Přehled prezentujících značek a firem

Franšízy a koncepty podnikání

Obchodní koncepty, franšízy a značky

Nové a zajímavé franšízy, franšízové startupy a podnikatelské koncepty - mezinárodní a domácí

BAGETERIE BOULEVARD - český mezinárodní koncept designových restaurací exprès gourmet


BAGETERIE BOULEVARD (BB) je značkový dynamicky se rozvíjející koncept designových restaurací rychlého občerstvení exprès gourmet. Hlavní sortiment tvoří čerstvé bagety připravované na objednávku zákazníka.

První Bageterie Boulevard vznikla v roce 2003 v pražských Dejvicích a dva roky sloužila jako pilotní a vývojový provoz pro další budoucí prodejny konceptu. Druhá pobočka byla otevřena v Praze, ve Vodičkově ulici v roce 2005. Expandovat započala v roce 2008, kdy obsadila dvě nová pražská nákupní centra Arkády Pankrác a Atrium Flora, otevřela pobočku v pražské ulici Na Poříčí a první mimopražskou restauraci v Liberci.

Značka BB dnes symbolizuje rychlý moderní evropský styl života s důrazem na kvalitu, výjimečný chuťový zážitek, čerstvost a autenticitu surovin.  Bageterie Boulevard je vyhledávána atraktivní zákaznickou klientelou, která se nespokojí s nabídkou tradičních fastfoodových řetězců, a hledá kvalitnější a zdravější variantu stravování a nechává se rozmazlovat gurmánskými specialitami, které pomáhají tvořit kuchaři ocenění michelinskými hvězdami – a to za ceny, které jsou dostupné široké veřejnosti.  

Značku Bageterie Boulevard založila firma Crocodille v roce 2003, úspěšný evropský producent balených baget, která se rozhodla reagovat na sílící příklon lidí k trendu „fresh“. Dnes má 32 provozoven, devět jich provozuje přímo, 23 tvoří franšízy.

Firmu Crocodille ČR, spol. s.r.o., která řetězec provozuje, vlastní Petr Cichoň (na fotografii vlevo).

Právě zakladatel konceptu BB Petr Cichoň je  zdrojem silně inovačního charakteru  -  jeho podnikavý duch nikdy není spokojen a dopředu jej stále žene touha zlepšovat se a růst.


Nabídka BB se inspiruje ve špičkové evropské i světové gastronomii, s převládajícím odkazem na francouzský styl a kulturní kořeny. Stala se tak úspěšným a stále sílícím protipólem tradičních amerických fastfoodových řetězců, kterým zdatně konkuruje a na českém trhu ve své kategorii postupně přebírá úlohu trendsettera.

Značka BB má nezaměnitelnou atmosféru a design. Unikátní je hravý, kreativní a neotřelý styl komunikace, který charakterizují zejména smyšlené a vtipně nadsazené novinové výstřižky, které se prolínají jak do stylu restaurací, tak obalů a humorné články na aktuální společenské témata.

Bageterie Boulevard se za dobu svého působení vyvinula v nejpropracovanější franšízový koncept, který dnes v sobě integruje efektivní a stále vylepšované systémy v oblasti produktů, marketingu, komunikace, zákaznického zážitku, designu, CRM, dodavatelů a logistiky.

Značka BB klade velký důraz na kvalitu obsluhy, a proto věnuje velkou pozornost výběru, školení a tréningu svých zaměstnanců, a také jejich motivaci. Těm nabízí solidní start, přátelskou atmosféru na place a zajímavou a perspektivní kariéru. Každý nový zaměstnanec přesně ví, na jaké peníze si může přijít, na jaké bonusy dosáhne a za jak dlouho postoupí na vyšší pozici.

Bageterie Boulevard má propracovanou strategii expanze a systém developmentu, promyšlenou politiku systému řízení vztahů s franšízanty (FRM), počínaje jejich získáváním, motivaci k výkonům, osobnímu růstu a loajalitě.

Bageterie Boulevard v posledních letech i v současnosti pracuje na expanzi do dalších zemí. Už teď působí na Slovensku v Bratislavě a v Německu (Drážďany, Berlín, v plánu je Lipsko), prodejnu má také v Dubaji, nyní zvažuje rozjet svou síť i v Rakousku, Maďarsku a Rusku. Řetězec plánuje při zahraniční expanzi otevřít v každé zemi tři až pět vlastních prodejen, další chce svěřit do rukou franšízantů.

Bageterie Boulevard provozuje větší, ale i menší provozovny, což zvyšuje šanci obsadit více zajímavých lokalit a také uspokojit více zájemců o franšízu. Počáteční nutné finanční zdroje pro otevření franšízové provozovny v Česku jsou pět milionů korun; BB umožňuje čerpání leasingu. Jednorázový vstupní poplatek za pětiletou franšízingovou licenci je 15 000 EUR.

Řetězec Bageterie Boulevard se snaží rozšiřovat dále na českém trhu a své inovace zaměřuje na strategii convenience: otevřením hned několika restaurací typu drive-thru, v nichž si bude možné jídlo objednat a vyzvednout přímo z auta, chce získat více zákazníků mezi řidiči.

Bageterie Boulevard je česká rodinná společnost s dlouholetou tradicí a silným zázemím společnosti Crocodille, pod vedením jejího zakladatele a jediného vlastníka Petra Cichoně, který úspěšně podniká v oboru již více než 27 let. Spolu se zakladatelem pracuje ve skupině jeho sestra Klára, která má na starosti procesy a IT; jejich maminka Zdeňka od počátku dohlíží na finance.

Pečivo firma Crocodille vyrábí v moderním závodě nedaleko Poděbrad, odkud bagety denně rozváží. Výrobní kapacitu chce společnost v budoucnu navýšit a spustit další továrny nedaleko Berlína, Moskvy a ve Španělsku.

Více zde.
http://www.forbes.cz/bagetovy-crocodille-utrzil-13-miliardy-letos-namaze-zahranicni-expanzi/

 

Bernard Pub - Bernard Bar - Rodinný pivovar BERNARD

Rodinný pivovar BERNARD

Pivovar Bernard, úspěšně roste, v roce 2016 prodal 315 412hektolitrů, v roce 2015  prodal 302 201 hektolitrů. Nedávno uvedl na trh India Pale Ale (IPA) svrchně kvašené pivo anglického typu.

Dále představil limitovanou edici Limited Art Edition „Karel Gott“. Bylo jich vyrobeno pouze 1000ks a nelze je koupit. Jedná se o Bernard Bohemian Ale plněný v sektových lahvích, etiketu pro pivovar maloval sám Karel Gott. Ve spolupráci se bude pokračovat. Na stánku budou  obě piva k dispozici, z limitované edice Karla Gotta jen tři sektové lahve 1,5 litru.

Bar Bernard

Stylový Pivní Bar Bernard je určený pro posezení s přáteli u piva, případně něčeho malého k snědku. Bernard Bar částečně vychází z konceptu Bernard Pub, jedná se však o prostorově menší podnik více barového typu, kde je jídlo spíše doplňkem, nikoli stěžejním sortimentem.  

Bernard Pub

Celkem je otevřeno 6 restaurací Bernard Pub v Praze, ten poslední byl otevřen v roce 2016 v nové koncepci „na zelené louce“. V plánu jsou další restaurace v centru Prahy a mimo Prahu, nejspíš Olomouc a Ústí.  Bernard Puby úspěšně fungují, čísla jsou ve všech Pubech kladná a rostou. Ročně se prodá kolem 2500hl piva. Bernard Pub nedávno spustil nové webowé stránky www.bernardpub.cz

 

Burrito Loco

Fastfoodový koncept mexického rychlého občerstvení Burrito Loco  založil v ČR v roce 2012 v Praze usazený americký podnikatel a jazzmann Glenn Spicker.

Svou první pobočku otevřel na jaře 2012 v Praze v Masné ulici a od té doby nabízí na šesti místech Prahy mexickou klasiku jako tortilly, burritos či nachos. Restaurace Burrito Loco jsou otevřeny nonstop. Od roku 2013 koncept rozšiřuje formou franšízingu.

