Přehled prezentujících značek a firem

Franšízy a koncepty podnikání

Obchodní koncepty, franšízy a značky

Nové a zajímavé franšízy, franšízové startupy a podnikatelské koncepty - mezinárodní a domácí

Bernard Pub - Bernard Bar - Rodinný pivovar BERNARD

Rodinný pivovar BERNARD

Rodinný pivovar BERNARD v Humpolci dosáhl řady úspěchů a každý rok na jeho kontě přibývají další prestižní ocenění. Se značkou BERNARD se můžete setkat nejenom v celé České republice, ale i v mnoha dalších státech. V roce 2009 výstav pivovaru poprvé překročil hranici 200 tisíc hl alkoholického a nealkoholického piva.

Pivovar Bernard, úspěšně roste, v roce 2016 prodal 315 412hektolitrů, v roce 2015  prodal 302 201 hektolitrů. Nedávno uvedl na trh India Pale Ale (IPA) svrchně kvašené pivo anglického typu.

Dále představil limitovanou edici Limited Art Edition „Karel Gott“. Bylo jich vyrobeno pouze 1000ks a nelze je koupit. Jedná se o Bernard Bohemian Ale plněný v sektových lahvích, etiketu pro pivovar maloval sám Karel Gott. Ve spolupráci se bude pokračovat.

 

Fruitisimo

Fruitisimo Group

Česká firma Fruitisimo Group dnes provozuje síť šesti desítek moderních ovocných freshbarů Fruitisimo a bister Home Office Bistro & Coffee v Česku, na Slovensku a v Maďarsku. Dále se rozšiřuje blíže zákazníkům na nejrůznější místa v ČR, třeba do nemocnic. Po Slovensku vstoupila značka Fruitisimo v roce 2016 také do Maďarska a nyní se rozhlíží, kam s konceptem fresh barů vstoupit dále.

Fruitismio zavádí nové výrobky, moderní ekologické obaly a e-shop a rozvoz po Praze. Soustřeďuje se na emoce a zdravý a aktivní životní styl, zábavu a vášeň pro vše, co značka dělá. Důraz klade na zákaznický zážitek, týkající se nejen chuti, ale i mysli.  

www.fruitisimo.cz

 

Harley Davidson

PRAGUE HARLEY DAYS 1.-2.9.2017

Harley-Davidson již 114 let spojuje lidi po celém světě a přináší jim neopakovatelné zážitky z jízdy. 

Tato americká legenda však není pouze výrobcem motocyklů, ale především představitelem životního stylu. Chceme vám nabídnout alespoň malou ochutnávku toho, čemu říkáme žít ve stylu Harley-Davidson® a oslavit společně konec letošního léta. 

Přijďte si s námi užít dva dny plné motorek, hudební vystoupení předních českých kapel, gala večer thajského boxu, bohatý program nejen pro dospělé, ale i děti, nebo skvělé jídlo a pití - prostě mejdan ve stylu bezstarostné jízdy. 

Ať máte jakékoli představy o Harley-Davidson, jezdíte na jakékoli jiné značce nebo se vám motocykly jen líbí, jste vítáni! Přijďte si s námi užít Prague Harley Days 2017.

Více informací o akci naleznete zde: http://www.pragueharleydays.cz

Máte zájem o partnerství a spojení s legendární značkou Harley-Davidson®? Kontaktujte Martina Cieslara, mail: cieslar@pragueharleydays.cz, tel.: +420 601 391 940

Home Office Bistro & Coffee


HOME OFFICE spadá do kategorie Fast food casual, nejrychleji rostoucího segmentu gastronomie. Celý koncept je ušitý na míru potřebám současné střední třídy, nabízí srovnatelnou nabídku kávy jako prémiové kavárenské sítě, ale navíc přináší denně kvalitní čerstvé jídlo.

HOME OFFICE je postaven na rychlém a příjemném servisu, kvalitních ingrediencích, domácí kuchyni a stylově nevšedním prostředí. Návštěvníci si vedle dokonalého chuťového zážitku mohou odnést navíc i příjemný pocit z přispění na dobrou věc pomocí dobrých skutků, charitativního programu, jenž HOME OFFICE zavedl ve všech svých pobočkách.

