Základní informace

STRUČNÝ PROGRAM (změna vyhrazena)

podrobnosti o jednotlivých příspěvcích najdete na stránce PROGRAM KONFERENCE

8:00 – 9:00 registrace a ranní káva, občerstvení

Kam směřuje maloobchod? Čeká nás Retail 4.0 nebo spíše 0.8? | Tomáš KRÁSNÝ, expert a partner, Blue Strategy | Možné scénáře vývoje českého maloobchodu

Franchising 4.0: trendy a vize sdíleného podnikání v době digitální | Jaroslav TAMCHYNA, ředitel Český institut pro franchising | Co nejvíce ovlivňuje modely podnikání založené na kooperaci?

Jsme uprostřed digitální revoluce. Jsme na to připraveni? | Simona KIJONKOVÁ, zakladatelka a majitelka nejpočetnější franšízové sítě Zásilkovna | Pohled do budoucnosti e-commerce od vizionářky, která kdysi změnila její základy

Vývoj v mezinárodním franchisingu | Mark ABELL, britský advokát, mezinárodní odborník na franchising, advokátní kancelář Bird & Bird v Londýně| Co je nového v právní regulaci franchisingu a co se děje v mezinárodním franchisingu (anglicky)

10:30 – 11:00 přestávka – káva, prohlídka stánků a networking

Jak bude vypadat maloobchod budoucnosti? | Marta NOVÁKOVÁ, prezidentka Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR | Vize budoucnosti maloobchodu z pohledu velkých hráčů na trhu

Generace Y a Z: jako spotřebitelé, ale také podnikatelé, franšízanti a manažeři | Eva VEISOVÁ, Executive Director, Ipsos | Porovnání a charakteristiky dvou postmoderních generací z různých úhlů pohledu

Nové Sklizeno definuje nové trendy a standardy maloobchodu, gastronomie i franšízingu | Jan LANGER, obchodní ředitel, Sklizeno FOODS; Aleš KOTĚRA, managing partner Sklizeno FOODS | Jaké nastaví nový lídr trhu trendy a standardy?

Česko na hraně. V politice i ekonomice. | Lenka ZLÁMALOVÁ, ekonomická analytička a novinářka, Echo24 | Co nás čeká v dalších letech? Jak daleko jsme od bodu zlomu dosavadní prosperity?

12:30 – 13:30 přestávka – oběd, prohlídka stánků a networking

Rychlé občerstvení zdravého životního stylu je na vzestupu | Jan HANUŠ, CEO a falafel ve firmě Vegg-Go | O perspektivě rychlého občerstvení

ZONKY. Lidé půjčují lidem … teď i podnikatelům. Jak to ale funguje? | Jakub STRÝČEK, ředitel marketingu, ZONKY | Nejznámější fintech start-up v oblasti sdíleného podnikání začíná nabízet malé půjčky podnikatelům

Oksystem? Jsme GDPRready! | Martin PROCHÁZKA, zakladatel a předseda představenstva OKsystem | OKsystem nabízí řešení softwary připravené pro tvrdé podmínky Obecného nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR)

Jak získat a udržet ve firmě zaměstnance z generace chytrých telefonů | Adam MUSIL, Business Development Manager ManpowerGroup | Jsou zaměstnavatelé na požadavky nejmladší generace připraveni?

Nebezpečné útesy ve vodách franchisingu | Jiří CTIBOR, advokát, advokátní kancelář Z/C/H Legal | Riziková místa, týkajících se současné praxe i budoucnosti franšízingu

15:00 – 15:30 přestávka – káva, prohlídka stánků a networking

Sociální sítě – maloobchodní platforma na vzestupu | Tomáš JINDŘÍŠEK, ředitel, Dark Side | V prostředí sociálních sítí se dnes dá stále více a pohodlněji nakupovat

Od hvězdiček k reputaci? | Juraj ATLAS, výkonný ředitel, Liftago | Praktické zkušenosti Liftaga s reputačním systémem vzájemného hodnocení taxikářů a zákazníků

F&B trendy: Jak nejmladší generace ovlivňuje podmínky podnikání v gastronomii | Jan HUMMEL, spoluzakladatel a CEO, Fruitisimo Group | Nejovocnější freshbary chtějí být atraktivní parťák pro své mladé zaměstnance

Nová regulace osobních údajů (GDPR) změní více, než si myslíme | Jan DIBLÍK, advokát, Advokátní kancelář Havel, Holásek & Partners | Aplikace GDPR ve firmách vyvolá řadu změn, některé mohou být dokonce konkurenční výhodou

16:30   ukončení

 

STÁNKY/EXPO: INFORMACE A OCHUTNÁVKY (foyer a konferenční sál / 8:00 - 16:30)

podrobnosti o jednotlivých stáncích najdete na stránce STÁNKY 

AVIKO pozve na neskutečné pochoutky z brambor

CZECHINVEST poradí, jak financovat startupy

NESSPRESSO pozve na úžasnou kávu  

FRUITISIMO pozve na nejovocnější čerstvé šťávy a dorty

HOOTERS pozve při obědě na světoznámá pikantní a šťavnatá křidýlka z rukou pověstných „Hooters-girls“