 

 

COLOSEUM RESTAURANTS - Colonial Coloseum - Pizza Coloseum

Coloseum Restaurants

Dnešní společnost Coloseum Restaurants vznikla v roce 1993 pod názvem Bakare Gastroservis, s.r.o., a zabývala se poskytováním gastronomických služeb.

Založil ji Jan Mužátko, který je i jediný majitel společnosti. Svou první restauraci pod názvem Bakare – později Pizza Coloseum - otevřel v roce 1995 v Praze   ve Vodičkově ulici.  K dodávání profesionálních technologií do provozů a dovozu surovin z Itálie Jan Mužátko později založil společnost Pragogastro. Společnost Coloseum Restaurants také poskytuje cateringové služby, mj. také pro Tipsport Arena Liberec a ČEZ Arena Pardubice.

Společnost Coloseum Restaurants od svého založení postupně rozšiřovala svoje aktivity a počty provozů pod různými značkami: Pizza Coloseum, Restaurace Jarmark, Coloseum Catering, Restaurace a Pivovar U Bezoušků, Pension Coloseum. Posledním (a velmi úspěšným) projektem byl Pivovar Národní a nyní je hýčkanou novinkou koncept maloobchodních prodejen s italskými specialitami Colonial Coloseum.

Pro věrné zákazníky Coloseum Restaurants nabízí vlastní věrnostní program/klub BAKARTA, který nepřetržitě funguje od roku 2004 a má dnes téměř 45.000 členů.

Hlavní činností společnosti Coloseum Restaurants jsou restaurace Pizza Coloseum.  V Praze jich je v současné době devět, další tři franšízové jsou v Ostravě, Teplicích a Kladně.

Zakladatel a majitel společnosti Jan Mužátko vidí další cestu expanze sítě restaurací Pizza Coloseum  do dalších větších měst a regionů. Svou známou a zavedenou značku Pizza Coloseum, mnohaleté know-how a propracované gastronomické systémy, chce Coloseum Restaurants poskytovat na základě franšízingové licence dalším podnikatelům, kteří chtějí rychle vybudovat pro milovníky italské a středomořské kuchyně svou úspěšnou restauraci vysoké kvality.

Colonial Coloseum

Colonial Coloseum je nový koncept maloobchodních prodejen s italskými specialitami společnosti Coloseum Restaurants. Může být samostatně nebo zakomponován do konceptu Pizza Coloseum.

Základ nabídky tvoří suroviny, polotovary i hotová jídla známá z jídelních lístků Pizza Coloseum, doplněné o řadu jedinečných produktů od italských výrobců a vinařů.

V unikátně řešeném interiéru si zákazník vybírá z více jak 450 položek, od čerstvě upečeného pečiva, přes krájené a balené sýry a uzeniny až po široký sortiment vín reprezentující výběr ze všech regionů Itálie.

Pizza Coloseum

Pizza Coloseum – první restaurační koncept v ČR, který v roce svého uvedení na trhu (1995) nabízel jako jediný klasické pokrmy italských regionů podle originálních receptur a výhradně z originálních italských surovin. Během následujících více jak dvaceti let na trhu vznikl řetězec 12 restaurací značky Pizza Coloseum, z toho čtyři jako franšíza.

Řetězec si stále drží charakteristický „rukopis“ kuchyně apeninského poloostrova, doplněný o trendy pokrmy současné gastronomické scény v Itálii.

COSTA COFFEE

Costa Coffee je kavárenský řetězec se sídlem ve Spojeném království založený v roce 1971 a nesoucí jméno svých zakladatelů – bratrů Sergia a Bruna Costů. Kromě originální kávy nabízejí kavárny Costa Coffee také studené nápoje, dezerty, sladké pečivo, sendviče a panini nebo čerstvé jogurty a ovocné a zeleninové saláty. A nesmíme zapomenout také na příjemné místo pro posezení s přáteli nebo pracovní schůzku.

Česká pobočka francouzské nadnárodní retailové společnosti Lagardere Travel Retail získala v roce 2008 k provozování britského konceptu kaváren Costa Coffee exkluzivní franšízovou licenci pro český trh. V současnosti na něm úspěšně provozuje celkem 38 kaváren Costa Coffee (29 x Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Teplice, Hradec Králové, 2x Pardubice, 2x Liberec). Cílový počet kaváren není vůbec ještě u konce, záleží na poptávce. www.costa-coffee.cz

V roce 1971 založili bratři Bruno Costa a Sergio Costa vůbec první pražírnu kávy v Londýně. Dodávali místním dodavatelům a kavárnám svoji pomalu praženou kávu s příchutí mocha Italia. V roce 1978 otevřeli první kavárnu na ulici Vauxhall Bridge v Londýně, založili společnost Costa Coffee a začali s provozováním vlastního řetězce kaváren pod stejným jménem.

Za 31 let, v roce 2009, společnost Costa Coffee oslavila otevření už tisící kavárny a v té době byla také největším kavárenským řetězcem ve Velké Británii. V roce 2010 společnost Costa Coffee za 36 milionů liber zakoupila mezinárodní řetězec 79 kaváren Coffeeheaven působící ve střední a východní Evropě, včetně České republiky, a včlenila je do své sítě. 

Úspěch konceptu Costa Coffee tvoří dvě nadčasové „ingredience“ –   specifická příchuť kávy „Mocha Italia“ daná pozvolným pražením zrn a striktně ruční příprava nápoje.

Řetězec Costa Coffee má vlastní pražírnu a zaměstnává jediné tři italské hlavní pražiče v Británii; ti praží kávu pomalým procesem, který zaručuje výjimečné chuťové vlastnosti a finální nápoj tak dosáhne vysoké kvality.  Příchuť servírovaná v kavárnách Costa Coffee již od roku 1971 je známá jako „Mocha Italia Espresso Blend“ a obsahuje šest částí kávy typu Arabica a jednu část kávy typu Robusta. 

Dalším důvodem, proč si kavárenské řetězce Costa Coffee získávají oblibu po celém světě je ruční příprava nápojů z čerstvě umleté kávy. V kavárnách Costa Coffee se nepoužívají automatizované přístroje, nýbrž profesionální pákové kávovary, které vyžadují zkušené baristy, na jejichž vzdělání v oboru společnost sama dohlíží.

DONUTER DONATS

Donuter Donuts je mladý koncept. Založil jej internetový fanda Jan Harvilla kvůli tomu, aby do ČR přivedl pravé americké donuty.
Zkouší své zákazníky zaujmout vtipnou a aktivní komunikací na sociálních sítích.

Donuter Donuts nabízí denně čerstvé a opravdu lahodné donuty podle originální americké receptury. Alze je zakoupit pro jakoukoli příležitost i ve velkém balení.

Lze je lze koupit na několika místech v Praze: Aktuálně provozuje prodejní stánek v Metropoli Zličín a kamenný obchod V Praze 3, na Seifertové 31 (u VŠE), dodává přes damejidlo.cz a rohlik.cz.
Donuter Donuts také dodávají do Jamese Deana, bistra Peter’s Apartment na Vinohradech nebo do Candy Storu v Londýnské.

Momentálně aktivně pracuje na expanzi v rámci pražského, resp. českého trhu. Zájem je o stánky a kiosky v OC, případně kamenné prodejny na highstreets. 

Kontakt:
Jan Harvilla, zakladatel a jednatel Donut Donuter s.r.o. Honza@donuter.cz 

 

FRUITISIMO

Česká firma Fruitisimo Group dnes provozue síť šesti desítek moderních ovocných freshbarů Fruitisimo a bister Home Office Bistro & Coffee v Česku, na Slovensku a v Maďarsku. Dále se rozšiřuje blíže zákazníkům na nejrůznější místa v ČR, třeba do nemocnic. Po Slovensku vstoupila značka Fruitisimo v roce 2016 také do Maďarska a nyní se rozhlíží, kam s konceptem fresh barů vstoupit dále.

Fruitisimo je hravá značka, která sází na pozitivní emoce a na své zaměstnance, převážně mladé lidi z generace Z, kterým věnuje hodně pozornosti, času a energie. Na jejich otevřené kritice Fruitisimo staví jeden z vnitřních zdrojů svých inovací.