První bistro-kavárna HOME OFFICE byla otevřena v lednu letošního roku v kancelářském komplexu The Park na pražském Chodově, druhá provozovna se nachází v galerii Harfa, třetí provozovna byla otevřena v říjnu v obchodním centru Nový Smíchov. Během listopadu je plánováno otevření čtvrtého bistra v okolí kancelářských budov v širším centru Prahy.

HOME OFFICE nabízí zajímavou podnikatelskou příležitost na principu franšízingu. Jehož prostřednictvím chce expandovat a vytvořit populární řetězec bister s celostátním pokrytím. HOME OFFICE patří do skupiny Fruitisimo Group, která již provozuje přes 40 prodejen s čerstvými šťávami, zmrzlinou, kávou a dalšími produkty.

www.homeofficebistro.cz

Nesspresso

Nespresso je prémiová značka kávy a průkopník segmentu s porcovanou kávou, kterému vévodí již  31 let. Nespresso se prezentuje jak domácími tak profesionálními kávovary, které jsou se stále větší oblibou umísťovány jak v restauracích, tak i na pracovištích. Více se můžete dozvědět na www stránkách www.nespresso.com/pro

 

 

 

PIZZA COMPANY

PIZZA COMPANY je největší domácí řetězec provozoven s fastfood občerstvením zaměřeným na pravou italskou pizzu a gnocchi vyráběné tradiční metodou za výhradního použití vysoce kvalitních a originálních italských surovin.

Pizza Company s.r.o. je ryze českou společností s jediným majitelem. První pobočka byla otevřena v roce 2009 na Praze 4 v pasáži stanice metra C – Budějovická. Od té doby byl počet poboček rozšířen na více než 20 provozoven umístěných vždy na velmi frekventovaných stanicích metra a pražské MHD. Současně společnost expanduje na další lukrativní místa mimo území hlavního města Prahy.

Zásadou číslo jedna jsou čerstvé suroviny prvotřídní kvality, ze kterých se přímo před zraky samotných zákazníků připravuje pravá italská pizza a gnocchi.
Doplňkový sortiment tvoří prvotřídní italská káva a šťáva z čerstvě vymačkaných pomerančů.

Filosofii Pizza Company nejlépe vystihuje heslo: „Rychle, kvalitně a zdravě!“

Společnost svými nekompromisními standardy a profesionálně zpracovanou firemní politikou zaujímá již několik let přední místo v daném segmentu trhu.

Více informací naleznete na www.pizzacompany.cz


Pizza Company nabízí k pronájmu vlastní nové obchodní prostory na Kačerově v těsné blízkosti stanice metra.
Jedinečná obchodní příležitost na jednom z nejvíce frekventovaných dopravních uzlů!

Hledá se nájemce:

1) Společná prodejna - ideálně koncept: káva, cukrárna, pečivo, fresh džusy, apod...
Společná prodejna bude mít v přízemí samostatné pulty (pro každý koncept), v 1.patře bude společné sezení a WC pro zákazníky

Nabízená celková plocha 140 - 200 m2

2) Prodejna se samostatným vstupem - ideálně pro koncepty typu: potraviny, drogerie, řeznictví, mobilní operátor, výdejna zboží, pojištění, apod... 

Nabízená celková plocha 80-200 m2.


Robeeto.com


Robeeto je server, kde se protíná poptávka a nabídka po příležitostných službách. Umožňuje nejrůznější služby jednoduše nabídnout a na druhé straně je přehledně a rychle objednat. Robeeto je také parta nadšených lidí se silným investorem, která chce změnit způsob, kterým lidé vydělávají peníze a nakupují služby.

Robeeto je místem, kde najdete poskytovatele různých služeb, od hlídání dětí po manuální práce v domácnosti. Umožní vám vyhledat nejvhodnějšího pracanta podle nastavených kritérií jako je cena, lokalita či kvalifikace, u každého profilu se též můžete rozhodnout podle referencí předchozích zákazníků. Aplikace vám rovnou ukáže, který pracant má čas tehdy, kdy potřebujete a i další funkce umožňují přehlednost a efektivnost celého procesu.