MINISTERSTVO PRŮMYSLU A OBCHODU poradí, jak získat peníze do začátku podnikání z evropských fondů

OBCHODNÍ ODDĚLENÍ BRITSKÉ AMBASÁDY představí své služby a britské franšízy

OK SYSTEM předvede personální systém vyhovující evropskému nařízení GDPR

PIVOVAR BERNARD pozve na dobré pivo

PIZZA COMPANY pozve na pravou italskou pizzu a čerstvé gnocchi

ROBEETO předvede, jak funguje digitální služba robeeto.com

VEGG-GO pozve na bezmasé dobroty pro vegetariány, vegany … i masožrouty

ZÁSILKOVNA poradí, jak zvýšit tržby i počet zákazníků

 

Hlavní témata

Gastronomické koncepty a inovace

Stále vznikají nové gastronomické koncepty (restaurace, fastfoody, fast-casual, bistra, kavárny, bary) a ty klasické, se inovují.
Jednotlivé formáty se navzájem sbližují nebo kombinují s prvky maloobchodu; kombinují tak nákup pro okamžitou konzumaci s nákupem surovin pro přípravu jídel doma.

Požadavky stále více informovanějších zákazníků se promítají do nabídky reagující na požadavky na zdravý životní styl, kvalitu, původ a čerstvost surovin a originální chuťové variace. 

Nové technologie mění a pomáhají vylepšit servis v duchu trendu konvenience: způsob výběru, objednávání, individualizaci, obsluhu u stolu, zábavu, rozvoz nebo placení; často samy tvoří zážitek. Součástí konvenience je možnost využít prostor pro práci a zábavu, často on-line. Rostou ale také nároky na osobní zážitek založený na přístupu, aktivitě a informovanosti obsluhujícího personálu.

Jak na tento inovační trend nahlížejí někteří zajímaví zahraniční i domácí restauratéři (a retaileři) a jejich koncepty?

Prodejci kvalitních a zdravých potravin a inovace

Výroba a prodej potravin setřásla diktát nízké ceny a nastolila diktát zdravého životního stylu, originální a vynikající chuti, kvality a podrobných informací o produktech, čerstvosti, snadnosti a rychlosti dodání. 

Potravinářský maloobchod se produktově i designově sbližuje a kombinuje s gastrem; zejména malá bistra nebo kavárny pomáhají vylepšit ekonomiku podniku. Z kamenných prodejen se potichu vytratil někdejší farmářský boom a vrátil se zpět odkud přišel, na tržiště.

Zákazníci jsou náročnější na pohodlí, snadnou dostupnost, bezproblémovost a rychlost při nákupu včetně placení, na služby a zákaznický servis, k naplnění trendu konvenience napomáhají digitální technologie.

Rostou nároky na nákupní zážitek, na ochotu, vlídnost a informovanost prodejního personálu.

Jak tento nový trend vidí někteří zajímaví a inovativní retaileři a výrobci (a restauratéři)?

Digitální trendy v byznys-modelech, v nakupování a placení

S nástupem digitálních technologií se změnilo vše -  životy lidí, společnost i ekonomika. Mění se zákazníci, mění se výrobci a dodavatelé, mění se franšízové koncepty a jejich poskytovatelé i příjemci. A proměnou prochází přirozeně i samotný franšízing, jak jsme ho dlouho znali.

Jak se projevuje nástup digitalizace a změny s tím spojené v byznys modelech? A jak se projevuje v procesu nakupování včetně placení?

O jaké obory podnikání je a bude největší zájem ze strany franšízantů, investorů nebo mladé generace? Jak bude vypadat franšízing v digitálním světě?

Koho tyto změny ohrožují a kdo má teď větší šanci? Jsou aktéři těchto změn už dnes připraveni?

Franšízy a prodejní koncepty, obchodní modely, aplikace, startupy – zralé i začínající, domácí i zahraniční

Představíme několik úspěšných domácích i mezinárodních franšízových konceptů, které chtějí dále expandovat a hledají franšízové partnery, investory, provozovatele, manažery nebo prostě jen prostory pro podnikání. 

A také několik zajímavých franšízových start-upů, prodejních konceptů v režimu "pilotního provozu", které se dolaďují k vyšší efektivitě a ziskovosti. Plánují zahájit prodej franšízových licencí a chtějí si otestovat zájem případných potenciálních investorů a franšízantů.

Nové a zajímavé služby podporující úspěch franšízových značek

Tradiční kategorii na konferenční přehlídce tvoří zajímaví dodavatelé dodávající pro franšízové i jiné obchodní sítě výrobky, suroviny, technologie, služby, informace, řešení a know-how. 

Pomáhají franšízám dosahovat vyšší kvality, rychlosti a efektivity, zkrátka být více ziskové a konkurenceschopné.


O konferenci a jejím zaměření

Franchise Day je každoroční inspirativní setkání lidí s podnikatelskými zájmy v oblasti  franšízingu a příbuzných obchodních modelech založených na značce a sdílení know-how.

