Základní informace

KONFERENČNÍ PŘÍSPĚVKY (9:00 - 16:30)

podrobnosti o jednotlivých příspěvcích najdete na stránce PROGRAM KONFERENCE

8:00 – 9:00 registrace a ranní občerstvení

Retail Vision 2020 – jaké budou příští čtyři roky vývoje českého obchodu? | Tomáš DRTINA, generální ředitel výzkumné agentury GfK Czech a Slovakia | očekávané změny v potřebách zákazníků a strategiích byznys hráčů 

Tahle revoluce ještě neskončila - čili poznatky z mezičasu digitální transformace | Patrick ZANDL, internetový guru, vizionář a publicista, CZ.NIC | přelomový vliv nových technologií na naše životy z více úhlů pohledu  

Trendy a inovace KFC v ČR | Libor HUBÍK, market director KFC Czech Republic | tradiční nadnárodní řetězec prochází sérií zajímavých proměn 

Jak se mi podniká s (inovativní) franšízou Bageterie Boulevard | Václav BEČVÁŘ, provozovatel šesti franšízových restaurací Bageterie Boulevard | zasvěcený pohled vícenásobného franšízanta na jeho podnikatelské soužití s »BB«

Mr. Kebab – slovenská fastfoodová novinka pro český trh | Ľubor LELOVITS, zakladatel konceptu Mr. Kebab | kebab jako značkové rychlé jídlo 

10:30 – 11:00 přestávka – káva, prohlídka stánků a networking

Proměny franšízingu v době digitální | Jaroslav TAMCHYNA, ředitel Český institut pro franchising | změny a trendy vytváření obchodních sítí a franšízingu
 
VeggGo – rychlá expanze s inovacemi za pochodu | Jan HANUŠ, CEO a falafel ve firmě Vegg Go | obliba chutného, zeleného a čerstvého „velkému zelenému srdci“ zrychluje tep

Udrží právo krok s měnícím se a stále rychlejším světem? | Jiří CTIBOR, advokát, advokátní kancelář Z/C/H Legal | dokáže právo reagovat na „digitální“ proměny vztahů a hodnot
 
Restaurace Pizza Coloseum mají mladšího bratříčka – maloobchod italských potravina vín Colonial Coloseum | Petr OLBRICH, provozní ředitel COLOSEUM RESTAURANTS | česká síť italských restaurací ví, že ve dvou se to lépe táhne

Fruitisimo – inovuje, kombinuje, kooperuje a expanduje | Jan HUMMEL, spoluzakladatel a CEO, Fruitisimo Group | nejovocnější freshbary jsou atraktivní parťák pro silné mezinárodní značky

12:30 – 13:30 přestávka – oběd, prohlídka stánků a networking

Jaké jsou, ty britské franšízy? | Jakub LELEK, Senior Trade & Investment Adviser, DIT, British Embassy Prague | seznámení s nejstarší evropskou velmoci franšízingu (i po brexitu)

Jak mezinárodní franšízy Costa Coffee (UK) a Paul (Francie) reagují na vývoj a inovace trhu | Richard PROCHÁZKA, Chief Operating Officer, Lagardere Travel Retail | dvě úspěšné značky a dva přístupy k podpoře franšízantů a k inovacím

Britská hračkářská franšíza Hamleys v Praze – rok první | Pavel ČMELÍK, držitel tří britských franšíz Hamleys, T.M.Lewin a Bakers, INEXAD | český gentleman poodhalí příčinu své slabost pro tři vznešené anglické dámy

Zásilkovna otevřela už 1000. franšízu pobočku a stále roste, dovnitř i ven | Simona KIJONKOVÁ, zakladatelka, inspirátorka a majitelka Zásilkovna | velká i malá tajemství úspěšného a udržitelného růstu nejpočetnější české franšízy

Robeeto.com – nová digitální služba s ambicí změnit celé odvětví služeb | Stanislav KOUKAL, zakladatel a CEO, Robeeto.com | digitální franšíza chce být na trhu drobných služeb seriózním Liftagem, ne Uberem  

Pivovar BERNARD spouští nový koncept pivního baru Bernard Pub | Zdeněk ŠÍPEK, obchodní ředitel Rodinný pivovar BERNARD | Pivovar Bernard chce expandovat zjednodušením a inovacemi

15:00 – 15:30 přestávka – káva, prohlídka stánků a networking

Salaterie UGO a budoucnost | Radim TAUCHEN, franchise manager UGO trade | Co plánuje UGO se svými dvěma úspěšnými „fresh-“ koncepty? 