Jedním ze zakladatelů projektu Robeeto.com je majitelka úspěšné sítě výdejních míst Zásilkovna Simona Kijonková. „Robeeto vnímám jako naprosto průlomový projekt, který má ambice změnit celé odvětví služeb. Může pomoci všem, kteří chtějí dělat to, co je baví, v čase, který chtějí práci věnovat. Zároveň poskytne pomocnou ruku těm, kteří marně hledají někoho na pomoc s pravidelným úklidem, hlídáním dětí nebo jednorázovým posekáním trávníku, překladem či doučováním v čase a místě, které jim vyhovuje. Robeeto pomáhá, propojuje lidi a je mostem mezi offlinem a onlinem ve světě služeb,“ říká.

„Robeeto chce dostat více lidí do podnikání a pomáhat těm, jejichž aktivity právě stagnují, nebo těm, kteří zrovna obtížně hledají zákazníky. Pracanti přesně vědí, kdy a kdo přijde, nebo za kým a kam mají jet, navíc nemusí řešit hotovost, komunikaci, účetnictví nebo vedení diáře,“ vysvětluje výhody portálu Stanislav Koukal, CEO Robeeto.com.

V Česku se Robeeto.com zaměří hodně na regiony.  Díky webu si budou moci přivydělávat i lidé, kteří jinak nemůžou sehnat práci, a přitom mají, co nabídnout. Robeeto také míří i do zahraničí, za dva roky chce sdružovat na 300 tisíc pracantů.

 

SKLIZENO FOODS: My Food Market + Sklizeno + Náš Grunt

Společnost Sklizeno Foods, která provozovala prodejny potravin pod značkami My Food Market a Sklizeno, se v listopadu 2016 sloučila s konkurenční sítí Náš grunt. Dohromady tak nové impérium zdravého stravování má 47 poboček pod dvěma značkami: Sklizeno a Náš grunt. Nové Sklizeno chce dodavatelům, vlastním i franšízovým prodejcům a zákazníkům nabídnout větší počet poboček, novou úroveň spolupráce, moderní, zajímavější a unikátní produkty a služby a výhodnější ceny.


V tomto roce chce Sklizeno Foods otevřít celekem 5 nových prodejen a 6 jich rebrandovat ve stylu nového Sklizena.  V roce 2019 by jich mělo být celkem asi osmdesát. Současné franšízanty by změna neměla ovlivnit, noví si budou moci vybrat koncept bistra, restaurace, větší nebo menší prodejny. Firma plánuje v letošním roce obrat kolem 750 milionů korun.


 Sklizeno FOODS se veřejně zavázalo v dokumentu „Náš kodex kvality“, že bude nabízet potraviny splňující standardy, ze kterých nikdy nesleví: BEZ genetických modifikací, ztužených tuků a transmastných kyselin, chemických dochucovadel, barviv a sladidel, škodlivých a nadbytečných éček, hormonů a antibiotik v mase.
Řetězec prodejen s kvalitními potravinami Sklizeno nedávno uvedl na trh novou privátní značku hotových jídel „Navařeno“.


Zájemcům o franšízu už dnes nabízí koncept SKLIZENO nadstandardní podporu a asistenci, založenou na myšlence podílnictví ve společném podniku. Na začátku partnerství nabídne SKLIZENO svým partnerům kapitálovou podporu, tzv. kooperativní franšízu; dále pomoc při výběru optimální lokality, řešení dispozice a vybavení interiéru, finanční modelování společného podniku, komplexní vstupní zaškolení a následné pravidelné proškolování. V průběhu spolupráce nabídne pomoc při řešení krizových situací včetně možnosti férového odkupu prodejny.

VEGG GO - řetězec rychlého občerstvení pro vegatariány a vegany (ale i pro masožrouty).

Nový koncept bister rychlého občerstvení se veze na vlně stále sílícího zájmu o zdravé stravování.