Mezinárodní prémiová síť čerpacích stanic Shell si v České republice vybrala značku Fruitisimo jako svého partnera, který zajišťuje 100%ní uspokojení poptávky motoristů po čerstvých šťávách na dalších místech.

Společnost Shell letos s řetězcem Fruitisimo rozšiřuje pilotní spolupráci o dalších pět čerpacích stanic.
Fruitisimo zavedlo jednodušší, rychlejší a bezpečné placení prostřednictvím nejmodernějších nástrojů společnosti MasterCard. 

Fruitismio zavádí nové výrobky, moderní ekologické obaly a e-shop a rozvoz po Praze. Soustřeďuje se  ale také na emoce a zdravý a aktivní životní styl, zábavu a vášeň pro vše, co značka ve světě Fruitismo dělá. Důraz klade na zákaznický zážitek, týkající se nejen chuti, ale i mysli. Nabízí proto ke svým produktům také automaticky úsměv svých oranžových barmanů, při nesplnění garantuje ještě jeden nápoj zdarma.  

 

 



Přes svůj italsky znějící název, kterým demonstruje vášeň pro ovoce, je Fruitisimo česká firma.

První prodejna Fruitisimo pouze se zmrzlinou byla otevřena v roce 2003 v pražském obchodním centru Palác Flóra. V roce 2007 následovalo uvedení nového konceptu Fruitisimo Fresh a otevření prvního ovocného baru v obchodním centru Chodov.

Filozofii Fruitisimo nejlépe vystihuje claim „Live what you love“, ve kterém je skrytá vášeň pro ovoce, pohled na svět skrz ovocné brýle a úsměv. Ve Fruitisimo pracují lidé, kteří opravdu dělají to, co milují, a to je poznat při každé návštěvě.

www.fruitisimo.cz

https://fruitisimo.cz/kdo-jsme/#o-fruitisimo



Harley Davidson

PRAGUE HARLEY DAYS 1.-2.9.2017

Harley-Davidson již 114 let spojuje lidi po celém světě a přináší jim neopakovatelné zážitky z jízdy. 

Tato americká legenda však není pouze výrobcem motocyklů, ale především představitelem životního stylu. Chceme vám nabídnout alespoň malou ochutnávku toho, čemu říkáme žít ve stylu Harley-Davidson® a oslavit společně konec letošního léta. 

Přijďte si s námi užít dva dny plné motorek, hudební vystoupení předních českých kapel, gala večer thajského boxu, bohatý program nejen pro dospělé, ale i děti, nebo skvělé jídlo a pití - prostě mejdan ve stylu bezstarostné jízdy. 

Ať máte jakékoli představy o Harley-Davidson, jezdíte na jakékoli jiné značce nebo se vám motocykly jen líbí, jste vítáni! Přijďte si s námi užít Prague Harley Days 2017.

Více informací o akci naleznete zde: http://www.pragueharleydays.cz

Máte zájem o partnerství a spojení s legendární značkou Harley-Davidson®? Kontaktujte Martina Cieslara, mail: cieslar@pragueharleydays.cz, tel.: +420 601 391 940

DALLMAYR

KVALITNÍ KÁVA.

Značka Dallmayr se může pochlubit více než třísetletou tradicí. Historický dům lahůdek Dallmayr na mnichovské Dienerstrasse se stal známým v celém Německu.

Své jméno získal v roce 1870 od obchodníka Aloise Dallmayra a od konce 19. století se řadí k předním delikatesním domům Evropy. Mezi jeho zákazníky patřil německý císařský a bavorský královský dvůr a mnohé další evropské knížecí a královské dvory.

V roce 1933 přistoupil do firmy K. W. Wille, který zde vybudoval specializované oddělení kávy. To dnes představuje významný podíl na evropském trhu se špičkovou kávou. Úspěch společnosti Dallmayr spočívá ve vysoké náročnosti na kvalitu. Základem je výběr vynikajících druhů surové kávy z nejlepších pěstitelských zemí.

Roku 1962 vzniká firma Dallmayr Automaten – Service a o necelých třicet let později jsou umístěny první kávové automaty ve střední a východní Evropě. V roce 2001 vstoupil Dallmayr na český trh, kde v návaznosti na německou tradici dbá především na kvalitu veškerých svých služeb, a to jak v oblasti gastronomie, tak i v samoobslužném vendingu. Exkluzivní kávu Dallmayr dodává i do kanceláří.

Zařízení Café Dock, který bude na konferenci předváděno, je spojením unikátního autorského designu, řemeslné kvality a funkčního provedení. Je určeno především pro kancelářské a obchodní projekty a reflektuje požadavky na multifunkční, mobilní řešení i designovou výjimečnost.

KONTAKT

Infolinka: 848 307 307
E-mail: info@Dallmayr.cz
DALLMAYR VENDING & OFFICE k. s., V areálu 1183, 252 42 Jesenice – Praha západ
 



Kentucky Fried Chicken


Harland Sanders svá smažená kuřata začal prodávat v roce 1930 v jídelně Sanders Court & Café, která byla součástí jeho čerpací stanice v Corbinu v americkém státě Kentucky. Byl úspěšný, a proto mu kentucký guvernér udělil čestný titul Kentucky Colonel jako uznání za přínos kentucké kuchyni.

V dalších letech rozšířil Colonel Sanders svou restauraci na 142 míst k sezení a také koupil motel na protější straně ulice. Původně trvala příprava kuřete na ocelové pánvi přibližně 30 minut, což bylo pro restauraci příliš dlouho. O devět let později, v roce 1939, přešel na smažení pod tlakem, což umožnilo přípravu kuřete zkrátit. V roce 1940 také vytvořil směs 11 druhů bylinek a koření, nazvanou Original Recipe.

Jeho Sanders Court & Café sloužilo především cestujícím, kteří projížděli městem Corbin směrem na Floridu. Když se začal roku 1950 plánovat obchvat Corbinu, rozhodl se Sanders podnik prodat a začal svůj recept a výrobní postup nabízet restauracím napříč Spojenými státy. První, kdo jeho postup použil, byl Pete Harman v South Salt Lake v Utahu; společně roku 1952 otevřeli první provozovnu Kentucky Fried Chicken. Na počátku 60. let už prodal přes 600 licenci ve USA a Kanadě. V roce 1968 už fungovalo 638 restaurací KFC a v roce 1971 bylo v provozu 3 500 restaurací.

Dnes restaurace KFC nabízejí více než 400 různých produktů. Základní nabídku tvoří kousky kuřete, připravované podle tajného receptu Colonela Sanderse.

První KFC restaurace v ČR byla otevřena v roce 1994 ve Vodičkově ul. v Praze. Pobočka na pražském dopravním uzlu I. P. Pavlova funguje od roku 2001 a jako první zavedla nepřetržitý provoz. V České republice je dnes 80 restaurací, z toho 26 je v Praze, ale najdeme je také  v Mladé Boleslavi, Jihlavě, Kladně, na hraničním přechodu Hatě, Znojmě, Jablonci nad Nisou nebo v Kolíně.

Hlavní hodnoty značky KFC jsou kvalita, čerstvost, lokální dodavatelé a ruční příprava pokrmů těsně před podáváním.

Provozovatelem restaurací KFC v České republice je na základě franšízingu pobočka polské společnosti Amrest s.r.o., která v tuzemsku provozuje obdobně také kavárny Starbucks a některé restaurace řetězce Burger King.

 

 

LAGARDERE TRAVEL RETAIL


Francouzká firma Lagardere Travel Retail má za sebou 160 let zkušeností, operuje ve více jak 30 zemích, 150 letištích a 700 nádražích.
V České republice od roku 1999 působí dceřiná firma Lagardere Travel Retail, a.s.  která je hlavním hráčem na trhu maloobchodního prodeje v cestovním ruchu.

Své aktivity mezitím rozšířila na více než 300 prodejních míst. Lagardere Travel Retail, a.s. své koncepty provozuje, inovuje a zdokonaluje v těchto oblastech:

• kavárenské a gastronomické koncepty (Costa Coffee, Paul, Mr. Baker, Hello!);
• prodejny s tiskem, tabákem a doplňkovým sortimentem v dopravních zónách nákupních centrech, obchodních ulicích a administrativních parcích a novinových stáncích (Relay, HUB, Hubiz, Inmedio, Relay Services);
• prodejní koncepty Duty Free & Luxury (Aelia, Prague Duty Free);
• rozvoj konceptů v restauračních službách (Pizza la mia Stazione, Restaurace na Letišti VH).