Udrží česká shopping centra krok s vývojem ve světě nebo zaspala dobu? | Pavlína TROJOVSKÁ, expert na shopping centra, ředitelka Centers Data | očekávané změny českých nákupních center v evropském kontextu 

MasterCard: inovace a budoucnost placení mobilním telefonem | Richard WALITZA, Vice President, Mobile Payments and Innovations, MasterCard ČR, SR a Rakousko | inovace v placení (nejen kartou)

Rozvoj pražského Letiště Václava Havla – příležitost pro růst značek | Jiří PETRŽILKA, člen představenstva Letiště Praha, a. s. | Letiště Václava Havla se chce více otevřít 

16:30 – 17:30 ukončení – číše vína a networking

 

STÁNKY/EXPO: INFORMACE A OCHUTNÁVKY (foyer a konferenční sál / 8:00 - 16:30)

podrobnosti o jednotlivých stáncích najdete na stránce STÁNKY 


ALGIDA
pozve na ledové sladké osvěžení

AVIKO pozve na neskutečné pochoutky z brambor

BURRITO LOCO nabídne ochutnávku mexické kuchyně a franšízovou licenci pro restauraci v Plzni

BUSINESS NETWORK poradí a pomůže se prezenrtovat na mezinárodním veletrhu maloobchodních nemovitostí a investičních příležitostí MAPIC v Cannes

COLONIAL COLOSEUM nabídne k ochutnání italské speciality

CZECHINVEST poradí jak financovat startupy

ČSOB LEASING poradí, jak financovat nové technologie, např. flotilu aut určených na rozvoz

DALLMAYR pozve na úžasnou kávu a předvede CAFE DOCK do kanceláří, showroomů, autosalonů a meeting pointů

DEKOR předvede a poradí, jak ovlivnit nákupní rozhodnutí v místě prodeje

DONUTER DONATS pozve na čerstvé „donuty“ podle originální americké receptury a podá informace o konceptu

FRUITISIMO pozve na nejovocnější čerstvé šťávy a dorty

HARLEY-DAVIDSON předvede krásu na dvou kolech a pozve na jízdu snů

HOOTERS pozve na světoznámá pikantní a šťavnatá křidýlka z rukou pověstných „Hooters-girls“

INGENICO GROUP: předvede nejnovější chytré terminály TELIUM TETRA, vhodné nejen pro platby

LETIŠTĚ VÁCLAVA HAVLA poradí jak umístit značku s kvalitní nabídkou v prémiovém komerčním prostoru LVH

MINISTERSTVO PRŮMYSLU A OBCHODU poradí, jak získat peníze do začátku podnikání z evropských fondů

Mr.KEBAB podá informace o konceptu a možnostech jeho získání

NEXT Reality představí svůj realitní koncept NEXT PARTNER a poradí, jak se zapojit do sítě

OBCHODNÍ ODDĚLENÍ BRITSKÉ AMBASÁDY představí své služby a britské franšízy

OKSYSTEM předvede personální a mzdový systém OKbase  

PIVOVAR BERNARD pozve na pivní novinku a představí limitovanou sérii piv s etiketou od Karla Gotta

PIZZA COMPANY pozve na pravou italskou pizzu a čerstvé gnocchi

ROBEETO předvede jak funguje digitální služba robeeto.com

VEGGGO pozve na bezmasé dobroty pro vegetariány, vegany … i masožrouty

ZÁSILKOVNA poradí jak zvýšit tržby i počet zákazníků

Klíčová slova témat konference

Hlavní témata

Gastronomické koncepty a inovace

Stále vznikají nové gastronomické koncepty (restaurace, fastfoody, fast-casual, bistra, kavárny, bary) a ty klasické, se inovují.
Jednotlivé formáty se navzájem sbližují nebo kombinují s prvky maloobchodu; kombinují tak nákup pro okamžitou konzumaci s nákupem surovin pro přípravu jídel doma.

Požadavky stále více informovanějších zákazníků se promítají do nabídky reagující na požadavky na zdravý životní styl, kvalitu, původ a čerstvost surovin a originální chuťové variace. 

Nové technologie mění a pomáhají vylepšit servis v duchu trendu konvenience: způsob výběru, objednávání, individualizaci, obsluhu u stolu, zábavu, rozvoz nebo placení; často samy tvoří zážitek. Součástí konvenience je možnost využít prostor pro práci a zábavu, často on-line. Rostou ale také nároky na osobní zážitek založený na přístupu, aktivitě a informovanosti obsluhujícího personálu.