Zakladatel značky Vegg Go Jan HANUŠ (grand falafel)  tvrdí, že “… klíčem k energii v dnešním hektickém životě je právě strava. Protože jsme to, co jíme …“.  Svůj koncept Vegg-Go proto představuje co nejvíce doširoka jako „vegetariánská a veganská bistra, určená také pro masožrouty“.
Slibuje nabídku „plnohodnotného jídla“, se kterým zákazníci nemusejí dělat kompromis mezi chutí, kvalitou a zdravím a svůj slib stvrzuje slovy „Mrkev na to!“

Řetězec bister rychlého občerstvení VEGG-GO poměrně rychle a úspěšně expanduje a obsazuje velmi zajímavé lokality. V prvních dvou letech existence tohoto řetězce se podařilo otevřít 14(!) poboček, vesměs v obchodních centrech Prahy a krajských měst ale také vstoupit do Vídně.  Přitom svou první pobočku značka VEGG-GO otevřela nedávno, v září 2015 na pražském Chodově. 
Během expanze značka se zeleným srdíčkem průběžně svou nabídku jídel i služeb inovuje a také dále vyvíjí designový koncept svých provozů. V Praze VEGG-GO zkouší nabízet rozvoz.

„Stavba jedné klasické jednotky vyjde do miliónu, výhodou je, že na místě nic nevaříme, nesmažíme, takže nepotřebujeme náročné technologie, klimatizaci a podobně. Návratnost máme spočítanou do roka na každou provozovnu,“ říká Hanuš.
"Jídlo se nechává připravovat centrálně od izraelské společnosti Olive Food. „Spolu s nimi dáváme dohromady menu. Třeba jejich hummus je fantastický. Jde nám o to, aby to celkově skvěle chutnalo. Mrkev na to!"

https://www.facebook.com/vegggo/
http://www.vegg-go.com

Zásilkovna.cz

Od roku 2010 zajišťuje Zásilkovna.cz internetovým obchodům nízkonákladový a efektivní způsob dopravy jejich zboží – zákazník si svoji zásilku ze-shopu vyzvedne osobně na nejbližším výdejním místě.

Zásilkovna.cz nabízí alternativu k poštovním službám – levnější, rychlé a jednoduché doručování zásilek na adresu zákazníka v ČR a podání na pošty všech sousedních států. Zásilkovna.cz má aktuálně více než 1000 poboček v Čechách, na Slovensku, v Maďarsku a Polsku.

Přidanou hodnotou služby zásilkovna.cz je možnost si zboží na pobočce rozbalit a prohlédnout nebo jej podat k reklamaci. 

Zásilkovna.cz spolupracuje s více než 8000 internetovými obchody. Síť výdejních míst plánuje budovat také v Rumunsku. Zboží ze-shopů dopravuje celkem do 7 evropských zemí. 

Zásilkovna.cz je průkopníkem franšízingu v logistice. A nejen to - představuje možnost být doplňkem i pro jiné franšízové koncepty, které mají např. nevyužité prostorové nebo personální kapacity.

Další informace najdete na www.zasilkovna.cz  nebo na www.facebook.com/zasilkovna

Služby podporující franšízingové značky, koncepty a systémy

Nové a zajímavé služby, systémy a technologie podporující úspěšnost franšízingových značek (franchise support services, franchise suppliers).

Advokátní kancelář Z/C/H Legal

Advokátní kancelář Z/C/H Legal působí na trhu již od roku 2005 (dříve pod obchodní firmou ZILVAROVÁ CTIBOR HLADKÝ od roku 2015 přešla na novou, mezinárodně srozumitelnější obchodní firmu Z/C/H Legal).

Tato advokátní kancelář poskytuje od roku 2005 právní služby ve všech oblastech souvisejících s podnikáním v České republice, přičemž jednou z jejích specializací je právní poradenství v oblasti franchisingu.

Zakládající společník advokátní kanceláře Z/C/H Legal  JUDr. Jiří CTIBOR, LL.M., PhD., je specialista na frašízingové smlouvy. Vede expertní skupinu Českého institutu pro franchising, která se věnuje právní úpravě franchisingu v České republice. Jiří Ctibor je také členem a patronem Franchise Clubu - klubu pro dialog a spolupráci ve franchisingu.

Advokátní kancelář Z/C/H Legal je doporučována celou řadou nezávislých mezinárodních renomovaných ratingových společností jako například Chambers and Partners, The Legal 500 nebo IFLR 1000. 

Global Law Experts, celosvětově uznávaná společnost specializující se na trh právních služeb, doporučuje v České republice jako jediného specialistu pro oblast franchisingu Jiřího Ctibora.