 

Little Caesars - návrat kvalitní americké pizzy do Česka?


Do roku 2009 byly pizzerie Little Caesars v tehdejších obchodních domech K-Mart   tím nejlepším fastfoodovým místem pro rychlé pizzové občerstvení amerického, resp ne-italského stylu. Když řetězec K-Mart z ČR odešel a nahradilo jej TESCO, ztratila tato značka u nás postupně svého pečovatele, zázemí a kvalita začala upadat....

Nedávno se na nás obrátil zástupce této americké franšízové značky, že Little Caesars opět hodlá vstoupit do Evropy, a že pro český trh (a slovenský a další) hledá silného gastronomického partnera.

Máte-li zájem rozvíjet tuto značku na našem trhu a jste velká gastronomická společnost se zkušenostmi, ozvěte se pořadateli této konference. 

 

Mr. KEBAB

Mr. KEBAB je moderní koncept rychlého občerstvení vyvinutý na Slovensku pro středoevropské zákazníky. Jeho základem je kvalitní grilovaný kuřecí kebab a jeho variace, další vlastní speciality z kuřecího masa, bramborové, sýrové a zeleninové speciality a přírodní šťávy mnoha chutí. Široká nabídka kebabových specialit, rozšířená o další fast foodová jídla a zdravé nápoje, odlišuje značku Mr. KEBAB od ostatních restaurací nabízejících kebab.

Značka Mr. KEBAB má ambici se v nejbližších 10 letech stát uznávanou a mezinárodně rozšířenou franšízovou sítí fastfoodů s kvalitní produktovou nabídkou, specifickou image a příjemnou obsluhou.


Ambice značky Mr. KEBAB jsou založeny na dlouhodobé oblibě jídel typu kebab/gyros. Kebab mají rádi turisté, studenti, mladí, „noční ptáci“, dělníci, nepohrdnou jím občas ani "bílé límečky" nebo rodiny s dětmi.

Proč kebab
Obliba a komerční úspěšnost kebabu jako produktu pro fastfood plyne z několika důvodů: výrazná vůně a chuť čerstvě ogrilovaného masa v  kombinaci se salátem a omáčkou v pita chlebu, cenová dostupnost, jednoduchá a rychlá příprava jednotlivé porce a snadná konzumace.   Kebab totiž lze prodávat „přes ulici“ „s sebou“ „do ruky“, a snadno jej konzumovat z kapsovité chlebové placky v ubrousku na ulici, v parku na lavičce, vestoje u malého stolku v bistru nebo v restauraci. Nebo jej lze podávat na talíři a konzumovat u stolu příborem.

Co je kebab
Pokrm „Kebab“ se jako fastfoodový pokrm připravuje z plátků masa nabodnutých na elektricky otáčeném kovovém svislém rožni a grilovaných svislými tepelnými zářiči na elektřinu nebo plyn uspořádanými v polokruhu. Hmotnost násady masa bývá kolem 100 kg. Po dosažení dostatečného spotřebního propečení v potřebné hloubce se opečené maso postupně odkrajuje dlouhým nožem jako několikacentimetrové plátky nebo nudličky. Podává se nejčastěji spolu se salátem a omáčkou do kapsy pita chleba.


Obecně je kebab (kebap) původní označení různých tradičních grilovaných nebo na rožni pečených piknikových jídel původem z Blízkého východu, střední Asie a jižní Asie. Obyčejně je základem kebabu jehněčí, skopové, kuřecí, hovězí nebo dokonce ryby. Vepřové se z náboženských důvodů v muslimských oblastech do kebabau nepoužívá, u řeckého gyrosu není kladen žádný důraz na to, z jakého masa je vyráběn.  
 

Jak vznikl kebab jako fastfood

Kebab se do evropských zemí, převážně do Německa a Rakouska, rozšířil v 70. letech s tureckou menšinou, kde během desetiletí zvrátil po staletí zažité stravovací návyky rodilých Němců a Rakušanů. Jako fastfoodový pokrm se döner kebab poprvé objevil 2. března 1971, kdy jej servíroval turecký "gastarbeiter" Mahmut Aygün ve své restauraci Hásir v berlínské čtvrti Kreuzberg (někdy se uvádí i v rychlém občerstvení "City-Imbiss" u stanice metra ZOO).

 

Hamleys


Známý obchodní dům slavné hračkářské značky Hamleys byl otevřen na londýnské obchodní třídě Regent Street v roce 1881 ve viktoriánské Anglii a dodnes je oficiálním dodavatelem hraček britské královské rodiny. 

Dnes má hlavní budova sedm pater a na 4 500 m2 prodejní plochy nabízí 50 tisíc hraček. Ročně ho navštíví pět milionů návštěvníků a patří mezi hlavní turistické atrakce Londýna.

Značka Hamleys nyní výrazně expanduje zejména ve střední a východní Evropě, Asii i Austrálii. V roce 2014 měla po celém světě 31 obchodů, v roce 2017 jich plánovala mít až 200.

Český podnikatel Pavel Čmelík v roce 2012 v Praze zakládá maloobchodní společnost Inexad, která do Česka přivedla nejprve britské značky T.M. Lewin, Barker a později také hračkářství Hamleys.

Franšízovou licenci Hamleys zakoupil  pro nelimitovaný počet obchodů nejen v Česku, ale dalších čtyřech okolních zemích: Slovensku, Polsku, Rakousku a Maďarsku.

Mateřská společnost bude dohlížet, aby trvale a všude dodržoval jejich standardy z hlediska designu, kvality služeb i zboží.

Pavel Čmelík chce získat asi 20 procent stávajícího tuzemského šestimiliardového trhu s hračkami, který je podle něho dost velký, aby se na něm uživilo vedle sebe i několik velkých hráčů. Věří, že osvědčený hamleysovský koncept aktivní prodejní komunikace a zábavy, zaručeně rozčeří stojaté vody tuzemského trhu a do prodejen s červeným logem a pěti zlatými hvězdami přivede dostatek koupěschopných zákazníků. 

Po otevření a rozjezdu vlajkové lodi v Praze chce Pavel Čmelík postupně otevírat obchody v dalších velkých městech v Česku i v okolních čtyřech zemích; celkem má v plánu zhruba dvacítku středně velkých a menších obchodů Hamleys. Každé prodejně chce poskytnout přiměřenou územní exkluzivitu, aby byly pro jejich provozovatele dlouhodobě ekonomicky zajímavé.

PAUL

PAUL je řetězec stylových francouzských pekařství se sídlem ve Francii založený v roce 1889 a dodnes je provozovaný jako rodinná firma francouzských pekařů Holderů.

Česká pobočka francouzské nadnárodní firmy Lagardere Travel Retail získala v roce 2008 exkluzivní franšízovou licenci pro území ČR k provozování toho konceptu. V Praze od té doby najdeme pekařství PAUL na 17 místech a síť se neustále rozšiřuje. http://www.paul-cz.com/

Historie francouzské společnosti PAUL trvá už neuvěřitelných 5 generací. V roce 1889 založil Charlemagne Mayot se svou ženou malou pekárnu v městečku Croix poblíž Lille a založil tak základ, na který navázala rodinná tradice budoucího francouzského pekařského řetězce PAUL. Velkým impulzem k rozvoji firmy byl kolem roku 1965 rozvoj obchodních center pod názvem Auchan, Nouvelles Galeries a později Monoprix, což znamenalo začátek masové distribuce ve Francii. A rodina Holderů tam začala ve velkém a pravidelně dodávat svůj chléb. Tím se zahájila první zásadní etapa rozvíjejícího se byznysu, zatím ještě s obchodním názvem „Moulin bleu“ - Modrý mlýn.