Franchise Day "PRO FUTURO" je speciální jubilejní (10.) konferenční setkání věnované především změnám, vývoji a budoucnosti franšízingu.

Za posledních 9 let se toto každoroční setkání stalo nepřehlédnutelnou odbornou událostí a důležitým místem pro představení a zviditelnění všech, kteří něco dokázali nebo mají co zajímavého nabídnout či sdělit.

Pomáháme formovat a posilovat úspěšný a etický byznys v oblasti  franšízingu a přitahovat k němu investory, manažery, franšízanty, dodavatele a další lidi s podnikatelskými zájmy. Napomáháme vyměňovat užitečné znalosti a informace, udržovat si přehled a získávat a upevňovat užitečné kontakty a zvyšovat tím své osobní uplatnění. 

Představujeme perspektivní a zajímavé značky, koncepty a franšízy, novátorské start-upy, obchodní modely, technologie a systémy, nové nápady a inovace. Pomáháme zviditelnit užitečné poskytovatele podporující úspěch franšízových značek – poradenské a znalostní firmy, odborníky, služby a systémy.

Přicházíme s užitečnými podnikatelskými tématy oblasti franšízingového a síťového podnikání dneška i zítřka. Zaměřujeme se na představení praxe franšízových konceptů a značek, centrál a poboček, systémů a technologií a jejich praktických problémů. Přinášíme řešení kritických momentů v jednotlivých etapách růstu sítí nebo vztahů franšízor – franšízant.

Pomáháme otevírat hlavy a okysličovat mozky. Upozorňujeme  na významné a perspektivní vývojové trendy a aktivity, pomáháme nezaspat hlavní výzvy dneška i zítřka.

Svým komplexním tematickým záběrem přitahujeme široké a pestré spektrum účastníků našich každoročních setkání. Nejvíce z řad malých i velkých majitelů a manažerů obchodních konceptů a prodejních sítí, podnikatelů a decisionmakerů a investorů.

Návštěvníky konference tvoří také  vizionáři, dodavatelé, specialisté a poradci nebo zájemci o budoucí podnikání či kariéru, studenti a zástupci mladé generace. (Počet návštěvníků v minulých letech pohyboval od 110 do 150.) 

Základní fakta

Den konání

čtvrtek 11. května 2017

Čas konání

9:00 - 16:30

Místo konání

Palác OKsystem (Na Pankráci 125, Praha 4)

Zaměření

podnikatelé | majitelé a manažeři malých, středních i velkých firem | investoři | poskytovatelé i držitelé licencí | manažeři s chutí začít samostatně podnikat | začínající podnikatelé i nepodnikatelé | jednotlivci i rodiny | manažeři nákupních center | dodavatelé služeb, systémů, surovin a výrobků | poradce | veřejná správa | studenti a učitelé | novináři

Obsah

Aktuální a užitečné informace o franšízingovém podnikání, aktuální trendy, nové franšízové značky, dodavatelé služeb a systémů, podnikatelské nápady, obchodní příležitosti, úspěšné know-how, inspirativní podněty, užitečné obchodní kontakty.

Formáty

konferenční přednáška | stánek | banner v sále | PR článek | informace v katalogu na webu | banner na webu | materiály na místě

Jednací jazyk

český a anglický, bez simultánního tlumočení, s možností objednat předem přítomnost tlumočníka na jednání

Schůzky předem

Zaregistrovaný účastník si může prostřednictvím organizátorů sjednat dopředu schůzku s některým z prezentujících v době a místě konání.

Konferenční materiály

Materiály z konference v elektronické podobě získají účastníci po skončení konference. Materiály (i z minulých ročníků) lze zakoupit.
  • ADMEZ Logo
  • Logo Aviko
  • Bcc Logo
  • Logo Bernardpivo 300
  • Logo Blue Event
  • Logo Birdbird
  • CAPTAIN CANDY Logo
  • Logo CIFRA 300
  • Czechinvest Logo
  • Czechstartups Logo
  • DARK SIDE Logo
  • Logo DeptIntTrade 300
  • Logo Echo Tdenk
  • Logo Franchise Club
  • Logo FranKey
  • Logo Fruitisimo
  • HARLEY Logo
  • Logo Havel Holsek
  • Logo Home Office
  • Logo Hooters
  • Logo IPSOS
  • Logo Jansen Display
  • JLV Logo
  • Logo Knihavyhod 300
  • KOFOLA Logo
  • Logo Kooperativa
  • Logo Liftago
  • Logo Manpowergroup 300
  • Logo Minit
  • MPO Logo
  • N Grunt Logo
  • Logo Nespresso
  • OKSYSTEM Logo
  • Logo Pizza Company
  • POPAI Logo
  • Logo Raai
  • ROBEETO Logo
  • Sklizeno
  • SOCR New Logo
  • VeggGo Logo 2
  • Logo Vinebar 2
  • Logo Zasilkovna.cz 300x300px
  • Logo Zonky
  • Logo ZCH