Uznávaný britský magazín Corporate Intl. Magazine udělil advokátní kanceláři Z/C/H Legal v rámci mezinárodních cen Corporate Intl. Global Awards titul „Franchise Law Firm of the Year in Czech Republic“, a to opakovaně v letech 2011, 2012, 2013, 2014 a 2015.

Bird & Bird

Bird & Bird je renomovaná mezinárodní advokátní kancelář, která poskytuje vysoce kvalitní služby v inovativních a rozvíjejících se oblastech podnikání, kde klíčovou roli hrají nové technologie a postupy.

Díky své vysoké právní a technické odbornosti si získala pověst strategického partnera, kterého vyhledávají klienti z nejrůznějších odvětví z celého světa.

Právní odborníci ze všech 28 kanceláří v Evropě, Asii, Austrálii a zemí Středního Východu se opakovaně objevují na předních příčkách mezinárodních hodnocení mj. Who's Who Legal: Thought Leaders 2017 (Mark Abell – Franchise), MPF Awards 2017: Most Innovative Client Service, MIP Global Awards: IP Law Firm of the Year, IP Law Firm of the Decade (2005-2015), ILO Client Choice Awards a další.

Blue Events

Blue Events vymýšlí, připravují a realizačně zajišťují vrcholná setkání manažerů z různých oborů. Tyto odborné konference, kongresy a summity patří k těm nejvýznamnějším v ČR. Mezi vlajkové lodě patří Retail Summit, specializované konference Retail in Detail, marketingové konference Brand Management, Communication Summit a prime time for…, ale též třeba CFO Congress, Procurement Forum nebo nový projekt Lidský kapitál. Blue Events už více než 25 let jejich prostřednictvím pomáhají rozvíjet zdejší trh a kultivovat podnikatelské prostředí. Razí myšlenku, že osobní setkávání pomáhá firmám získávat inspiraci a energii, rozvíjet obchodní příležitosti a dosahovat vyšší ziskovosti.

Dark Side

Agentura Dark Side a.s. www.dark-side.cz se zaměřuje na nová média a digitální komunikaci, komplexní strategie komunikace a růstu značky. Realizuje online a marketingové strategie, webové prezentace, online kampaně, konzultační činnost, e-commerce, sociální média, mobilní řešení, direct marketing, věrnostní programy a další.

Klienty agentury jsou dnes významné zahraniční i české firmy, jako například: ČSOB, ERA, Hypotéční banka, LeasePlan, UNIQA, Heineken, Nestlé, Danone, Activia, Albert, Fruitisimo, Maggi, L´Oreal, Reebok, Mountfield, OC Chodov, OC CČM, Heureka a Zásilkovna.cz.

Department for International Trade (DIT)


Department for International Trade (DIT) tvoří po celém světě rozsáhlou mezinárodní síť ve Spojeném království a na jednotlivých ambasádách a diplomatických misích. Pražská pobočka Department for International Trade je součástí obchodního oddělení Velvyslanectví Spojeného království v České republice.

Prostřednictvím svých specialistů nabízí poradenskou činnost a zprostředkování obchodních kontaktů. Obchodním společnostem se sídlem ve Velké Británii pomáhá zvýšit jejich konkurenceschopnost na světových trzích skrze obchodní činnost v České republice. Asistuje zahraničním firmám, které chtějí do Spojeného království investovat a proniknout tak do britského ekonomického prostředí.

Franchise Club - klub pro dialog a spolupráci ve franchisingu

Tento český podnikatelský klub podporuje výměnu informací a know-how, networking a spolupráci ve franšízingu a síťovém a nízkorizikovém podnikání.
Klub "pro dialog a spolupráci ve franchisingu" sdružuje jako stálé členy především majitele a vrcholové manažery společností, které franšízing používají nebo ty, kteří se na tuto moderní a efektivní formu podnikání připravují nebo se o ni zajímají jako potenciální franšízanti. Členy klubu jsou vedle "kapitánů" franšízingu také dodavatelé služeb důležitých pro tento model podnikání.   

Dnes Franchise Club sdružuje stovku stálých členů a je v České republice nejpočetnější a nejširší platformou zaměřenou na franšízing a síťové podnikání.

Členy Franchise Clubu jsou fyzické osoby, nikoli firmy. Zakladatel klubu věří, že konkrétní lidé jsou reálnými nositeli znalostí, vztahů a skutečného zaujetí pro věc. Pouhé formální zastřešování nebo jen symbolické členství přenechává jiným profesním sdružením a asociacím.