Ale teprve až v roce 1972 se fakticky zrodila nedůležitější esence jedinečnosti konceptu, nyní již přejmenovaného z Moulin bleu na PAUL. Byla založená na tom, že tradiční příprava chleba, od hnětení, kynutí, dokynutí až po pečení, se neustále odehrává přímo před zraky zákazníků. Se sílícím rozvojem nákupních center se síť těchto „otevřených“ pekařství PAUL rozrostla po celé Francii a značka PAUL se postupně stala známou po celé Francii. Výrobky PAUL jsou od té doby vždy připravované tradičním způsobem a mají tu nejvyšší kvalitu

Druhý důležitý milník v historii obchodu spočíval v tom, že se v pozdějších letech řetězec PAUL neomezoval jen na umístění svých prodejen v nákupních centrech. Tehdejší nositel rodinné tradice a šéf řetězce Francis Holder a jeho tým si začali pečlivě vybírat jen ty nejlepší lokality v centru Paříže a hlavních městech francouzských provincií. V této době bylo zřizování nových poboček mnohem jednodušší a levnější než v současnosti, protože se nemusely platit žádné peníze za umístění obchodů v určité lokalitě.

Jsou to právě tyto dvě nadčasové „ingredience“ – tradiční výroba a nejlepší umístění, které vysvětlují úspěch konceptu PAUL.

Pekařství PAUL mají od roku 1993 nové logo se vznešeným černým štítem a nápisem PAUL v barvě chlebové střídky, který symbolizuje návrat k původním základům a ideálům francouzského pekařství.

T.M. Lewin a Barker Shoes



T.M.Lewin je klasická anglická oděvní značka s již dlouholetou tradicí, která se na trhu pohybuje již od roku 1898, kdy byla založena v Londýně.  Značka se specializuje v největší míře na pánskou business módu, ale s postupem času byla část produkce věnována i ženám.

Barker Shoes je klasická anglická značka ručně šitých bot pro gentlemany s ještě delší tradicí od roku 1880, kdy Arthur Barker, přezdívaný "Velký dědeček", začal šít boty v suterénní dílně zahradního domu v Earls Bartonu nedaleko Londýna.  A novou továrnu Barker Shoes později otevírala sama královna Alžběta II. 


Cesta Pavla Čmelíka k T.M.Lewin a Barker Shoes

Pavel Čmelík prošel za svou kariéru spousty různými pracovními zkušenostmi, než si našel cestu k otevření značek T.M.Lewin a Barker Shoes v České republice. Byl to on, kdo jako první přivedl z Velké Británie na kontinentální Evropu obě značky - T.M.Lewin a Barker.

Nejprve vystudoval mechaniku, elektrotechniku, poté vycestoval do Austrálie, a nakonec působil v bankovní sféře v Londýně u společnosti Morgan Stanley. Sám ale chtěl vždy dělat svůj vlastní business. K tomu ho dovedly nejen zkušenosti z cest po světě, ale i další zlomy v pracovní kariéře. Velký vliv na něj měla zejména pracovní zkušenost v Londýně. Londýn jako jedno z předních měst businessu jej inspirovalo  zaplnit díru na českém trhu. V tomto případě to byla business móda.

V roce 2012 však došlo k nečekané změně v jeho zaměření, když úspěšně předsvědčil zástupce značky T.M.Lewin k otevření prvního obchodu v celé kontinentální Evropě. Vize zasadit se o profesionální image u českých business profesionálů ho nakonec přivedla i k rozšíření sortimentu o obuvnickou značku Barker Shoes. Zákazníci začali mít kromě košil a obleků zájem i o boty. Vítězem se stala značka Barker, která představovala optimální řešení z finančního hlediska i co se týče nabídky sortimentu.

 

 

PIZZA COMPANY

PIZZA COMPANY je největší domácí řetězec provozoven s fastfood občerstvením zaměřeným na pravou italskou pizzu a gnocchi vyráběné tradiční metodou za výhradního použití vysoce kvalitních a originálních italských surovin.

Pizza Company s.r.o. je ryze českou společností s jediným majitelem. První pobočka byla otevřena v roce 2009 na Praze 4 v pasáži stanice metra C – Budějovická. Od té doby byl počet poboček rozšířen na více než 20 provozoven umístěných vždy na velmi frekventovaných stanicích metra a pražské MHD. Současně společnost expanduje na další lukrativní místa mimo území hlavního města Prahy.

Zásadou číslo jedna jsou čerstvé suroviny prvotřídní kvality, ze kterých se přímo před zraky samotných zákazníků připravuje pravá italská pizza a gnocchi.
Doplňkový sortiment tvoří prvotřídní italská káva a šťáva z čerstvě vymačkaných pomerančů.

Filosofii Pizza Company nejlépe vystihuje heslo: „Rychle, kvalitně a zdravě!“

Společnost svými nekompromisními standardy a profesionálně zpracovanou firemní politikou zaujímá již několik let přední místo v daném segmentu trhu.

Více informací naleznete na www.pizzacompany.cz


Pizza Company nabízí k pronájmu vlastní nové obchodní prostory na Kačerově v těsné blízkosti stanice metra.
Jedinečná obchodní příležitost na jednom z nejvíce frekventovaných dopravních uzlů!

Hledá se nájemce:

1) Společná prodejna - ideálně koncept: káva, cukrárna, pečivo, fresh džusy, apod...
Společná prodejna bude mít v přízemí samostatné pulty (pro každý koncept), v 1.patře bude společné sezení a WC pro zákazníky

Nabízená celková plocha 140 - 200 m2

2) Prodejna se samostatným vstupem - ideálně pro koncepty typu: potraviny, drogerie, řeznictví, mobilní operátor, výdejna zboží, pojištění, apod... 

Nabízená celková plocha 80-200 m2.


Robeeto.com


Robeeto je server, kde se protíná poptávka a nabídka po příležitostných službách. Umožňuje nejrůznější služby jednoduše nabídnout a na druhé straně je přehledně a rychle objednat. Robeeto je také parta nadšených lidí se silným investorem, která chce změnit způsob, kterým lidé vydělávají peníze a nakupují služby.

Robeeto je místem, kde najdete poskytovatele různých služeb, od hlídání dětí po manuální práce v domácnosti. Umožní vám vyhledat nejvhodnějšího pracanta podle nastavených kritérií jako je cena, lokalita či kvalifikace, u každého profilu se též můžete rozhodnout podle referencí předchozích zákazníků. Aplikace vám rovnou ukáže, který pracant má čas tehdy, kdy potřebujete a i další funkce umožňují přehlednost a efektivnost celého procesu.

Jedním ze zakladatelů projektu Robeeto.com je majitelka úspěšné sítě výdejních míst Zásilkovna Simona Kijonková. „Robeeto vnímám jako naprosto průlomový projekt, který má ambice změnit celé odvětví služeb. Může pomoci všem, kteří chtějí dělat to, co je baví, v čase, který chtějí práci věnovat. Zároveň poskytne pomocnou ruku těm, kteří marně hledají někoho na pomoc s pravidelným úklidem, hlídáním dětí nebo jednorázovým posekáním trávníku, překladem či doučováním v čase a místě, které jim vyhovuje. Robeeto pomáhá, propojuje lidi a je mostem mezi offlinem a onlinem ve světě služeb,“ říká.

„Robeeto chce dostat více lidí do podnikání a pomáhat těm, jejichž aktivity právě stagnují, nebo těm, kteří zrovna obtížně hledají zákazníky. Pracanti přesně vědí, kdy a kdo přijde, nebo za kým a kam mají jet, navíc nemusí řešit hotovost, komunikaci, účetnictví nebo vedení diáře,“ vysvětluje výhody portálu Stanislav Koukal, CEO Robeeto.com.

V Česku se Robeeto.com zaměří hodně na regiony.  Díky webu si budou moci přivydělávat i lidé, kteří jinak nemůžou sehnat práci, a přitom mají, co nabídnout. Robeeto také míří i do zahraničí, za dva roky chce sdružovat na 300 tisíc pracantů.

 

UGO fresh bar a UGO salaterie


Na konci roku 2012 se značka čerstvých zeleninových a ovocných šťáv UGO (resp. společnost UGO Trade jejího zakladatele Marka Farníka) stala součástí nápojového portfolia skupiny KOFOLA; o rok později k nim nápojový obr Jannise Samarase připojil další fresh bary a saleterie franšízové sítě Mangaloo.
Značka UGO začala „pod Kofolou“ hrát jinou ligu a v oboru čerstvých šťáv se stala a zůstává českou jedničkou.

