Paribas, Huawei, KFC, Lagardere, Toyoda Gosei nebo Strabag.

Více na www.okbase.cz

DEKOR - ovlivňujeme nákupní rozhodnutí v místě prodeje




Naším posláním je vytváření výjimečného prodejního prostředí, které zprostředkuje nakupujícím jedinečné nákupní zážitky spojené s daným značkovým zbožím. Od roku 1991 se v Dekoru snažíme místo prodeje zlepšovat a zdokonalovat jak ve prospěch zákazníků v kamenném obchodě, tak i brandů, které v těchto obchodech prodávají své produkty. Díky českoitalskému původu nabízíme při řešení projektů také design od předních italských designerů působících v oboru in-store komunikace.

Máme dlouhodobé zkušenosti s výrobou a realizací POS stojanů, shop-in-shop projektů, kompletními přestavbami značkových prodejen či vizuálním marketingem. Z jedné ruky Vám nabízíme komplexnost služeb díky týmu skládajícím se z designérů, konstruktérů, marketérů, techniků, výrobních manažerů, servisních pracovníků a samozřejmě obchodních manažerů, kteří zastřešují celý projekt od návrhu až po finální instalaci. Můžete se na nás spolehnout ve všech ohledech a ve všech fázích projektu. O naší kompetenci mluví desítky referenčních projektů jak z českého, tak evropského trhu. Naše produkty najdete na všech světových kontinentech.

Nabízíme propojení agenturních služeb a služeb výrobní firmy. Proto v případě spolupráce s firmou Dekor neplatíte poplatky nebo marže navíc. Navíc Vám garantujeme realizovatelnost námi vytvořených koncepcí, protože vše je vytvářeno v jedné firmě.

Kontakt
Ing. Mgr. Tomáš Sedláček Key Account Manager DEKOR, spol. s r.o. | Hradistska 849 | 687 08  Buchlovice | CZ
T +420 572 411 682 | F +420 572 430 550 | M +420 724 413 146 sedlacek@dekor.cz | www.dekor.cz |

NEXT REALITY PARTNER a.s.

Next Reality Group je na trhu již 11. rokem a patří mezi tři nejvýznamnější hráče v ČR. Nabízí unikátní specializované produkty pro rozšíření realitních služeb. Klienty je vyhledávána především díky své kvalitní nabídce služeb na vysoce profesionální úrovni.

Mezi hodnoty společnosti NEXT REALITY patří firemní kultura, odbornost, individuální přístup a maximální podpora pro její spolupracovníky.
Kromě klasického zprostředkování prodeje a pronájmu všech druhů nemovitostí úspěšně rozvíjí i další segmenty podnikání v realitách:

- investice
- výkupy
- vzdělávací akademii
- luxusní a prémiové nemovitosti

HLEDÁME VÝJIMEČNÉ PARTNERY, vybíráme si a věříme, že i díky takovému přístupu bude naše značka ještě silnější.

 

Na našem stánku se dozvíte více o možnostech zapojení se do sítě jedné z předních realitních kanceláří v ČR.



KONTAKT:

NEXT REALITY PARTNER a.s.
Rubešova 583/2, Praha 2
Volejte zdarma: +420 800 700 099
E-mail: info@nextreality.cz

Zásilkovna.cz

Na stánku budete mít celý den možnost  se zeptat na vše ohledně pozoruhodného franšízového konceptu Zásilkovna.cz a možnosti připojení se k více než tisícovce franšízových poboček.

Podnikatel, který začne provozovat Zásilkovnu jako franšízu doplňující jeho podnikání, jako benefit získá: provizi za každou vydanou a přijatou zásilku, on-line reklamu v nákupních košících e-shopů, ale především - získá do prodejny až 30 nových zákazníky, takových, kteří by do jeho prodejny normálně nepřišli. V prodejnách, které jsou partnery Zásilkovny, je dosahován růst tržeb až 15 %.

Můžete se zeptat, proč je koncept Zásilkovna "EET ready" a jak pomáhá svým partnerům od starostí 
  • ADMEZ Logo
  • Logo Algida 300
  • Logo Aviko
  • BARKERS Logo
  • Bcc Logo
  • BERNARD BAR Logo
  • Logo Bernardpivo 300
  • Logo Bernardpub 300
  • BURRITO LOCO Logo
  • CAPTAIN CANDY Logo
  • Logo Centers Data
  • COLONIAL COLOSEUM Logo
  • COSTA Logo
  • CZ.NIC Logo
  • Logo CIFRA 300
  • CSOB Leasing Logo
  • Czechinvest Logo
  • Czechstartups Logo
  • Logo Dallmayr Gold 300
  • DARK SIDE Logo
  • DEKOR Logo
  • Logo DeptIntTrade 300
  • Donuter2
  • Logo Franchise Club
  • Logo FranKey
  • Logo Fruitisimo
  • GfK Logo
  • HAMLEYS Logo
  • HARLEY Logo
  • Logo Home Office
  • Logo Hooters
  • Ingenico Logo
  • Logo Jansen Display
  • KFC Logo
  • KFC ROZVOZ Logo
  • KOFOLA Logo
  • Logo Kooperativa
  • Lagardere Logo
  • Airport Prague Logo
  • LITTLE CEASARS Logo
  • Logo Mastercard New 300
  • Logo Minit
  • MPO Logo
  • Mr.KEBAB Logo
  • OKSYSTEM Logo
  • PAUL Logo
  • Logo Pizza Company
  • PIZZA COLOSEUM Logo
  • POPAI Logo
  • Logo Raai
  • ROBEETO Logo
  • SOCR New Logo
  • T.M.LEVIN Logo
  • UGO FRESH Logo
  • UGO SALATERIE Logo
  • Logo Unilever
  • Logo US.CS 300x300 RGB
  • VeggGo Logo 2
  • Logo Zasilkovna.cz 300x300px
  • Logo ZCH