Podnikatelský klub provozuje Český institut pro franchising od roku 2006, zakladatelem je Jaroslav Tamchyna, ambasador franchisingu v ČR.

FranKey - franchising consulting (Jaroslav TAMCHYNA, franchising and retail concepts)

Podnikům i podnikatelům poskytuje tato poradenská kancelář odborné poradenství v oboru franchising od roku 2000.

Kancelář vede Jaroslav Tamchyna, ředitel Českého institutu pro franchising, prezident Franchise Clubu a dlouholetý "ambassador" franchisingu v České republice.

FranKey nabízí: komplexní analýzu a zhodnocení připravenosti společnosti pro franchisingové podnikání; zpracování obchodního konceptu do franchisingového modelu; analýzu a zhodnocení marketingu ve firmě; vypracování strategie rozvoje franchisingové sítě a centrály; zpracování know-how do franchisingového manuálu, vypracování smlouvy o franchisingu; tvorbu a optimalizaci využití obchodní značky ve franchisingu; zpracování nabídky franchisingu do prospektu/katalogu; moderování výročních setkání franchisantů;  školení a trénink prodejní komunikace.

Havel, Holásek & Partners

Advokátní kancelář Havel, Holásek & Partners s kancelářemi v Praze, Brně, Ostravě a Bratislavě je s týmem více než 180 právníků, 100 advokátů a více než 500 spolupracovníků, včetně 130 zaměstnanců spolupracující inkasní agentury Cash Collectors, největší česko-slovenskou nezávislou právnickou firmou ve střední Evropě. Kancelář má v současné době více než 1 000 klientů. Patří mezi ně zejména velké mezinárodní společnosti, nejvýznamnější české a slovenské firmy, strategické státní podniky a orgány veřejné správy, individuální podnikatelé a investoři. Kancelář poskytuje právní poradenství ve 12 světových jazycích a ve více než 80 zemích světa. Podle celkového součtu všech nominací a titulů v rámci dosavadních ročníků oficiální české a slovenské soutěže Právnická firma roku je Havel, Holásek & Partners nejúspěšnější kanceláří s nejkomplexnějšími službami v České republice a na Slovensku. Nejlepší právnickou firmou v České republice byla kancelář opakovaně vyhlášena také prestižní mezinárodní ratingovou agenturou Who’s Who Legal, a to celkem šestkrát za posledních sedm let.

Jansen Display - reklamní vybavení prodejních míst



Již více než 20 let Jansen Display vyrábí a nejen na evropském trhu nabízí plakátové rámy, reklamní áčka, vitríny, venkovní i vnitřní nástěnky, světelné poutače, stojany pro digital signage, plastové stojánky na letáky, orientační systémy a mnoho dalších nosičů reklamní komunikace pro:

Obchodní centra
Prodej služeb (banky, telekomunikace, energie)
Značkové obchody / předváděcí centra
Supermarkety
Kamenné obchody
HORECA – hotely, restaurace a kavárny
Veřejné prostory (úřady / infocentra)
Kanceláře a recepce obchodních prostor

Kreativní agentura RAAi

Jsme Kreativní agentura RAAi. Již 7 let poskytujeme komplexní i dílčí služby pro váš business v těchto oblastech:

Moderní webdesign

Vytvoříme vám stylové a funkční internetové stránky v responzivním designu.

Trendová grafika

Vytvoříme vám jedinečný design loga, firemní identity, tiskovin a reklamy k vaší prezentaci.

Chytré aplikace

Naprogramujeme vám funkční rozšíření webových stránek a mobilní aplikace pro váš business.

Online marketing

Pomocí nejnovějších marketingových postupů vám pomůžeme k dosažení vašich cílů.

Naše práce nás nesmírně baví, těšíme se z ní, děláme ji rádi a s plným nasazením. Do vašeho projektu vložíme svou kreativitu, cit, nápaditost, nadčasovost, moderní design, kvalitu, zkušenosti a také své srdce.

www.raai.cz

Ipsos

Ipsos poskytuje komplexní služby v oblasti průzkumu trhu a veřejného mínění včetně konzultační činnosti.