Ugo se spojilo s brandingovou agenturou GREP Marka SABO, který pro ni vytvořil ojedinělý vizuální koncept UGO Freshbarů, vzájemně propojující estetiku a funkci.

Následně pak vznikl inovovaný koncept UGO Salaterie, kde zákazník dostane nejen ovocné a zeleninové šťávy, ale také čerstvé saláty a zeleninové polévky.

Franšízing zůstal při expanzi i nadále prioritou a Lukáš PRAUSS se chystá otevírat nové franšízingové příležitosti pro partnery sdílející vizi a filosofii značky UGO.

VEGG GO - řetězec rychlého občerstvení pro vegatariány a vegany (ale i pro masožrouty).

Nový koncept bister rychlého občerstvení se veze na vlně stále sílícího zájmu o zdravé stravování.

Zakladatel značky Vegg Go Jan HANUŠ (grand falafel)  tvrdí, že “… klíčem k energii v dnešním hektickém životě je právě strava. Protože jsme to, co jíme …“.  Svůj koncept Vegg-Go proto představuje co nejvíce doširoka jako „vegetariánská a veganská bistra, určená také pro masožrouty“.
Slibuje nabídku „plnohodnotného jídla“, se kterým zákazníci nemusejí dělat kompromis mezi chutí, kvalitou a zdravím a svůj slib stvrzuje slovy „Mrkev na to!“

Řetězec bister rychlého občerstvení VEGG-GO poměrně rychle a úspěšně expanduje a obsazuje velmi zajímavé lokality. V prvních dvou letech existence tohoto řetězce se podařilo otevřít 14(!) poboček, vesměs v obchodních centrech Prahy a krajských měst ale také vstoupit do Vídně.  Přitom svou první pobočku značka VEGG-GO otevřela nedávno, v září 2015 na pražském Chodově. 
Během expanze značka se zeleným srdíčkem průběžně svou nabídku jídel i služeb inovuje a také dále vyvíjí designový koncept svých provozů. V Praze VEGG-GO zkouší nabízet rozvoz.

„Stavba jedné klasické jednotky vyjde do miliónu, výhodou je, že na místě nic nevaříme, nesmažíme, takže nepotřebujeme náročné technologie, klimatizaci a podobně. Návratnost máme spočítanou do roka na každou provozovnu,“ říká Hanuš.
"Jídlo se nechává připravovat centrálně od izraelské společnosti Olive Food. „Spolu s nimi dáváme dohromady menu. Třeba jejich hummus je fantastický. Jde nám o to, aby to celkově skvěle chutnalo. Mrkev na to!"

https://www.facebook.com/vegggo/
http://www.vegg-go.com

Zásilkovna.cz

Od roku 2010 zajišťuje Zásilkovna.cz internetovým obchodům nízkonákladový a efektivní způsob dopravy jejich zboží – zákazník si svoji zásilku ze-shopu vyzvedne osobně na nejbližším výdejním místě.

Zásilkovna.cz nabízí alternativu k poštovním službám – levnější, rychlé a jednoduché doručování zásilek na adresu zákazníka v ČR a podání na pošty všech sousedních států. Zásilkovna.cz má aktuálně více než 1000 poboček v Čechách, na Slovensku, v Maďarsku a Polsku.

Přidanou hodnotou služby zásilkovna.cz je možnost si zboží na pobočce rozbalit a prohlédnout nebo jej podat k reklamaci. 

Zásilkovna.cz spolupracuje s více než 8000 internetovými obchody. Síť výdejních míst plánuje budovat také v Rumunsku. Zboží ze-shopů dopravuje celkem do 7 evropských zemí. 

Zásilkovna.cz je průkopníkem franšízingu v logistice. A nejen to - představuje možnost být doplňkem i pro jiné franšízové koncepty, které mají např. nevyužité prostorové nebo personální kapacity.

Další informace najdete na www.zasilkovna.cz  nebo na www.facebook.com/zasilkovna

Služby podporující franšízingové značky, koncepty a systémy

Nové a zajímavé služby, systémy a technologie podporující úspěšnost franšízingových značek (franchise support services, franchise suppliers).

Advokátní kancelář Z/C/H Legal

Advokátní kancelář Z/C/H Legal působí na trhu již od roku 2005 (dříve pod obchodní firmou ZILVAROVÁ CTIBOR HLADKÝ od roku 2015 přešla na novou, mezinárodně srozumitelnější obchodní firmu Z/C/H Legal).

Tato advokátní kancelář poskytuje od roku 2005 právní služby ve všech oblastech souvisejících s podnikáním v České republice, přičemž jednou z jejích specializací je právní poradenství v oblasti franchisingu.

Zakládající společník advokátní kanceláře Z/C/H Legal  JUDr. Jiří CTIBOR, LL.M., PhD., je specialista na frašízingové smlouvy. Vede expertní skupinu Českého institutu pro franchising, která se věnuje právní úpravě franchisingu v České republice. Jiří Ctibor je také členem a patronem Franchise Clubu - klubu pro dialog a spolupráci ve franchisingu.

Advokátní kancelář Z/C/H Legal je doporučována celou řadou nezávislých mezinárodních renomovaných ratingových společností jako například Chambers and Partners, The Legal 500 nebo IFLR 1000. 

Global Law Experts, celosvětově uznávaná společnost specializující se na trh právních služeb, doporučuje v České republice jako jediného specialistu pro oblast franchisingu Jiřího Ctibora.

Uznávaný britský magazín Corporate Intl. Magazine udělil advokátní kanceláři Z/C/H Legal v rámci mezinárodních cen Corporate Intl. Global Awards titul „Franchise Law Firm of the Year in Czech Republic“, a to opakovaně v letech 2011, 2012, 2013, 2014 a 2015.

Aviko

Aviko je jedním z předních výrobců bramborových výrobků na světě, který působí na trhu již více než 50 let. Od svého založení v roce 1962 se Aviko stalo evropskou jedničkou chlazených, mražených a sušených bramborových produktů na evropském trhu. Aviko je také jedním ze čtyř největších zpracovatelů brambor na světě. Finanční podpora nizozemské společnosti Royal Cosun s ročním obratem 1,9 miliardy eur nám pomáhá i nadále investovat do dalšího rozvoje.


Royal Cosun

Aviko je součástí skupiny Royal Cosun - organizace s více než 100 letou zkušeností v oblasti zpracování zemědělských produktů do konečných produktů a složek potravin. Působí jak v gastronomii, tak v maloobchodě.

Royal Cosun má celkem přibližně 10.000 členů / akcionářů a zaměstnává více než 4000 zaměstnanců. Royal Cosun přikládá velkou váhu společenské odpovědnosti firem

 

Skupina Aviko se skládá ze dvou divizí:


Bramborové výrobky Aviko

Bramborové výrobky jsou dominantním sektorem činnosti AVIKO. Zaměřuje se na výrobu a prodej výrobků z brambor a pokrývá celý proces od nákupu surovin pro výrobu bramborových produktů až po zpracování chlazených či zmrazených bramborových výrobků v některé z našich 12ti továren v Evropě.

 

Aviko Rixona

Druhým sektorem je Aviko Rixona, zaměřené hlavně na suché bramborové produkty. V tomto sektoru jsou brambory zpracovávány na kaši, která je následně sušena a zpracována do vloček a granulí.

 

Centers Data a Centers Publishing

Skupina Centers zahrnuje poradenskou firmu Centers DATA, s.r.o, která poskytuje analýzy a průzkumy trhu nemovitostí a Centers Publishing, s.r.o., vydavatelství odborných titulů (časopis „Project & Property“, sborník „Retail Book“) a organizující řadu úspěšných konferencí, diskusních setkání a školení.