Jak na tento inovační trend nahlížejí někteří zajímaví zahraniční i domácí restauratéři (a retaileři) a jejich koncepty?

Prodejci kvalitních a zdravých potravin a inovace

Výroba a prodej potravin setřásla diktát nízké ceny a nastolila diktát zdravého životního stylu, originální a vynikající chuti, kvality a podrobných informací o produktech, čerstvosti, snadnosti a rychlosti dodání. 

Potravinářský maloobchod se produktově i designově sbližuje a kombinuje s gastrem; zejména malá bistra nebo kavárny pomáhají vylepšit ekonomiku podniku. Z kamenných prodejen se potichu vytratil někdejší farmářský boom a vrátil se zpět odkud přišel, na tržiště.

Zákazníci jsou náročnější na pohodlí, snadnou dostupnost, bezproblémovost a rychlost při nákupu včetně placení, na služby a zákaznický servis, k naplnění trendu konvenience napomáhají digitální technologie.

Rostou nároky na nákupní zážitek, na ochotu, vlídnost a informovanost prodejního personálu.

Jak tento nový trend vidí někteří zajímaví a inovativní retaileři a výrobci (a restauratéři)?

Digitální trendy v byznys-modelech, v nakupování a placení

S nástupem digitálních technologií se změnilo vše -  životy lidí, společnost i ekonomika. Mění se zákazníci, mění se výrobci a dodavatelé, mění se franšízové koncepty a jejich poskytovatelé i příjemci. A proměnou prochází přirozeně i samotný franšízing, jak jsme ho dlouho znali.

Jak se projevuje nástup digitalizace a změny s tím spojené v byznys modelech? A jak se projevuje v procesu nakupování včetně placení?

O jaké obory podnikání je a bude největší zájem ze strany franšízantů, investorů nebo mladé generace? Jak bude vypadat franšízing v digitálním světě?

Koho tyto změny ohrožují a kdo má teď větší šanci? Jsou aktéři těchto změn už dnes připraveni?

Franšízy a prodejní koncepty, obchodní modely, aplikace, startupy – zralé i začínající, domácí i zahraniční

Představíme několik úspěšných domácích i mezinárodních franšízových konceptů, které chtějí dále expandovat a hledají franšízové partnery, investory, provozovatele, manažery nebo prostě jen prostory pro podnikání. 

A také několik zajímavých franšízových start-upů, prodejních konceptů v režimu "pilotního provozu", které se dolaďují k vyšší efektivitě a ziskovosti. Plánují zahájit prodej franšízových licencí a chtějí si otestovat zájem případných potenciálních investorů a franšízantů.

Nové a zajímavé služby podporující úspěch franšízových značek

Tradiční kategorii na konferenční přehlídce tvoří zajímaví dodavatelé dodávající pro franšízové i jiné obchodní sítě výrobky, suroviny, technologie, služby, informace, řešení a know-how. 

Pomáhají franšízám dosahovat vyšší kvality, rychlosti a efektivity, zkrátka být více ziskové a konkurenceschopné.


O konferenci a jejím zaměření

Franchise Day Prague je každoroční inspirativní setkání lidí s podnikatelskými zájmy v oblasti  franšízingu a příbuzných obchodních modelech založených na značce a sdílení know-how.

Za posledních 9 let se toto každoroční setkání stalo nepřehlédnutelnou odbornou událostí a důležitým místem pro představení a zviditelnění všech, kteří něco dokázali nebo mají co zajímavého nabídnout či sdělit.

Pomáháme formovat a posilovat úspěšný a etický byznys v oblasti  franšízingu a přitahovat k němu investory, manažery, franšízanty, dodavatele a další lidi s podnikatelskými zájmy. Napomáháme vyměňovat užitečné znalosti a informace, udržovat si přehled a získávat a upevňovat užitečné kontakty a zvyšovat tím své osobní uplatnění. 

Představujeme perspektivní a zajímavé značky, koncepty a franšízy, novátorské start-upy, obchodní modely, technologie a systémy, nové nápady a inovace. Pomáháme zviditelnit užitečné poskytovatele podporující úspěch franšízových značek – poradenské a znalostní firmy, odborníky, služby a systémy.