Spolupracuje s pobočkami sítě Ipsos v 88 zemích světa. Disponuje moderním technickým zázemím pro sběr a zpracování dat a využívá také know-how specializovaných divizí Ipsos Loyalty, Ipsos Marketing, Ipsos Connect, Ipsos Public Affairs, Ipsos CEM a Ipsos UU.

Je členem organizací ESOMAR, MSPA, SIMAR a SAVA, řídí se jejich etickými principy a metodickými pravidly.

Více na www.ipsos.cz

Liftago a Adler International

Nová služba individuální dopravy Liftago je postavená na moderních technologiích a obchodních modelech, včetně digitálního franšízingu.
Start-up roku 2014 funguje a z Prahy už se vydalo do dalších měst a na Slovensko a zanedlouho chce dobýt svět.
Liftago provozuje poctivější a férovější taxislužbu. Pochvalují si ji zákazníci i řidiči taxi.
Má ambici uplatnit principy „sdílené ekonomiky“ v další oblasti individuální dopravy a brzy umožnit využívat již testované „automobily bez řidiče“.

Mohutný nástup chytrých mobilních zařízení ve spojení s internetem boří zavedené obchodní modely a chování. Namísto možnosti vlastnit umožňují tyto technologie a systémy levněji sdílet. A právě budoucnost „sdílené ekonomiky“ v osobní dopravě bude podstatou naší debaty.
Liftago™ Taxi už přes rok přispívá k zefektivnění a kultivaci taxislužby v Praze. Zákazníci služby Liftago™ Taxi zjišťují, že taxislužba v centrech měst podpořená digitálními technologiemi je bezpečná a spolehlivá, jednodušší a pohodlnější forma přepravy s kratší dobou čekání a umožňuje vyhnout se předraženým jízdám. Projekt digitální služby Liftago™ Taxi dnes představuje (vedle predátorského konceptu UBER) patrně jedinou legální a nejširší platformu pro moderní taxi-business. Jako tzv. „agregátor“ se totiž otevírá nejen jednotlivcům, ale i všem operátorům lokální přepravy (dispečinkům), kteří jeho prostřednictvím mohou nabízet svou kapacitu a služby. Řidiči taxíků tak mohou získávat přístup k více zakázkám než dosud.
V současnosti je v systému již více než přes 900 aktivních taxikářů. V Praze tak seženete slušný taxík obvykle do 5 minut. Služba se již přesouvá do dalších měst v ČR a SR, pokrytí rychle roste.

Klíčovým prvkem této služby jsou dvě samostatné mobilní aplikace určené pro chytré mobily pasažérů Liftago Taxi a chytré mobily řidičů taxi Liftago Taxi Driver.

Aplikace Liftago Taxi určená pro pasažéry umožňuje snadno nalézt nejbližší Liftago-taxíky v okolí, jednoduše si vybrat a objednat nejvýhodnější z nich podle ceny, typu vozu, vzhledu řidiče, času dojezdu a předchozích hodnocení zákazníků. Aplikace nabízí také kontrolní taxametr, vhodné trasy a umožňuje provedení elektronické platby.

Aplikace Liftago Taxi Driver určená pro řidiče taxíků nabízí obchodní model „řidič platí, jen když jezdí“, tzn. nejsou účtovány žádné paušální poplatky. To je samotnými řidiči vnímáno jako spravedlivější než paušální poplatky. Svobodná volba je pro pasažéry, ale i pro řidiče (zákazník si vybírá z nabídky řidičů, řidiči nabízejí tarif na konkrétní zakázku podle její ekonomiky - příjezdu a délky cesty).

Základní a obecnou myšlenkou projektu Liftago™ je přispět ke zcela zásadní změně dosavadního způsob používání a vlastnění automobilů u nás i ve světě. Duchovní otec Liftaga, vizionář Martin HAUSENBLAS věří, že osobní doprava se během následujících desetiletí výrazně promění díky samořiditelným inteligentním vozidlům a možnosti jejich sdílení pomocí jeho projektu Liftago™, který inicioval a podnikatelský rozvíjí. První etapou je rozvoj individuální mobility prostřednictvím nové organizace taxislužby postavené na moderních technologiích a obchodních modelech, včetně digitálního franšízingu.