Od roku 2000 buduje tuto skupinu Pavlína TROJOVSKÁ (Hajnová), uznávaný a vyhledávaný odborník na stav a vývoj českého a slovenského realitního trhu.
http://www.centers.cz/
 
Konference RetailCon, 14. ročník, největší setkání zástupců shopping center a maloobchodních nájemců v ČR a SR, 30. května 2017 v Praze http://www.centers.cz/

 

DEKOR - ovlivňujeme nákupní rozhodnutí v místě prodeje

Naším posláním je vytváření výjimečného prodejního prostředí, které zprostředkuje nakupujícím jedinečné nákupní zážitky spojené s daným značkovým zbožím. Od roku 1991 se v Dekoru snažíme místo prodeje zlepšovat a zdokonalovat jak ve prospěch zákazníků v kamenném obchodě, tak i brandů, které v těchto obchodech prodávají své produkty. Díky českoitalskému původu nabízíme při řešení projektů také design od předních italských designerů působících v oboru in-store komunikace.

Máme dlouhodobé zkušenosti s výrobou a realizací POS stojanů, shop-in-shop projektů, kompletními přestavbami značkových prodejen či vizuálním marketingem. Z jedné ruky Vám nabízíme komplexnost služeb díky týmu skládajícím se z designérů, konstruktérů, marketérů, techniků, výrobních manažerů, servisních pracovníků a samozřejmě obchodních manažerů, kteří zastřešují celý projekt od návrhu až po finální instalaci. Můžete se na nás spolehnout ve všech ohledech a ve všech fázích projektu. O naší kompetenci mluví desítky referenčních projektů jak z českého, tak evropského trhu. Naše produkty najdete na všech světových kontinentech.

Nabízíme propojení agenturních služeb a služeb výrobní firmy. Proto v případě spolupráce s firmou Dekor neplatíte poplatky nebo marže navíc. Navíc Vám garantujeme realizovatelnost námi vytvořených koncepcí, protože vše je vytvářeno v jedné firmě.

Kontakt
Ing. Mgr. Tomáš Sedláček Key Account Manager DEKOR, spol. s r.o. | Hradistska 849 | 687 08  Buchlovice | CZ
T +420 572 411 682 | F +420 572 430 550 | M +420 724 413 146 sedlacek@dekor.cz | www.dekor.cz |

ČSOB Leasing, Budoucnost, která má jméno

ČSOB Leasing je 100% dceřinou společností Československé obchodní banky, a.s.,

členem skupiny ČSOB a významné nadnárodní skupiny KBC.

  • Patříme mezi největší leasingové společnosti v České republice.
  • Poskytujeme úplnou nabídku finančních produktů pro pořízení dopravní techniky, strojů

a zařízení, informačních technologií a kompletních technologických celků  – finanční leasing, úvěr, operativní leasing, full service leasing a fleet management.

  • Své produkty a služby poskytujeme všem typům zákazníků, kterými jsou podnikatelé, právnické osoby i spotřebitelé.
  • Zajišťujeme Vám osobní přístup v každém regionu.
  • Jsme nejvyhledávanějším poskytovatelem financování mezi podnikateli a nejžádanější

leasingovou společností ve financování strojů, zařízení a dopravní techniky.

  • Úzce spolupracujeme se specializovanou dceřinou společností ČSOB Leasing pojišťovací makléř, s.r.o., a využíváme

prostřednictvím ní nabídky široké škály pojistných produktů od předních pojišťoven na trhu v ČR.

  • Tradičně se umísťujeme na předních místech v soutěžích o nejlepší finanční produkty

a společnosti na trhu: Zlatá koruna, Zlatý měšec, Fleet award, CZECH TOP 100 či Flotila.

  • ČSOB Leasing je držitel mezinárodně uznávaného certifikátu jakosti dle normy ISO

9001:2008.

Department for International Trade (DIT)


Department for International Trade (DIT) tvoří po celém světě rozsáhlou mezinárodní síť ve Spojeném království a na jednotlivých ambasádách a diplomatických misích. Pražská pobočka Department for International Trade je součástí obchodního oddělení Velvyslanectví Spojeného království v České republice.

Prostřednictvím svých specialistů nabízí poradenskou činnost a zprostředkování obchodních kontaktů. Obchodním společnostem se sídlem ve Velké Británii pomáhá zvýšit jejich konkurenceschopnost na světových trzích skrze obchodní činnost v České republice. Asistuje zahraničním firmám, které chtějí do Spojeného království investovat a proniknout tak do britského ekonomického prostředí.

Franchise Club - klub pro dialog a spolupráci ve franchisingu

Tento český podnikatelský klub podporuje výměnu informací a know-how, networking a spolupráci ve franšízingu a síťovém a nízkorizikovém podnikání.
Klub "pro dialog a spolupráci ve franchisingu" sdružuje jako stálé členy především majitele a vrcholové manažery společností, které franšízing používají nebo ty, kteří se na tuto moderní a efektivní formu podnikání připravují nebo se o ni zajímají jako potenciální franšízanti. Členy klubu jsou vedle "kapitánů" franšízingu také dodavatelé služeb důležitých pro tento model podnikání.   

Dnes Franchise Club sdružuje stovku stálých členů a je v České republice nejpočetnější a nejširší platformou zaměřenou na franšízing a síťové podnikání.

Členy Franchise Clubu jsou fyzické osoby, nikoli firmy. Zakladatel klubu věří, že konkrétní lidé jsou reálnými nositeli znalostí, vztahů a skutečného zaujetí pro věc. Pouhé formální zastřešování nebo jen symbolické členství přenechává jiným profesním sdružením a asociacím.

Podnikatelský klub provozuje Český institut pro franchising od roku 2006, zakladatelem je Jaroslav Tamchyna, ambasador franchisingu v ČR.

FranKey - franchising consulting (Jaroslav TAMCHYNA, franchising and retail concepts)

Podnikům i podnikatelům poskytuje tato poradenská kancelář odborné poradenství v oboru franchising od roku 2000.

Kancelář vede Jaroslav Tamchyna, ředitel Českého institutu pro franchising, prezident Franchise Clubu a dlouholetý "ambassador" franchisingu v České republice.

FranKey nabízí: komplexní analýzu a zhodnocení připravenosti společnosti pro franchisingové podnikání; zpracování obchodního konceptu do franchisingového modelu; analýzu a zhodnocení marketingu ve firmě; vypracování strategie rozvoje franchisingové sítě a centrály; zpracování know-how do franchisingového manuálu, vypracování smlouvy o franchisingu; tvorbu a optimalizaci využití obchodní značky ve franchisingu; zpracování nabídky franchisingu do prospektu/katalogu; moderování výročních setkání franchisantů;  školení a trénink prodejní komunikace.

GfK


GfK patří globálně i v České republice k nejvýznamnějším společnostem zabývajícím se výzkumem trhu.

V této oblasti poskytuje komplexní služby zahrnující nejrůznější typy průzkumů, tržních a marketingových analýz, včetně konzultačního a poradenského servisu pro zákazníky.

Více na www.gfk.cz

Ingenico


Společnost Ingenico Group byla v České republice nepřímo zastoupena již od roku 1999. Za tuto dobu si vybudovala výjimečnou pozici na českém trhu platebních řešení. Aby mohla nabídnout nejen celou škálu produktů, ale zejména další související služby, rozhodlo se Ingenico Group SA otevřít v České republice dceřinou společnost. Ingenico Cz s.r.o. byla založena v roce 2009 a odpovídá za český a slovenský trh.

Od svého založení Ingenico CZ nasadilo velmi vysoké tempo růstu. Stanovilo si totiž ambiciózní cíle – získat majoritní podíl na českém trhu a nabídnout kvalitní servisní zázemí pro stávající zákazníky a uživatele řešení Ingenico. Tento cíl je po několika letech realitou – tržní podíl v českém retailu dosahuje téměř 90% a servisní síť pokrývá celé území České a Slovenské republiky. Platební řešení Ingenico jsou využívána napříč ekonomikou – v retailu, v dopravě, na čerpacích stanicích, ale i například ve státní správě a jiných odvětvích.

Více než 30 let dodává společnost Iingenico Group svým zákazníkům zařízení, která z pohledu uživatele vykazují nejlepší možnou kombinaci užitných vlastností: jednoduchost ovládání a vysoký výkon. Ingenico Group má pověst společnosti, která dodává uživatelsky orientované, vysoce bezpečné a inovativní platební řešení.