Přicházíme s užitečnými podnikatelskými tématy oblasti franšízingového a síťového podnikání dneška i zítřka. Zaměřujeme se na představení praxe franšízových konceptů a značek, centrál a poboček, systémů a technologií a jejich praktických problémů. Přinášíme řešení kritických momentů v jednotlivých etapách růstu sítí nebo vztahů franšízor – franšízant.

Pomáháme otevírat hlavy a okysličovat mozky. Upozorňujeme  na významné a perspektivní vývojové trendy a aktivity, pomáháme nezaspat hlavní výzvy dneška i zítřka.

Svým komplexním tematickým záběrem přitahujeme široké a pestré spektrum účastníků našich každoročních setkání. Nejvíce z řad malých i velkých majitelů a manažerů obchodních konceptů a prodejních sítí, podnikatelů a decisionmakerů a investorů.

Návštěvníky konference tvoří také  vizionáři, dodavatelé, specialisté a poradci nebo zájemci o budoucí podnikání či kariéru, studenti a zástupci mladé generace. (Počet návštěvníků v minulých letech pohyboval od 110 do 150.) 

Základní fakta

Den konání

čtvrtek 11. května 2017

Čas konání

9:00 - 16:00

Místo konání

Palác OKsystem (Na Pankráci 125, Praha 4)

Zaměření

podnikatelé | majitelé a manažeři malých, středních i velkých firem | investoři | poskytovatelé i držitelé licencí | manažeři s chutí začít samostatně podnikat | začínající podnikatelé i nepodnikatelé | jednotlivci i rodiny | manažeři nákupních center | dodavatelé služeb, systémů, surovin a výrobků | poradce | veřejná správa | studenti a učitelé | novináři

Obsah

Aktuální a užitečné informace o franšízingovém podnikání, aktuální trendy, nové franšízové značky, dodavatelé služeb a systémů, podnikatelské nápady, obchodní příležitosti, úspěšné know-how, inspirativní podněty, užitečné obchodní kontakty.

Formáty

konferenční přednáška | stánek | banner v sále | PR článek | informace v katalogu na webu | banner na webu | materiály na místě

Jednací jazyk

český a anglický, bez simultánního tlumočení, s možností objednat předem přítomnost tlumočníka na jednání

Schůzky předem

Zaregistrovaný účastník si může prostřednictvím organizátorů sjednat dopředu schůzku s některým z prezentujících v době a místě konání.

Konferenční materiály

Materiály z konference v elektronické podobě získají účastníci po skončení konference. Materiály (i z minulých ročníků) lze zakoupit.
  • ADMEZ Logo
  • Logo Algida 300
  • Logo Aviko
  • BARKERS Logo
  • Bcc Logo
  • BERNARD BAR Logo
  • Logo Bernardpivo 300
  • Logo Bernardpub 300
  • BURRITO LOCO Logo
  • CAPTAIN CANDY Logo
  • Logo Centers Data
  • COLONIAL COLOSEUM Logo
  • COSTA Logo
  • CZ.NIC Logo
  • Logo CIFRA 300
  • CSOB Leasing Logo
  • Czechinvest Logo
  • Czechstartups Logo
  • Logo Dallmayr Gold 300
  • DARK SIDE Logo
  • DEKOR Logo
  • Logo DeptIntTrade 300
  • Donuter2
  • Logo Franchise Club
  • Logo FranKey
  • Logo Fruitisimo
  • GfK Logo
  • HAMLEYS Logo
  • HARLEY Logo
  • Logo Home Office
  • Logo Hooters
  • Ingenico Logo
  • Logo Jansen Display
  • KFC Logo
  • KFC ROZVOZ Logo
  • KOFOLA Logo
  • Logo Kooperativa
  • Lagardere Logo
  • Airport Prague Logo
  • LITTLE CEASARS Logo
  • Logo Mastercard New 300
  • Logo Minit
  • MPO Logo
  • Mr.KEBAB Logo
  • OKSYSTEM Logo
  • PAUL Logo
  • Logo Pizza Company
  • PIZZA COLOSEUM Logo
  • POPAI Logo
  • Logo Raai
  • ROBEETO Logo
  • SOCR New Logo
  • T.M.LEVIN Logo
  • UGO FRESH Logo
  • UGO SALATERIE Logo
  • Logo Unilever
  • Logo US.CS 300x300 RGB
  • VeggGo Logo 2
  • Logo Zasilkovna.cz 300x300px
  • Logo ZCH