Pokud se jeho vize individuální mobility vyplní, k nepoznání se změní tradiční způsob individuální dopravy osob ve městech, změní se i způsob přepravy zboží a zásilek. Jiný bude automobilový průmysl včetně půjčoven vozidel. Pro českou ekonomiku toto představuje mimořádnou příležitost, jak se stát se technologickým lídrem a ekonomickým tygrem.

 


Manpower

ManpowerGroup (www.manpowergroup.cz) je největší personální agentura v ČR s ročním obratem přes 3,4 mld Kč. Poskytuje široké spektrum služeb od klasického agenturního zaměstnávání, vyhledávání pracovníků do hlavního pracovního poměru, dovoz zahraničních pracovníků, kariérní poradenství, širokou škálu školení a rozvojových aktivit nebo zajišťování vízového servisu. www.manpowergroup.cz


OKsystem

Navštivte nás na našem stánku v konferenčním sále. Naši konzultanti Vám představí komplexní systém pro řízení lidských zdrojů OKbase a zodpoví všechny dotazy týkající se jeho parametrů a specifikace dle potřeb konkrétní společnosti či organizace. 

Uživatelé systému OKbase si mohou vybírat z komplexní nabídky modulů. Jednotlivé moduly řeší vše potřebné – personalistiku, nábor, vzdělávání, hodnocení, plánování směn, docházku, mzdy, výplatní lístky, stravování nebo organizační změny.

Personální systém OKbase se přizpůsobí postupnému růstu firmy od menší s několika pobočkami až po velkou firmu s několika tisíci zaměstnanci v holdingovém uspořádání. Uživateli OKbase jsou například Allianz, Billa, BNP Paribas, Huawei, KFC, Lagardere, Toyoda Gosei nebo Strabag.

Více na www.okbase.cz

Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR

SOCR ČR je nezávislé a dobrovolné sdružení asociací, aliancí, družstev a firem podnikajících v maloobchodě a ve velkoobchodě, v gastronomických, ubytovacích a dalších službách. Lertos slaví 25 let své existence.

Zastupuje přes 6 000 podnikatelů vytvářejících přibližně 500 000 pracovních, a jde tedy o druhý největší zaměstnavatelský svaz v ČR, který vyjednává v tripartitě.


Zonky

Zonky tvoří unikátní alternativu k běžným bankovním půjčkám. Zonky mění zaběhlý způsob půjčování a investování peněz na českém trhu. Služba funguje od června 2015 a jejím investorem je Home Credit B.V., patřící do skupiny PPF.

Zonky věří, že půjčování peněz se dá dělat jinak. Bez velkých a nákladných institucí a férověji. P2P online služba Zonky je snadná cesta pro všechny chytré lidi, jak získat tu nejvýhodnější půjčku na trhu. Zpřístupňuje půjčky i těm, kteří na ně podle tradičních bankovních pravidel nedosáhnou, ačkoli je dokáží bez problémů splácet (OSVČ apod.).

 


  • ADMEZ Logo
  • Logo Aviko
  • Bcc Logo
  • Logo Bernardpivo 300
  • Logo Blue Event
  • Logo Birdbird
  • CAPTAIN CANDY Logo
  • Logo CIFRA 300
  • Czechinvest Logo
  • Czechstartups Logo
  • DARK SIDE Logo
  • Logo DeptIntTrade 300
  • Logo Echo Tdenk
  • Logo Franchise Club
  • Logo FranKey
  • Logo Fruitisimo
  • HARLEY Logo
  • Logo Havel Holsek
  • Logo Home Office
  • Logo Hooters
  • Logo IPSOS
  • Logo Jansen Display
  • JLV Logo
  • Logo Knihavyhod 300
  • KOFOLA Logo
  • Logo Kooperativa
  • Logo Liftago
  • Logo Manpowergroup 300
  • Logo Minit
  • MPO Logo
  • N Grunt Logo
  • Logo Nespresso
  • OKSYSTEM Logo
  • Logo Pizza Company
  • POPAI Logo
  • Logo Raai
  • ROBEETO Logo
  • Sklizeno
  • SOCR New Logo
  • VeggGo Logo 2
  • Logo Vinebar 2
  • Logo Zasilkovna.cz 300x300px
  • Logo Zonky
  • Logo ZCH