Ingenico Group nyní nabízí komplexní soubor řešení, reagující na současné změny a výzvy trhu, které stojí před zákazníky. Tato řešení umožňují bankám, obchodníkům a podnikatelům získat maximální přidanou hodnotu z investic do platebních řešení, snižovat náročnost těchto řešení a vytváří konkrétní příležitosti pro další příjmy z podnikání. Navíc, tato řešení umožňují sledovat a kontrolovat průběh elektronických transakcí od terminálu až k zúčtování.

Ingenico Group přináší klientům nové služby s vysokou přidanou hodnotou pro jejich podnikání společně s inovativními produkty, které zajišťují rychlé, efektivní a bezpečné platby, přesně dle hesla „seamless payments“.

Více informací naleznete na www.ingenico.com

 

Jansen Display - reklamní vybavení prodejních míst



Již více než 20 let Jansen Display vyrábí a nejen na evropském trhu nabízí plakátové rámy, reklamní áčka, vitríny, venkovní i vnitřní nástěnky, světelné poutače, stojany pro digital signage, plastové stojánky na letáky, orientační systémy a mnoho dalších nosičů reklamní komunikace pro:

Obchodní centra
Prodej služeb (banky, telekomunikace, energie)
Značkové obchody / předváděcí centra
Supermarkety
Kamenné obchody
HORECA – hotely, restaurace a kavárny
Veřejné prostory (úřady / infocentra)
Kanceláře a recepce obchodních prostor

Letiště Praha

Letiště Praha, a. s., je 100%ní dceřinou společností Českého Aeroholdingu, a.s., který sdružuje společnosti působící v oblasti letecké přepravy a souvisejících pozemních službách v prostoru mezinárodního letiště Praha/Ruzyně, a jehož jediným akcionářem je stát zastoupený Ministerstvem financí ČR. Více informací naleznete na www.cah.cz.

Letiště Praha je provozovatelem nejvýznamnějšího mezinárodního letiště v České republice a největšího mezi novými členskými státy EU.
Za rok 2011 získalo ocenění Eagle Award od asociace IATA za nejvíce se rozvíjející letiště světa.

Ročně tento mezinárodní vzdušný přístav odbaví přes 13 miliónů cestujících. Ti mají v průběhu roku k dispozici nabídku okolo 60 leteckých společností spojujících Prahu přímou linkou s více než 140 destinacemi po celém světě. Operuje zde i 5 pravidelných cargo dopravců a další desítky společností pak zajišťují charterovou přepravu.

Letiště Praha zaměstnává přes 1 700 zaměstnanců, dalších odhadovaných více než 14 000 lidí zaměstnávají firmy působící na letišti či navázané na jeho provoz.

 

 

MasterCard


MasterCard (MasterCard Worldwide) je nadnárodní společnost sídlící v USA, která zpracovává platby platebními kartami své značky MasterCard mezi obchodníky a vydávajícími bankami. 

Role Mastercard je aktivně podporovat obchodníky v rámci jejich rozvoje platebních systémů, představovat nové technologie, které vedou k rychlejšímu, jednoduššímu a bezpečnému odbavení zákazníka. Zároveň podporuje obchodníky v rámci společných marketingových kampaní, a v neposlední radě prostřednictvím věrnostního program Priceless Special, kde podporuje vybrané obchodníky a jejich zákazníci získávají cashback z realizovaných nákupů při platbě kartou.

Masterpass je mobilní peněženka, která umožňuje bezpečnou a pohodlnou platbu mobilním telefonem jak v e-commerce prostředí, tak v kamenných obchodech u vybraných obchodníků a na dalších místech.
Prostřednictvím mobilní aplikace „Masterpass by Mastercard“ si uživatel zaregistruje do mobilního telefonu své platební karty a prostřednictvím platebního tlačítka nebo QR kódu může zaplatit prostřednictvím svého mobilního telefonu bez použití fyzické platební karty.

Kreativní agentura RAAi

Jsme Kreativní agentura RAAi. Již 7 let poskytujeme komplexní i dílčí služby pro váš business v těchto oblastech:

Moderní webdesign

Vytvoříme vám stylové a funkční internetové stránky v responzivním designu.

Trendová grafika

Vytvoříme vám jedinečný design loga, firemní identity, tiskovin a reklamy k vaší prezentaci.

Chytré aplikace

Naprogramujeme vám funkční rozšíření webových stránek a mobilní aplikace pro váš business.

Online marketing

Pomocí nejnovějších marketingových postupů vám pomůžeme k dosažení vašich cílů.

Naše práce nás nesmírně baví, těšíme se z ní, děláme ji rádi a s plným nasazením. Do vašeho projektu vložíme svou kreativitu, cit, nápaditost, nadčasovost, moderní design, kvalitu, zkušenosti a také své srdce.

www.raai.cz

UNILEVER

 

Kdo je Unilever?

S více než 400 značkami ve čtrnácti kategoriích zahrnujících domácnost, osobní péči a potraviny se žádná jiná společnost nedotýká tolika lidských životů tolika různými způsoby. S širokým portfoliem našich značek patříme mezi lídry v různých oblastech našeho podnikání. Naše portfolio zahrnuje světově známé značky, jako jsou Lipton, Knorr nebo Dove, i dlouhodobě oblíbené lokální značky, jako je například zmrzlina Míša.

Produkty pomáhají získávat více ze života: od polévek, které zahřejí v zimních dnech, až po voňavá mýdla, která uvolní vaše tělo. Trvale posilujeme naše značky, aby vždy vnášely Vitalitu do života. Každoročně investujeme 1 miliardu eur do výzkumu a vývoje a vlastníme pět laboratoří po celém světě, které hledají nové způsoby a technologie vývoje našich produktů.

U.S. Commercial Services - podpora amerických obchodních aktivit v ČR

Obchodní oddělení Velvyslanectví USA v Praze (U. S. Commercial Service Prague) je organizační složkou Ministerstva obchodu USA, která má rozsáhlou síť obchodních oddělení s více než 100 pobočkami v USA a 158 kancelářemi - většinou obchodními odděleními velvyslanectví - ve světě.

Hlavním úkolem Obchodního oddělení Velvyslanectví USA v Praze je pomoci při navazování obchodních vztahů mezi podniky z USA a českými podniky, které by měly o americký produkt, licenci, či jinou formu vstupu zájem.


  • ADMEZ Logo
  • Logo Algida 300
  • Logo Aviko
  • BARKERS Logo
  • Bcc Logo
  • BERNARD BAR Logo
  • Logo Bernardpivo 300
  • Logo Bernardpub 300
  • BURRITO LOCO Logo
  • CAPTAIN CANDY Logo
  • Logo Centers Data
  • COLONIAL COLOSEUM Logo
  • COSTA Logo
  • CZ.NIC Logo
  • Logo CIFRA 300
  • CSOB Leasing Logo
  • Czechinvest Logo
  • Czechstartups Logo
  • Logo Dallmayr Gold 300
  • DARK SIDE Logo
  • DEKOR Logo
  • Logo DeptIntTrade 300
  • Donuter2
  • Logo Franchise Club
  • Logo FranKey
  • Logo Fruitisimo
  • GfK Logo
  • HAMLEYS Logo
  • HARLEY Logo
  • Logo Home Office
  • Logo Hooters
  • Ingenico Logo
  • Logo Jansen Display
  • KFC Logo
  • KFC ROZVOZ Logo
  • KOFOLA Logo
  • Logo Kooperativa
  • Lagardere Logo
  • Airport Prague Logo
  • LITTLE CEASARS Logo
  • Logo Mastercard New 300
  • Logo Minit
  • MPO Logo
  • Mr.KEBAB Logo
  • OKSYSTEM Logo
  • PAUL Logo
  • Logo Pizza Company
  • PIZZA COLOSEUM Logo
  • POPAI Logo
  • Logo Raai
  • ROBEETO Logo
  • SOCR New Logo
  • T.M.LEVIN Logo
  • UGO FRESH Logo
  • UGO SALATERIE Logo
  • Logo Unilever
  • Logo US.CS 300x300 RGB
  • VeggGo Logo 2
  • Logo Zasilkovna.cz 300x300px
  • Logo ZCH